leuke heldere foto dimi .... :D
|
|
Nice, ben benieuwd!
|
Daar is ie dan! :D
Veel plezier en succes ermee, Dimi! :thumbup: |
Rijdt dat oude hok nu nog steeds? :D Succes Dimi! 1600TDic is altijd lekker ;)
|
Erg veel succes Dimi! Als ik de plannen zo hoor gaat dit weer helemaal goed komen!
|
Danku iedereen!
Zodra er veranderingen zijn laat ik het jullie weten ;) |
Leuk project, zo'n coupe heeft ook wel iets !
|
Goed bezig Dimi!!!!
Ik ben zeer benieuwd :) Maar gaat zeker goed komen.. ben ik zeker van.. Keep us posted! |
Hey DIMI! Goed bezig!! Jettapowerr!
|
Hey Bernd zn ouwe daily..
Mooi dat ie nieuw leven krijgt.. grtz..Vic |
Dimi???
Hallo Jettameister...
Ik zie dat je wordt "Dimi" genoemd....is dit jou naam? Ben je misschien Grieks of zo? Waarom ik vraag?....omdat mijn naam Dimitris is en ik ben wel Griek! misschien zien we elkaar in een van de meetingen. Succes met je project! |
Quote:
Ja ik ben er zeker van dat ie* ervan zal genieten :D :D :D :thumbup: * de coupe natuurlijk ;) |
Quote:
ik noem idd Dimitri maar ben geen griek ,ben een rasechte BELG :tongue: toch zou het eens leuk zijn een naamgenoot te ontmoeten want ik ken ni vele Dimitris :) |
Der jetta von bernd, ding heeft nog meer benzine verbruikt dan mijn ITB's in Engeland.
|
Bernd stond een paar jaar geleden @ Gevelsberg met dat ding, zonder spiegels, en in ieder wiel maar 2 bouten :D En ook nog doodgewoon rondrijden :D
|
mein altes jetta coupe hat ein neues zuhause!
|
Zo, aangezien de coupe volledig overgedaan word heb ik hem het laatste keer in zijn originele "kostuum" gewassen :)
Man Bernd was die vuil joh !! :screwy: :screwy: ook gelijk die glasheldere troep eraf gesmeten :D :cool: ook eens de mogelijke interieur gepast.. hier met zijn "nieuwe" kofferdeksel en de toekomstige achterruit.. |
dat gaat helemaal goed komen !!
gr. Martijn |
Waarom nie gewoon zwart houden, Dimi?? Das toch schoon, man! :D
|
ALLEZ! Goed bezig vrind, keep us posted!!
Zal mij benieuwen waar je mee komt op 8 juni! |
Cool! De sticker wel laten zitten hè ;)
|
8 Juni ? met de zwarte :D :D :cool: (mk2, mk3 OF coupe :screwy: )
en Lennart die stikkers komen er zeker af :tongue: sorry maar past ni bij de rest anders ;) |
Vet ding Dimi!! :rock:
Dat ding gaat rocken! |
Met een beetje geluk heb ik nu echt wel een mooi setje gevonden voor onder de coupe :)
nog ff afwachten hoe de deal verder verloopt en dan houd ik jullie op de hoogte ;) |
De deal is rond :eek: :eek: :cool: :D :D
dit worden de velgen voor de coupe..... 3x 7j en 2x 8j in 16" :icon_spin :rock: |
:wow: Leuke velgjes, Dimi! Is weer eens wat anders, gaat hem vast goed staan! :cool:
|
Sow!! superdik!!
|
En ik wist het al!!
hahaha.. super velgjes! Dat gaat mooi staan! |
thx volgend weekend ophalen :)
ikke blij :jacks: :jacks: |
Zo weer kleine update:
Dit weekend zo'n 1300km afgelegd voor dit te halen..... We hebben er een weekendje van gemaakt :thumbup: Kon niet anders dan dat ik ze al eens gepast heb, en ik moet zeggen (al zeg ik het zelf..) ze staan super onder de coupe :D :cool: kleine wijziging is dat het rode kofferdeksel verkocht is... geen GT/GLI spoiler meer dus :eek: :) |
8 j is dik Dimi ...... :thumbup:
|
Über!
|
Hele dikke wielen !
En alleen een echte die-hard rijd 1300 km voor een set wielen ;) . Zou het je iig niet nadoen... |
dankje trunkers !
Quote:
:D :cool: :thumbup: |
Idd hele leuke velgen !
Worden ze gepolijst ? |
Zeer mooi..
|
thx mannen
Quote:
Dit mijn beste......weet ik zelf nog niet :D |
eerst maar eens om gaan boren denk ik ....van 5x ?? naar 4x100
|