jetta mk2 18t
ik ken hem veder niet maar ziet er leuk uit ,jammer dat in de advertentie geen fotos van het blok zitten
http://link.marktplaats.nl/171936375 |
gaaf, kheb die jetta wel eens gezien op een meeting geloof ik
wist niet dat er een 1.8t in zat.. zal er ook nog niet lang in zitten denk ik gezien de kmers wel een erg mooie jetta zo, nog een stukje zakken en hij is af! |
leuk ding, stukje zakken zal hij idd van opknappen !
gr. Martijn |
Ramoen moet eerst maar eens een cursus Nederlands volgen en zijn capslock demonteren. Voor de rest toffe auto alleen idd wel vreemd dat er geen foto`s zijn van de motor. Lijkt mij het belangrijkste van de hele auto.
|
Leuke auto, ik heb deze ook wel eens op een meeting gezien maar toen nog op stalen wielen.
Maar die prijzen, het is geen 1.8T maar de mijne heb je voor de helft :D . |
wel een echte amerikansen uitvoering :D
|
Deze stond op de midwinter meeting.. met 16 inch staal... mooi ding....
maar wel jammer dat er geen foto's zijn van het blok. Maar op de meeting, liet ie ook niets zien :) Ultieme sleeper.. :P |
Ik heb wel foto's van het blok en van de auto gemaakt toen !
Was op zich best wel netjes ingebouwd trouwens ,en was ook een nette auto ! |
Quote:
ook al de verkoop in dan :thumbup: |
Alles is te koop Misha, daar ben ik vrij makkelijk in ;) .
|
Staat trouwens nog als 66kw op kenteken, wist niet dat die ook in de US geleverd was...
|
Bekend...... hij is vw monteur en geloof mij dat ik zelden zo'n strakke en perfecte jetta heb gezien,( ja ik heb der wel een aantal gezien ;) )
(Zijm Huissen) Taal isie miss. niet zo goed in maar de afwerking en degelijkheid maakt dat ruimschoots goed.. foto's heb ik toen ook gemaakt kan ze eff niet terugvinden. |
Deze jetta,staat hier vlak bij mijn huis.
En zoals peter al aan geeft een hele nette jetta. |
eigenlijk veel vetter als al die golfjes met die snelle blokken ..
US jetta, zilvergijs.. 1.8t erin .. nu nog borbet a 9j rond oid als ik heel veel centjes zou hebben zou ik het wel weten :) |
inderdaad een uber jetta
|
Heel mooie auto. Ik heb met de eigenaar gesproken op de Midwintermeet, tijdje terug. Heel nette kerel, en een super gave auto. De lak schijnt van Audi te komen.
Als 't goed is moet ik ook nog ergens een zooi foto's hebben. Heb hem later nog gesport bij Carpetland in Arnhem. :D |
De foto's van de Midwintermeet.
|
pic van mij
|
en 5 gaats naven wel netjes gedaan
|
Quote:
Dat was ook hoe ie mij opviel. 5-Gaats staaltjes onder zo'n standaard Jetta... vond dat een beetje raar. Dus heb toen aan de eigenaar gevraagd de kap even open te doen. :D |
Ja het is een polo cup motor 1.8T en inderdaad erg mooi afgewerkt, toen we op het treffen er bij stonden te kijken was hij nog niet helemaal klaar..
Maar inderdaad een erg mooie en volgens mij was hij ook niet de langzaamste.. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 21:06. |