Wie nog meer???
Hallo, ik heb sinds kort een Passat gekocht, en nu heb ik mij ook maar aangemeld op het Passatforum, en nu zag ik een aantal bekende namen van mensen die ook hier zitten. Bv ,Vw mannetje, Dr low.
En nu was mij vraag wie zitten er nog meer op het Passatforum. René (Tiefleger) |
Jaja, en hier is Dr Low. Ook ik dus op vwpassat.nl.
Laten we er ook een foto bijzetten van onze auto. 1 foto is genoeg. Ik zal het morgen ook ff roggelen. Grtz Marko |
verplaatst.. lijkt me vrij weinig met algemeen luchtgekoeld te maken hebben
|
Sorry Tjaap, bedankt voor het verplaatsen. :thumbup:
René (Tiefleger) |
Ja, ik had me vorig jaar al geregistreerd dat ik volgend jaar voor een Passat wilde kijken.
Inderdaad, morgen ga ik er dus voor eentje kijken. Ben nog een nieuweling eigenlijk. |
Daar ben ik ook aangemeld. ;)
|
Het duurt ff, maar dan ook foto's van de mijne. De wielen liggen er nu niet meer onder en het is ook niet zeker of ze er nog onder komen.
Auto wordt na de zomer onder handen genomen ivm met schade (waar geen briefje bij lag) en een echte goede poets beurt. De nummerplaat zit ook weer gewoon in het midden en op de achterklep weer een logo. |
Ook ik ben lid van vwpassat.nl. Foto's volgen nog.
|
Ik ook! :D
|
vwleasebak.nl :D
Ben er officieel ook lid, maar jaren niet meer geweest :) |
Heb me er volgens mij ooit eens aangemeld met de Passat die ik van Domi gekauft had, maar inderdaad al een eeuwigheid niet meer geweest.
Ebut, leuke wieltjes. Heb ik ook. :D |
passatforum... of 35i forum broodman ?
|
|
Quote:
René bedoeld het passat forum volgens mij . :tongue: |
35i Is toch ook 'n Passat jongeh! :tongue:
|
Quote:
:D ouwe passat Jonghuuu :thumbup: |
35i zit ik ook bij :D
Wieltjes verkopen Chris?..haha |
Alias VWillemsen .. met een Passat Variant 1.8 20V.
Maar wil toch in het voorjaar kleiner of wegenbelasting vrij gaan rijden :redface: |
Ben ook lid, kom er eerlijk gezegd nooit. Mij te nieuw spul allemaal :D
|
Ook lid geworden en voorgesteld. :D
|
ik zit al jaaaaren op vwpassat.nl :-)
|
Ik kijk er ook al even mee :)
|
All times are GMT +1. The time now is 11:37. |