Dikke MK V topic
:thumbup: |
|
|
:rock: hmmm... Helios velgen, als ze deze nu eens als 18" replica in 5x100 zouden maken i.p.v al die a8 wielen. :rolleyes: |
Quote:
Dan raken ze net zo uitgekauwd als de A8 wielen ;) |
Super zijn ze iig wel!!
|
.
|
meestal als René zo'n topic begint, heeft ie er even later zelf 1! :D
|
Quote:
3 of 5 deurs :D |
paar van mijn favoriete mk5's van worthersee dit jaar Greetz |
die witte is echt een dikke Golf 5//..
|
|
VET!
who needs colour! |
.
|
Two in the pink, one in the stink ;)
|
|
Golf V GT-R/T
a tuning factory product from limburg |
dikke wielen maar voor de rest kermis kar naar mijn mening :screwy:
|
Auto is van een bedrijf hier in de buurt , niet mijn smaak maar naar horen zeggen wel +/- 500 peekaa.
Maar dat lijkt me weer grote praat want als ik zo onderkap kijk ziet het er vrij gewoontjes uit. |
|
|
:thumbup: |
|
kan alleen geen foto van de voorkant vinden :(
|
voila.. |
Geen porum..
|
|
Quote:
Helemaal mee eens, dat ziet er echt niet uit. |
This on the other hand..
|
Ik vind die witte super...maar die wielen verpesten de auto. Die zwarte vind ik ook super, alleen verpest hier de verlaging het....`t is mij net even (voor beide auto`s) over the top..
Dit vind ik dan weer stukken beter: |
|
|
|
Mijn daily er ook maar even bij gezet, heb ook gelijk een vraagje !! Sinds deze week heb ik er 19inch op zitten maar mn banden lopen aan in mn modderkuipen. Maar ik zie hier veel meer superlage V ies en jetta,s .... Hoe hebben jullie dit opgelost ??? :cool: |
Ik zou met je vraag even op Cleaned.be kijken ... daar zitten een aantal mannen met goed lage Jetta's V!
|
Quote:
Wat is de ET-waarde van de velgen en de maat van de banden? Met ET45 en een 215/35/19 band zou je in principe plat moeten kunnen gaan... Mzzl |
Et 42 heb ik met 225/35/19 ....ze lopen niet aan tegen me koetswerk maar in die plastic modderkuipen Maar inderdaad 215 had misschien beter geweest :cool: :cool:
Maar de heren met air-ride laten hm zo ver zakken dat je toch wat met je binnenkuipen moet doen!! |
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 20:09. |