Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Kris's Black 6n (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43894)

Kris Hoekstra 01-07-2008 14:17

Kris's Black 6n

Hey,

Sinds gister ben ik de eigenaar van een 6n 1.4 uit 1999. Voorzien van elektrische ramen en spiegels, stuurbekrachtiging, airbags, mistlampen in de voorbumper, zwarte metallic lak, getinte ramen en waarschijnlijk nog wel meer wat mij niet is opgevallen :unsure:

Zoals de meeste die een nieuwe auto gekocht hebben, ben ook ik begonnen met het schoonmaken van de hele auto. En toen lekker wezen touren.

Vandaag besloot ik me oude radio in te bouwen aangezien die wel MP3 af kan spelen, en ik heb vanmorgen met kleppendeksel gepolijst.

Vanmiddag ben ik wat foto's wezen maken:

Dit alles leek mij een knappe basis om mee te beginnen.

Aangezien ik best wel last van hoogtevrees en zeeziekte heb in deze auto, besloot ik vorige week alvast maar om een schroefset te kopen van V-maxx.

Deze kwam gister ook binnen.

Ook een setje 14' inch RSL Motorsport velgen liggen al klaar. Deze zijn 7j en 8j breed, en zullen naar alle waarschijnlijkheid erg goed staan :D

Verder heb ik ook nog een Momo Millenium sportstuurtje liggen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die ga monteren ivm de airbag etc. Ben met dat soort dingen altijd een beetje bang....

En er ligt nog een JBL audioset die deze week ingebouwd gaat worden.

Verder heb ik nog een aantal kleine dingen in bestelling staan:

- embleemloze grille (had ik vandaag al verwacht)
- zwarte knipperlichten in zijscherm
- motorkaplifters

Volgende week gaan we eerst even lekker een weekie op vakantie en daarna ga ik me richten op zaken zoals uitlaat etc.

De voorbumper heeft wel een hoop steenslag aan de onderkant en zal opnieuw gespoten moeten worden. Hier wacht ik nog even mee aangezien ik de voorbumper wil strakmaken.

Kris.

martiepartie 01-07-2008 14:30

leuk ding! zal na je modificaties een stuk stoerder zijn.

Inspecteer deze auto's wel goed op roest. Mijn oude 6N bleek een heel stuk slechter te zijn dan ik in eerste instantie dacht.. Als je er vroeg bij bent kan je erger voorkomen.
Boven en rondom de voorruit/achterwielrandjes/dorpels/achterklep onder de ruit zijn erg gevoelig. Hou dat goed schoon, en bescherm het waar nodig..

Kris Hoekstra 01-07-2008 14:45

Quote:
Originally Posted by martiepartie
leuk ding! zal na je modificaties een stuk stoerder zijn.

Inspecteer deze auto's wel goed op roest. Mijn oude 6N bleek een heel stuk slechter te zijn dan ik in eerste instantie dacht.. Als je er vroeg bij bent kan je erger voorkomen.
Boven en rondom de voorruit/achterwielrandjes/dorpels/achterklep onder de ruit zijn erg gevoelig. Hou dat goed schoon, en bescherm het waar nodig..

Ja tijdens mijn zoektocht naar een knappe polo heb ik heel wat auto's gezien die verborgen roestplekken hadden. Het valt mij op dat deze type polo's zo roesten.... Zeker voor een auto van ong. 10 jaar oud, vind ik dat dat niet mag.

Ik heb op me deur een heel klein roestplekje die makkelijk weg te halen is, en dat zal ik ook gaan doen als ik er de tijd voor heb.... Verder heb ik totaal nergens roest en heb de hele auto al geinspecteerd tijdens de grote schoonmaak :D

Kris.

martiepartie 01-07-2008 15:05

spaans plaatwerk.. Dat roest van binnenuit, omdat het gerecycled staal is. Ik had de auto (Heel dom) op een regenachtige dag gekocht. Auto was gepoetst, dus de bloemkolenroest onder de lak viel niet op. Het leken regendruppels die op de lak lagen.
Ik heb het toen weggewerkt (deurstijl, boven voorruit over de hele lengte, dorpel). Het is niet doorgeroest, maar het zit 'onder' de lak, waardoor je lak gewoon barst.

Het is heel vreemd, sommige roesten als gekken, anderen zijn helemaal netjes. Ik heb ook het idee dat de uni-lakken (geen metallic) harder roesten, maar kan daar niet echt een reden voor bedenken.

stiem 01-07-2008 15:36

Ziet er goed uit Kris!

Succes met de Polo! ben benieuwd hoe het allemaal gaat lijken straks! :thumbup:

Emiel 01-07-2008 15:59

je maakt er geen half werk van! mooie velgen ook!

Baasje! 03-07-2008 21:43

Ik heb hem al even gezien met schroefset en 14", en dat zeg er erg lekker uit:)

Kris Hoekstra 03-07-2008 21:51

Ja Bas ik wou net wat foto's plaatsen :D

De schroefset zit er na een dagje rustig sleutelen (veel te warm eigenlijk) onder. Ik heb gewoon 2 willekeurige standen genomen en had zoiets van: ik zie wel hoe ie erbij staat als alles vast zit.

Nou opzich staat het wel leuk, hij kan en gaat ook nog wat lager maar dat doe ik na mijn vakantie lekker op mijn gemak, zodat ie er voor MIVW wat lager bij staat.

Ik heb ook vanmiddag alle audio ingebouwd zodat ik weer lekker muziek kan luisteren :D

Verder heb ik het Polo logo eraf gehaald en de voor en achterste emblemen zwart gespoten.

Sorry voor de slechte foto's het werd al wat donkerder en er kwam een grote vrachtwagen naast mij parkeren :confused:

Morgen maak ik betere foto's.

Kris.

Emiel 03-07-2008 22:06

Ziet er toppie uit hoor, nix meer aan doen

jetta mk1 '82 04-07-2008 00:39

is zeker een hele verbetering !!

maar verder zakken is nog beter :D !

gr. Martijn

Mister Cool 04-07-2008 15:01

Heel leuk polootje zo :thumbup:

Kris Hoekstra 04-07-2008 18:13

Vandaag ook weer lekker bezig geweest met de polo.

Om te beginnen heb ik hem wat lager gezet. Voor zit hij op zijn laagst en heb de hulpveren er nog tussen. (houd ik ook lekker zo). Achter staat hij naar mijn idee ook goed nu en heb nog 1 a 2 cm over gok ik.

Verder kon ik het niet laten om de stootstrips eraf te halen. 1 lijst kreeg ik er zonder lijmresten vanaf want deze was waarschijnlijk pas geleden nog erop gezet. De andere lijsten gingen er ook makkelijk af maar heb uren lopen pulken en boenen met wasbenzine tot alle lijmresten weg waren.

Daarna de auto lekker gewassen en weer wezen genieten van de auto en het mooie weer ;D En uiteraard even gestopt om wat foto's te maken.....

Voorlopig ben ik even klaar, er komen nog wat spulletjes binnen volgende week en dan rustig verder sparen.

Kris.

Gertjan 04-07-2008 18:32

Leuk apparaat zo :) :thumbup:

Geert_Sneek 17-07-2008 15:32

Hele netjese auto, mooie velgen, ben alleen niet zo'n fan van dat sport stuurtje...
Maar wat martiemartie zegt is wel waar, je hoort vaker dat duitse autos die in spanje zijn gemaakt veeel sneller roesten dan andere autos, dit is bij mercedes (sprinters) en transporters ook zo.

Maar zo te zien heeft jouwn auto daar nog geen last van, ziet er netjes uit;)

Kris Hoekstra 17-07-2008 20:40

Quote:
Originally Posted by Geert_Sneek
Hele netjese auto, mooie velgen, ben alleen niet zo'n fan van dat sport stuurtje...
Maar wat martiemartie zegt is wel waar, je hoort vaker dat duitse autos die in spanje zijn gemaakt veeel sneller roesten dan andere autos, dit is bij mercedes (sprinters) en transporters ook zo.

Maar zo te zien heeft jouwn auto daar nog geen last van, ziet er netjes uit;)

Ja ik probeer hem gewoon zo netjes mogelijk te houden zodat ik zo min mogelijk last krijg van roest.

Dat sportstuurtje komt er niet meer in.... sterker nog die heb ik al verkocht :D

Met de tijd wil ik er een 30cm Raid stuurtje in zetten.

niels83 28-07-2008 11:15

hee kris,
Heb hem gisteren ff zien.
Is echt leuk bakkie lekker strak houden :p.
mvg niels(blauwe jetta);)

Kris Hoekstra 31-07-2008 13:32

Ondertussen zijn er al een paar kleine dingetjes veranderd.

Zo zijn er van die motorkaplifters opgezet, embleemloze grille en aerotwin ruitenwissers.

En vond op Ebay nog een leuk stickertje en heb toen nog de bijhorende tekst laten maken.

Verder had ik soms wat last van aanlopen tegen de wielkas achter. Ik wou dit verhelpen door bumpstops te plaatsen tussen de veren maar dat paste niet.

Ik ben toen naar BKcustoms gereden en die hebben achter beide kanten uitgerold en heb nu nergens meer last van! Echt super jongens!
Hij had het er zelfs over dat dit 1 van de best gelukte randen was tot nu toe :thumbup:
Het is moeilijk te zien op de foto's maar normaal loopt het kaarsrecht naar beneden vanaf de bolling het de spatborden. Nu loop hij mooi bol naar buiten toe waardoor ik dus genoeg ruimte heb voor de velgen.

Nou wat foto's dan maar:

Hier kun je het een beetje zien dat de wielrand nu bol loopt.

Ondertussen zijn de remmen aan vervanging toe aan de voorkant dus die ga ik binnenkort vervangen.

Ook heb ik al een tussendemper vervanger besteld maar het bedrijfie is dicht dus zal nog even moeten wachten.

Verder zit ik ook erg te twijfelen over de koplampen. Deze gaan er hoe dan ook uit, maar zit te twijfelen of ik van die heldere InPro lampen neem of de zwarte angeleyes met geintegreerd knipperlicht.

De acherlichten worden de rode 6n2 lampen, en daar ben ik nu naar op zoek.

Ook wil ik er nog een 6n2 gti lip onder hangen.

In ieder geval heb ik nog plannen zat en ik ga lekker rustig op zoek naar leuke spullen ;)

Kris.

Kris Hoekstra 25-08-2008 14:44

Zo weer een update van de polo.

Allereerst heb ik wat pech gehad een tijdje terug.

Op de snelweg reed ik met een gangetje van 130 en kreeg een klapband achter. Uiteraard gebeurt dit niet in de buurt maar ik was in Gelderland (woon in Noor-Holland... :P)

Eenmaal thuis 2 nieuwe achterbandjes besteld en die erop gezet. Prima dacht ik. In diezelfde week krijg ik ook nog eens een kokende motor. Gelukkig wist iemand op een forum mij te vertellen dat het 100% aan de thermostaat lag, dus die heb ik vervangen en geen problemen meer gehad sindsdien.

En na het verlagen stond me stuur wat scheef. In het begin niet zo'n probleem, maar hij trilde ook onwijs boven de 110 km/u. Ik wist dat het aan de uitlijning lag dus ik liet een vriend van me de auto uitlijnen. Maar niet voor ik nieuwe bandjes had voorop want deze waren echt compleet weggesleten.

Ook voor het ik nu nieuwe Toyo Proxes 195/45R14 zitten. En nu hij uitgelijnd is rijdt het meteen een stuk lekkerder... :thumbup:

Ondertussen had ik ook al een middendemper vervanger gekocht, dus deze heeft die maat ook meteen gemonteerd.

Verder heb ik nog een 6n2 GTI lip gescored en meteen gemonteerd.

Via dit forum kwam ik ook nog een setje gloednieuwe heldere InPro koplampen tegen voor een leuke prijs, dus ook die meteen gekocht en van het weekend gemonteerd.

De tussenstand zover:

Uiteraard heb ik nog plannen zat :D

- nieuwe remschijven/blokken vervangen
- distributieriem/waterpomp vervangen
- H4 xenonlampen
- 6n2 achterlichten
- motorkap bra
- heldere knipperlichten (zijscherm)
- ruitenwisser achter verwijderen
- open luchtfilter
- wie weet wat nog meer.....

Kris.

Black Devil 01-09-2008 20:23

He Kris,

6N2 achterlichten kan ik wel voor je regelen, nieuwe met een beetje dealerkorting. PB maar ff bij interesse, regel ik ook gelijk ff een draadschematje. Werkt makkelijk bij het ompluggen vd draden.

Groetjes Erdem

GolfII 12-09-2008 09:17

Hey Kris,

Had je topic wel al eerder bekeken maar nog geen bericht achter gelaten. Leuk dat je het allemaal zo bij houdt. Toch wel erg mooi gelukt hè, dat uitrollen. Afgelopen week hebben we bij een auto 3 cm naar buiten gerold, dat was helemaal extreem. Als je nog een Bra nodig hebt, die hebben we ook sinds kort.

Groeten, Tom

Kris Hoekstra 22-09-2008 14:10

Gisteren na het wassen van de polo maar even gezocht naar een leuke locatie en al gauw vond ik wel een aardig plekkie:

Er is dus nog niks veranderd ondertussen :rolleyes:

Ondertussen ben ik wel bezig met 14 inch staal te verbreden. Dat wordt 7 oktober gedaan en ik denk dat het rondom 7,5J wordt met 194/45 bandjes.
De kleur zit ik nog over te twijfelen. Zilver of antraciet.

Helaas kocht iemand net voor me neus een setje 6n2 achterlichten weg, dus moet weer even wachten tot er weer eens wat wordt aangeboden.

Volgende maand ook maar eens de voorremmerij vervangen voor nieuwe schijven en blokken wat deze zijn al aardig versleten.

Kris.

De Limburger 22-09-2008 17:17

Ziet er erg goed uit hoor. Misschien nog een bescheiden sportuitlaat er onder.
Zo`n open luchtfilter is echt leuk op zo`n polo een vriend van me had dat ook en klonk echt heel aardig.

Veel plezier er mee,..
Gr Ronnie

Kris Hoekstra 22-09-2008 19:08

Quote:
Originally Posted by polo-power
Ziet er erg goed uit hoor. Misschien nog een bescheiden sportuitlaat er onder.
Zo`n open luchtfilter is echt leuk op zo`n polo een vriend van me had dat ook en klonk echt heel aardig.

Veel plezier er mee,..
Gr Ronnie

Ja sportuitlaat moet er ook nog op komen, alleen de vraag is welke.

Ik ga niet in me bumper zagen en als ie eronder moet komen wordt ie al gauw te laag. Plus dat ik dat meestal gene porum vind want wil het juist zo strak houden achter.

Waarschijnlijk koop ik in Essen ofzo zo'n S-turn uitlaatje. Samen met de middendempervervanger moet dat wel een leuk geluidje geven denk ik.

En een K&N filter wil ik er ook nog op maar ik vraag me af of ik dan nog die afdekplaat erop kan houden onder de motorkap.

Kris.

Kris Hoekstra 12-10-2008 16:07

Tijdje terug heb ik een setje 14 inch golf 3 staal op de sloop gehaald en maandag kon ik ze bij v/d Mik in Vinkeveen brengen om ze te verbreden.

Ik heb het gewoon bescheiden gehouden en ben voor rondom 7,5j gegaan.

Gister richting Nijkerk gereden om bij Gerritsen Coatings een knappe coating op de velgen te bakken.
Ik heb gekozen voor antraciet en blanke lak. Ben er zelf erg trots op ;)

Er komen 195/45 R14 banden omheen maandag want die liggen al klaar.

Van de week monteer ik de velgen er alvast onder.

Kris.

De Limburger 13-10-2008 22:48

Ziet er goed uit hoor..
Wat kost dat eigenlijk dat coaten, en verbreden?
Kun je me dat een Pmen?
Gr Ronnie

Kris Hoekstra 22-10-2008 18:07

De winterhoepels zitten er nu al een paar dagen onder en nu heb ik pas foto's.

Op de foto's komt het niet echt goed over, maar ik zal binnenkort als ik hem weer eens gepoetst heb, wat betere foto's maken.

Kris.

Kris Hoekstra 08-11-2008 17:30

Vandaag de auto eens netjes gepoetst en lekker wezen toeren.

Even gestopt om foto's te maken maar al gauw hield me camera ermee op :angry:

Op 5 december ga ik naar de Essen Motorshow en daar heb ik alvast een lijstje voor klaarliggen (zegmaar een sinterklaas verlanglijstje.... :D)

- S-turn einddemper
- heldere knipperlichten (zijscherm)
- veerpootbrug
- Raid sportstuur
- motorkapbra
- wolfsburg deurpinnetjes
- K&N 57i sportfilterset

Ik heb ook al een prijsopgave gedaan bij Cultwheels om de RSL velgranden hoogglans te laten polijsten. Dat viel behoorlijk mee dus dat gaan we mooi van het voorjaar eens laten doen daar. Waarschijnlijk komen er dan ook van die chrome/aluminium kegels als naafdoppen en rondom vergulde boutjes.

Kris.

jetta mk1 '82 08-11-2008 17:40

dik setje winterhoepels en waarom doe je geen gepolijste tdi pijpje op je einddemper lassen ?

gr. Martijn

De Limburger 08-11-2008 21:49

Heel mooie polo hoor kris, en ja Tdi is dat niet is voor jou heb je wel een sportuitlaatje en een strak uiterlijk.. gr ronnie

Dutch_Jetta_GT 10-11-2008 10:31

Hey Kris,

Polootje ziet er goed uit! :thumbup: Suc6 met de verdere plannen, keep us posted! :D

Kris Hoekstra 06-12-2008 19:26

De afgelopen weken was het wat rustig omtrent de polo, maar ik heb wel een hoop spullen gekocht in die tijd.

Om te beginnen heb ik me zijschermen voorzien van heldere knipperlichten.

De koplampen hebben een xenonsetje gekregen.

De achterlichten kon ik voor een heel leuk prijsje kopen en heb ik ook meteen gemonteerd. Helaas krijg ik ze nog niet helemaal zo strak als de kofferklep maar daar ga ik binnenkort wel weer mee verder.

Verder heb ik een Raid 32cm sportstuur gekocht.

Op het forum heb ik nog een afdekkapje gekocht voor de ruitenwisser. Met wat geweld kreeg ik de motor eruit, en kon ik het kapje vastlijmen. Staat een stuk beter zonder die wisser :D

Gister was ik naar de Essen Motorshow geweest en ook daar kon ik me niet inhouden :)

- S-turn uitlaat
- gouden boutjes voor sportstuur
- WOB edition deurpinnen
- zilver/blauwe tellerplaten
- veerpootbrug

Vandaag met frisse moed begonnen met de uitlaat. Hij hangt wat laag maar ik krijg hem niet verder omhoog. Rustig de drempel af dus.

De veerpootbrug paste niet omdat het koelvloeistofreservoir in de weg zit... daar moet ik nog maar wat voor verzinnen.

De deurpinnen paste gelukkig wel in 1x :)

De tellerplaten komen een andere keer aan de beurt :D

Voorlopig houd ik het weer even rustig, tot ik weer wat leuks tegenkom (goeie smoes niet :rolleyes: )

Kris.

Mitta 06-12-2008 20:36

hele mooie polo heb je daar!!!

heb je die veerpootbrug toevallig van raceland? Een maat van mij hebt op Essen ook een veerpootbrug gekocht (van raceland) voor op zijn 6N en die heeft precies het zelfde probleem...

Kris Hoekstra 08-12-2008 10:12

Quote:
Originally Posted by Mitta
hele mooie polo heb je daar!!!

heb je die veerpootbrug toevallig van raceland? Een maat van mij hebt op Essen ook een veerpootbrug gekocht (van raceland) voor op zijn 6N en die heeft precies het zelfde probleem...

Naja et is niet van een bekend merk ofzo. Het is er 1 met van die halve maantjes om te bevestigen ipv 2 rondjes aan beide kanten.
Hoe gaat die maat van jou dit oplossen?

Kris.

Kris Hoekstra 26-02-2009 16:00

Zo even mijn topic onder het stof vandaan halen.

Ik heb weer wat kleine maar fijne updates ondertussen en vandaag heb ik de auto weer eens gewassen en een berg foto's gemaakt.

Om te beginnen zit de veerpootbrug er nu op. Het koelvloeistofreservoir is iets opgeschoven door een zelfgemaakte ophanging, want die zat in de weg.

Verder heb ik een nieuw setje xenon 8000K erin gezet. Degene die er voorheen in zat was een H3 setje met H4 koplampen. Dit werkte echter niet lekker waardoor ze alleen met grootlicht werkte. Nu werkt het dus gewoon weer zoals het hoort.

Verder heb ik een Green openluchtfilter gemonteerd op een aluminium aanzuigbuis. Deze zit gemonteerd op het originele filterbak, maar uiteraard is daar het filter uitgehaald. Dit staat naar mijn idee mooier dan zo'n paddestoel direct op je inlaat.

Ook had ik een Raid HP 32 cm stuurtje gekocht via MP. Hiervoor had ik in Essen al gouden boutjes gehaald en heb ik nog een Porsche claxondop weten te vinden. Dit zit er nu dus ook in.

Vorige maand heb ik in de Flevopolder nog een bumper in mijn kleur opgehaald. Deze was pas gespoten en nog helemaal netjes. Dat in tegenstelling met de bumper die er voorheen op zat. Die zat vol krasjes en steenslag.
De oude voorbumper ga ik nu cleanen dmv kunstoflassen. Hier gebruik ik een oude achterbumper van de polo voor.

Verder heb ik nog een zwarte motorkapbra gekocht van Pantherbra. Vandaag voor het eerst gemonteerd en hij past werkelijk perfect :) Hij wappert ook niet tijdens het rijden op de snelweg ofzo :)

De foto's:

Zondag uiteraard aanwezig op de midwintermeeting in Deurningen.

Daar kan ik meteen me RSL velgen ophalen bij Cultwheels. Ik zal dan thuis zelf de gaatjes uitboren en schroefdraad tappen, om de nieuwe vergulde boutjes erin te draaien.

Kris.

Kris Hoekstra 06-03-2009 18:03

Zondag heb ik een setje 6n2 spiegels kunnen overnemen van iemand voor een leuk prijsje.

Deze spiegels waren nog helemaal nieuw en ongespoten in de verpakking.

Van de week had ik al een spuitbus in de kleur LC9Z laten maken zodat ik vandaag de spiegels kon spuiten. Dat deed ik lekker in me slaapkamer waar een spuitcabine staat :)

Er loopt over de spiegel altijd zo'n lelijke gietrand, die heb ik als eerste verwijderd. Daarna eerst in de kunstof hechtprimer en toen 4 lagen op iedere spiegel in kleur. Na dit een paar uurtjes te hebben laten drogen op de kachel heb ik op beide spiegels weer 3 lagen blanke lak gespoten.

Zie hier het resultaat:

Ze zijn als een spiegel zo glad :rolleyes:

Nu kan dit een weekje drogen en wellicht dat ik de lak nog ga polijsten maar denk dat dit zo wel voldoende is.

Kris.

Kris Hoekstra 15-03-2009 12:50

Laatst heb ik op de midwintermeeting mijn velgen weer op kunnen halen bij Cultwheels.

Helaas heeft de man niet goed geluister en heeft hij alleen de randen gepolijst van de RSL velgen terwijl ik er ook andere boutjes bij wou hebben en er verborgen ventielen in zouden komen.

De boutjes stuurde hij later nog naar me op.

Onder tussen had ik alle gaten van de oude neppe boutjes uitgeboord en er m7 x 1mm schroefdraad ingetapt.

Toen de boutjes binnekwamen kreeg ik eerst maar voor 3 velgen boutjes. Dat was omdat hij niet meer had.... Ik ben van mening dat als je jezelf een bedrijf noemt dit soort service uit den boze is maarja...

De andere boutjes kwamen gister binnen. De boutjes waren allemaal wel veel te lang dus ik heb van ieder boutje ong. 1cm af moeten zagen. Daarna op alle boutjes de bramen weggewerkt en toen kan alles erin gedraaid worden.

De ventielen zijn nu weer gewone rubberen ventielen. Op internet kwam ik iemand tegen die er metalen hoesjes voor had en een metalen ventieldop. Het hoesje komt over het rubberen ventiel en de dop draai je er gewoon op. Zo lijkt het net een metalen ventiel.

Bij de RSL fabriek heb ik nog 4 nieuwe naafkapjes besteld. Was wel aardig wat geld maar het is wel een finishing touch, en bovendien was ik 1 naafkapje al kwijt van de vorige.

Dit is het resultaat van al het werk :)

Van de week zal ik ze onder de auto monteren en kunnen de stalen velgen richting zolder.

Ook hoop ik de 6n2 spiegels er deze week op te zetten.

Kris.

De Limburger 15-03-2009 16:14

Velgen zien er erg mooi uit hoor.
En met die spiegels oogt de auto weer wat jonger.
Heel mooie Polo hoor.
Gr Ronnie

Mitta 15-03-2009 16:30

super die velgen!!! zodra ze er onder zitten meteen effe een foto maken!:D

Kris Hoekstra 18-03-2009 18:28

Ik heb ik ze er van de week onder gezet. Ze staan naar mijn mening echt super gaaf. Ben ook echt reuzeblij met de velgen nu. RSL velgen vind ik toch wel 1 van de mooiere velgen voor onder een polo, en nu heb ik ze in perfecte staat :)

Gelijk met me overbuurjongen zijn mk3 gti wat foto's gemaakt in de lokale parkeergarage. De foto's zijn om te kwijlen.... althans, dat vind ik :D

Vetjes he?

Volgende update zal de polo zijn voorzien van de 6n2 spiegels. Moet namelijk nog het stekkertje aanpassen.

Kris.

martijnvanderh 18-03-2009 19:09

Mooi polo en dikke foto's!

Hoe heb je die foto's zo 'apart' gekregen?

All times are GMT +1. The time now is 14:48.