Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 3 (fastback, notchback, squareback) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   verfje voor de ponton (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4385)

the hanz 16-08-2004 18:37

verfje voor de ponton

heeft er iemand goede ervaring met een autospuiter in de buurt van rotterdam en dan uiteraard weer eentje die goed werk levert voor een redelijk bedrag, ik heb een ponton strak te maken en te spuiten, montage en demontage werk doen we natuurlijk zelf

volksaddiction 17-08-2004 18:23

Boka op de Bergweg-Zuid
tussen Rotterdam/hillegaersberg en Berschenhoek in......
Hele goede en redelijk betaalbare autospuiter
Heb ik net mijn RV scherm van de kever laten spuiten en ben er godd over te spreken.

volksaddiction 17-08-2004 18:24

Maaaareehhhh, Ponton ?!
Vertel !!
Model, bouwjaar, (toekomstige) kleur ?!
Zitten hier vel typIII liefhebbers, dus nu zijn we (vooral ik :)) nieuwsgierig !

RATFINK 17-08-2004 18:43

Inderdaad wat Leon zegt, BOKA is een hele goeie spuiterij voor weinig.
Plus relexte mensen daar, geen stropdas cultuur zoals bij de Fokwa herstelbedrijven. :D

Jeff 17-08-2004 18:44

Ook bedankt voor de tip.

the hanz 19-08-2004 08:08

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Maaaareehhhh, Ponton ?!
Vertel !!
Model, bouwjaar, (toekomstige) kleur ?!
Zitten hier vel typIII liefhebbers, dus nu zijn we (vooral ik :)) nieuwsgierig !

de Ponton je kent hem al, een 69'er die beige is en blijft alleen wat strakker moet worden en een zwart dak krijgt, van diezelfde kennis als die die mooie naafdopjes gemaakt heeft voor je :rolleyes:
Maarre dan moest ik maar eens even polshoogte gaan nemen bij die spuiter en kijken of ik het wat vind thnx :cool:

Bussie komt zo 19-08-2004 10:26

Oh die heb ik vorige week door Ambacht zien rijden over het industrie terrein bij de Haan benzinepomp.

the hanz 20-08-2004 11:18

Quote:
Originally Posted by Bussie komt zo
Oh die heb ik vorige week door Ambacht zien rijden over het industrie terrein bij de Haan benzinepomp.

:confused: lijkt me sterk de mijne staat in de garage zonder motor en nog veel meer....
er rijd wel een ponton op ambacht een nieuwer model een witte zonder bumpers e.d automaatje...staat trouwens te koop op marktplaats voor 4000 euries al een jaar ofzo geloof ik...ik zou hem er ook niet voor willen

Bussie komt zo 20-08-2004 12:15

Quote:
Originally Posted by the hanz
:confused: lijkt me sterk de mijne staat in de garage zonder motor en nog veel meer....
er rijd wel een ponton op ambacht een nieuwer model een witte zonder bumpers e.d automaatje...staat trouwens te koop op marktplaats voor 4000 euries al een jaar ofzo geloof ik...ik zou hem er ook niet voor willen

Ok dan, Ja hij reed ook zo snel voorbij dat ik nog net zag.

the hanz 18-01-2005 07:13

Het heeft een heel tijdje geduurd maar eindelijk een spuiter gevonden die een beetje hart voor mijn portemonee heeft, bij de reguliere spuiterijen al snel zo'n 3 a 4000 euries kwijt nu iemand gevonden waar ik wel vertrouwen in heb die het voor 1600 euries doet, klinkt al een stuk beter, deze week of volgende week gaat het autootje daarheen en dan maar afwachten wat het resultaat gaat worden....ik hou jullie op de hoogte.....

the hanz 31-01-2005 16:59

[img]forum 800x600.jpg[/img]

bij deze ff een plaatje over een paar dagen een vervolg... :)

the hanz 31-01-2005 17:07

volksaddiction 31-01-2005 17:08

Had de foto al op de mail gezien, maar hij ziet er strak uit iig !!

the hanz 31-01-2005 17:12

als het goed is krijg ik deze week ook de orginele vdo toerenteller binnen, beetje het pronkstuk van de binnenkant, zal ook een fotootje posten als die er echt is :cool:

volksaddiction 31-01-2005 17:20

Wou al zeggen, in dit dashboard zit ie er nog niet in :mad:

volksfahrer.nl 31-01-2005 17:53

Aardige berg **BLING-BLING**!!!
Welk kleurtje gaat tie worden?

danielle 31-01-2005 18:49

Quote:
de Ponton je kent hem al, een 69'er die beige is en blijft alleen wat strakker moet worden en een zwart dak krijgt, van diezelfde kennis als die die mooie naafdopjes gemaakt heeft voor je :rolleyes:
Maarre dan moest ik maar eens even polshoogte gaan nemen bij die spuiter en kijken of ik het wat vind thnx :cool:

@keverpech: lees beige!!! hahaha

the hanz 31-01-2005 19:42

danielle was tenminste wakker :D
hij word weer orgineel beige = L 620 met een zwart dak
en voor nog wat meer bling...

om een idee te geven....

danielle 31-01-2005 20:08

Wow, je bent goed bezig! Gaaf hoor.

kammetje 31-01-2005 20:12

waar heb je die rubbertje gekocht? bij west coast metric? Ik moet namelijk ook nog nieuwe rubbers hebben....

nice empi shift :D
nice alles eigenlijk :D :D

the hanz 31-01-2005 20:21

[QUOTE=kammetje]waar heb je die rubbertje gekocht? bij west coast metric? Ik moet namelijk ook nog nieuwe rubbers hebben....

als je die knipperlichtrubbers bedoeld die heb ik op euro gekocht....
en had nog een tweede set maar die is al verkcht...ze worden nog niet repro gemaakt, althans niet zoals deze, dit zijn orginele, maar isp west uit the state's maakt wel platte repro's moet je zelf wat voor de achterkant uitvogelen, ik heb er echter misschien, nog een welke bruikbaar is, kan ik alleen niet gelijk voor je nakijken

volksaddiction 31-01-2005 20:32

Weet niet of wij er nog 1 NOS overhebben......
ff met clemens (62notchback) overleggen, je hoort t nog !

volksaddiction 31-01-2005 20:33

doe mij nog even het adres van die toko waar je je velgen heb laten opleuken voor die 120,- !!
Ga toch eens praten met die mensen om mijn fuchsen een weekje achter te laten daar :D

the hanz 31-01-2005 20:53

polijsterij prozee 0183602478....
je zult echter wel ff langs moeten natuurlijk voor een prijsopgave hij wil ze toch eerst zien en als je dan toch gaat heb ik gelijk nog een reserve wiel wat die kant op moet voor een gelijke behandeling...love bling.. :cool:

SplitBien 31-01-2005 21:16

Hans; GOED BEZIG! ZEER hoog bling bling gehalte, I LIKE!! :D :D :D
Bumpers doe ik een moord voor, waar heb je die gescoord????
Alles is helemaal goed, stuur is gewoon top!!!!!
MEER FOTO'S!!!!!!!!
Succes nog!

berendd 31-01-2005 21:30

nice!

1600 euro dan moet het wel top bling worden...
ik weet wel een spuiterij hier in eindhoven die als je de auto spuitklaar aanlevert voor een eurootje of 600 je auto doet (zonder grond). daar kan je trouwens ook een cabine huren en zelf aan de slag gaan.
weet niet of het interessant is, en heb er ook geen ervaring mee, maar is wel goedkoop, en als je zelf kan spuiten nog goedkoper.

MaceNL 31-01-2005 21:33

the hanz, zou je mij het adres/telefoonnummer van deze spuiter kunnen pb'en ?

kammetje 31-01-2005 22:12

iemand een goed adres vor verchromen van bumpers? Er wordt hiero gezegt Lommel (belgie) of goedkoop = turkije.....

wat kost dat eigenlijk het verchromen van twee bumpertjes?

en spuiten moet ik ook nog.....dus dat adresje: GRAAG :) ben ook uit eindhoven namelijk..

berendd 31-01-2005 23:36

garage de appel

http://www.garagedeappel.nl/

heb er op zich wel goede ervaringen mee, ze zijn niet echt duur. wel goede afspraken maken met de mannen daaro, of zelf aan de slag gaan (is wel t beste) tis een doe het zelluf garage onder andere. is trouwens ook bovag dus op zich wel vertrouwd, maar ik weet uit ervaring dat als je ff doorvraagt je wel goede afspraken met ze kan maken.

the hanz 01-02-2005 08:15

[QUOTE=kammetje]iemand een goed adres vor verchromen van bumpers? Er wordt hiero gezegt Lommel (belgie) of goedkoop = turkije.....

wat kost dat eigenlijk het verchromen van twee bumpertjes?

het verchromen moet dan in ieder geval voordeliger zijn dan 300 euro per stuk voor dat geld heb je nog een nieuwe iig, en wat de verchroomprijzen zijn durf ik echt niet te zeggen, ben er wel nieuwsgierig naar, dus als je wat weet roep het dan ff op het forum...

the hanz 01-02-2005 08:18

[QUOTE=berendd]nice!

1600 euro dan moet het wel top bling worden...
ik weet wel een spuiterij hier in eindhoven die als je de auto spuitklaar aanlevert voor een eurootje of 600 je auto doet (zonder grond). daar kan je trouwens ook een cabine huren en zelf aan de slag gaan.

hier in de regio ben ik niet verder gekomen dan dat ik bij een reguliere spuiterij tussen de 3000 en 4000 euro kwijt ben, voor voorbewerken en spuiten, dit is een "hobbyist" die plaatwerkt en voorbewerkt en het spuitwerk bij zijn maatje laat doen die weer spuiter is....en of het netjes gaat worden weet ik over een anderhalve week ofzo...

the hanz 01-02-2005 08:20

Quote:
Originally Posted by MaceNL
the hanz, zou je mij het adres/telefoonnummer van deze spuiter kunnen pb'en ?

ik zal het nummer doorgeven zodra mijn ervaring kompleet is zullen we maar zeggen, eerst bewijzen zien dat het goed geworden is, ik wil geen kwade gezichten hebben als ik dalijk een nummer doorgeef en er word eea verziekt..zullen we maar zeggen, over 1,5 week weet je alles als het goed is..

the hanz 01-02-2005 08:24

[QUOTE=Sabine_Bug]Hans; GOED BEZIG! ZEER hoog bling bling gehalte, I LIKE!! :D :D :D
Bumpers doe ik een moord voor, waar heb je die gescoord????

bumpers heb ik uit duitsland is een flat 4 repro set, ik ben ze in amerika ook al eens tegen gekomen op een site als ik ze weer vind geef ik het ff door aan je...mycha heeft ook zo'n set maar nog niet helemaal kompleet, moet je maar eens met hem praten over de prijs en eventueel missende delen, die je via de samba.com misschien weer aan kunt vullen..

SplitBien 01-02-2005 12:19

Quote:
bumpers heb ik uit duitsland is een flat 4 repro set, ik ben ze in amerika ook al eens tegen gekomen op een site als ik ze weer vind geef ik het ff door aan je...mycha heeft ook zo'n set maar nog niet helemaal kompleet, moet je maar eens met hem praten over de prijs en eventueel missende delen, die je via de samba.com misschien weer aan kunt vullen..

TNX!! Wil ze wel compleet, moeten er dan natuurlijk gelijk op! :tongue: Ik w8 rustig af!

the hanz 02-02-2005 16:00

zo weer een beetje spuitplamuur erop en in het weenkend van de 13 en 14é gaat de echter verf erop...ben benieuwd, gaat volgens mij wel goedkomen :rolleyes:

SplitBien 02-02-2005 16:15

Ben wel een beetje jaloers hoor!!!
Ziet er echt super uit!!! Ben HEEL benieuwd hoe die straks
is als hij af is!!!!

volksaddiction 02-02-2005 17:10

Kijk, dat begint ergens op te lijken !!!
Als ik m zo zie moet ik gelijk weer aan mijn eigen kevertje denken toe die in de verf ging.......SPANNEND !!!!
Weet t nog als de dag van gisteren!
Kreeg elke dag foto's van de vorderingen, DAMN, de tijd kon niet snel genoeg gaan :D

Gert 02-02-2005 17:50

Quote:
Originally Posted by berendd
garage de appel

http://www.garagedeappel.nl/

heb er op zich wel goede ervaringen mee, ze zijn niet echt duur. wel goede afspraken maken met de mannen daaro, of zelf aan de slag gaan (is wel t beste) tis een doe het zelluf garage onder andere. is trouwens ook bovag dus op zich wel vertrouwd, maar ik weet uit ervaring dat als je ff doorvraagt je wel goede afspraken met ze kan maken.

Enige ervaring met zelf spuiten daaro ?

ploon 02-02-2005 20:01

Quote:
gaat volgens mij wel goedkomen

ziet er goed uit man! (dit is toch de wagen waar je mij overmailde, aangaande j weet wel?)

the hanz 03-02-2005 07:20

Quote:
Originally Posted by ploon
ziet er goed uit man! (dit is toch de wagen waar je mij overmailde, aangaande j weet wel?)

:biggrin: :biggrin: zeker weten...heb je er zin in.. :biggrin: :biggrin:

All times are GMT +1. The time now is 21:53.