Foto van je auto in wintersportlook
Misschien leuk om hier een foto van je auto te plaatsen in wintersportlook ?
Ik zal voor de verandering niet beginnen... ze blijven hetzelfde ;) |
Ik heb gisteren foto's genomen toen er een pak sneeuw lag.
Nou weet ik wel hoe ik hier een foto moet plaatsen maar ik moet hem eerst nog ergens anders op internet zien te krijgen. Ik heb weleens zitten vechten om mijn homepage-ruimte bij mijn provider te gebruiken maar ik krijg er niks op. Zal wel weer wat verkeerd doen zoals altijd. Bij het oude vwforum ging dat stukken beter.Hopen dat het hier ook op dit forum zo zal gaan in de toekomst. Dus als iemand dit voor mij kan doen dan hoor ik het wel. |
Mail me maar ff John... komt het op z'n pootjes terecht.
|
Hier komen ze:
|
jaja, zodra je foto's kan laden vanaf je kompjoeter zet ik ze neer.
|
de mijne staat lekker binnen en bij ons is er niet zoveel sneeuw gevallen
|
Ga me cabby een beeetje in de sneeuw zetten...die's gek!
|
Waarom niet? Bang dat je dak instort door de sneeuw?? :D
|
Hier nog geen sneeuw gehad, nog ff geduld :D
|
nog niet zo veel sneeuw gehad dat ik sneeuwkettingen nodig had...
kan nog komen :) |
nieuwjaarsdag om een uur of 12, lag later meer sneeuw, toen alleen geen fotos gemaakt.. |
Quote:
Nee hoor, auto is eind november in de verwarmde stalling gegaan, en komt in maart pas weer naar buiten :D En voor een beetje sneeuw komt ie echt niet naar buiten :slaan: |
Quote:
|
Zo is het maar net! :D
|
Quote:
Wat ben je met die bus van plan ? :D |
VW Scene Party bus?
|
Dat ik dat niet heb gezien......
|
Quote:
das het hok voor de Ezels :) |
weinig party bus aan dus :(
|
hij rijd nog wel hoor, maar het word wel met raampjes open rijden dan :rolleyes:
|
en die ezels dan...... die stoppen we in de corrado :D
|
heb geen foto's van mijn winterautfiot. Heb vrijdag even een verlagingsset onder Tom zijn auto gemonteerd en daar moest zonodig een bout afbreken. Die bout had ik niet i voorraad dus die maar even van me eigen auto gehaald en dus staat de 16V tot en met woensdag stil aangezien de ophanging niet vast meer zit.
|
Quote:
Check mail. ;) |
kep geen mail gehad van je :(
|
Heb nog effe geduld.
Die meeuwen hier uit de hoeksche waard zijn net zo goed in de weg vinden als ik met puzzelritten. En ze hebben zondagdienst. |
T-splitsing gemist.
|
hier nog wat wintersportlook
|
Quote:
Tuurlijk, lekker heel je auto onder de pekel.... :twisted: |
Nou hier zijn mijn sneeuwfoto's dan:
En deze zijn van vorig jaar: |
Wie heeft er met z'n poten die achterlijke tekst op je motorkap geschreven? :twisted:
|
Is zo gevallen Pieter :D
|
Quote:
Hmmm, die sneeuw mag hier ook wel vallen :stampen: |
Quote:
Hek zelf gedaan. |
Wat ik toch weer op de Computer vond...
hele tijd geleden met de Jetta in de sneeuw aan het spelen geweest hier waren we nog niet zo ver, maar let al op de details zoals de Booskijker, M3 spiegels en achterspoiler :D kijk dat lijkt er al meer op! Jawel, het is een echte "type R(oy)" het mocht allemaal wat kosten de schepper himself, die spoiler viel er pas na 20km af! |
Quote:
Jezelf??????? Dat méééééééééén je..... ;) |
Quote:
Lekker als ik zie hoe dicht die sporen van fietsers o.i.d. langs je auto gaan :rolleyes: Niet gek dat je steeds het waarborgfonds aan moet spreken. |
Vet die sneeuw spoilers op de Jetta, dit moet de trend worden, volgende keer dat er een pak valt laat iedereen zich dan ff uitleven!
|
Sneeuw tjoening....
|
All times are GMT +1. The time now is 13:21. |