Corrado 2.0 16V In Onderdelen!
Hierbij Te Koop:
Corrado 2.0 16v In Onderdelen (auto is al gesloopt en gaat dus niet in zijn geheel weg!) Plaatwerk: Linker Voorscherm (bol): €50,- Rechter Voorscherm (bol): €50,- Motorkap (Bol): €100,- (verkocht) Dakraam Electrisch En Werkend: €50,- Voorbumper: €35,- (verkocht) Achterbumper: €35,- Grill Met Rood 16v Embleem: €15,- Spiegels Elektrisch L+R (p/s): €15,- Front: €20,- PortierGreep L+R: €15,- p/s Interieur: Pook+Hoes In Goeie Staat: €20,- Teller Met MFA + Hendels: €50,- Diverse Dashboard Kapjes (bel ff welke en voor prijzen) Motorisch: 2.0 16v (9a) Motor Incl. Versnellingsbak enz (178xxx): €500,- Aandrijfassen L+R: €50,- (€25,- p/s) Schroefset In Nieuwstaat! (merk onbekend) :€100,- (verkocht) Verlichting: Koplampen L+R Electrisch: €20,- p/s Knipperlichten + Mistlampen: €30,- (verkocht) Voor Meer Info Bel!: Niels: 06-30360854 Stefan: 06-10502583 Voor Foto's Mail. Ophalen kan op de volgende tijden: Maandag,Dinsdag en donderdag Avond van 18:30 t/m 22:00 Zaterdag van 10:30 t/m 17:30 Vriendelijke Groeten Niels en Stefan |
heb je toevallig nog een lichtschakelaar liggen?
|
Hey
Ja die hebben we nog wel liggen. Bel vanaaf anders ff met stefan die zal an ff kijken. |
welke kleur heeft het plaatwerk?
heb interesse in rechter voorscherm en de koplampen. |
Hebben jullie speakerkapjes voor in de deuren voor oud type interieur?
|
Kleur code was niet meer te lezen.
Kleur is paars metalic Voorscherm en koplampen zijn er nog. |
Speakerkapjes zaten er helaas niet meer in.
|
Kun je een foto mailen van de grill met embleem?
|
Kun je mij een foto sturen van de schroefset?
|
Hey
Zal straks ff foto's maken van de schroefset en hier plaatsen. |
ben benieuwd naar de foto's weet je de kleurcode?
|
Ik denk als het dezelfde kleur als die van op de foto is lc3u, Darkburgundy dus
|
Hierbij de foto's van de schroefset:
|
ABF motor?
|
Quote:
9A, want een ABF motor is nooit in corrado geleverd... |
De prijzen zijn aangepast!!
Ergens belang bij?? Bel gerust. (gaat makkelijker dan mailen of via pb) Prijs komen we wel uit! En gelijk een upje!! |
Wat is er allemaal nog?
Voorschermen? voor-achter bumper? gr, |
Voorschermen zijn net verkocht.
Voor en Achterbumper zijn er nog. Bellen voor meer info en een afspraak te maken!! Niet via mail of Pb. Gr |
schroefset nog aanwezig?
zo ja, misschien wel intresse |
knipperlichten + mistlampen voor mij, mits onbeschadigd:D En heb je toevallig ook nog de voorlip liggen die onder de voorbumper zit, zoja neem ik die ook over!
|
Deurgrepen met CV? Zo ja, dan zijn ze wat mij betreft verkocht. Zal ook een PB sturen.
|
Hey
Was de advertentie hier helemaal vergeten. Sorry Heb hem ff aangepast. Als je ergens belang bij hebt moet je ff bellen. (Zijn erg druk namelijk) |
hoeveel voor de aandrijfassen ? welke diameter hebben die juist ?
en verzend je ook naar belgie ? grtz |
Hey
Dit toppic is al een jaar oud en alles is al weg. Mag gelijk een slotje op en verwijderd worden. |
Mag verwijderd worden!
|
Deze is verkocht en mag verwijdert worden.
Houdt het forum schoon zeg ik maar! |
All times are GMT +1. The time now is 17:58. |