nieuwe daily, jetta
Sinds gisteren weer een jetta mk1 :thumbup: Het is een 82er, 1.5 automaat.
Nieuwe carburateur en brandstofpomp, en een lekke uitlaat :D Bekleding is een beetje gehavend, maar ja, mag de pret niet drukken. Schroefset is besteld, evenals een setje velgen. Velgen komen helaas pas de eerste week van juni :( |
Mooie Sjetta en de plannen klinken goed :thumbup: En goed dat je de kleintjes gelijk het VW-virus meegeeft. ;)
|
In mijn gang naar boven(thuis), hangen allemaal posters van verschillende vw's. Kever/bus/golf1 en jetta1.
Elke avond bij het naar bed brengen lopen we er langs, en noemt mijn dochtertje de verschillende types op :thumbup: :D |
leuk ding ziet er goed uit,succes ermee
|
dikke jetta !
opvoedkundig ben je ook goed bezig :D !! gr. Martijn |
Veel rijplezier, zelfs nog practisch ook met 4 deuren.
Zo snel mogelijk naar beneden met dat hok als je laag genoeg gaat dan vallen de velgen ook niet meer zo op :D Wat voor velgen komen er onder? |
Leuke jetta! Motorruimte is nog geeneens zo heel vies.
Veel succes ermee:) |
Er komen lenso bsx(?) onder, met een zwart hart. Ja ik weet het nep-BBS, en iedereen rijdt er mee, maar ook ik heb maar een beperkt budget :D .
Motorruimte is zeker nog mooi schoon,en uitgerust met een glimmende nieuwe carburateur :thumbup: |
Quote:
Jammer dat je daar niet veel van ziet he ;) Dynamo is ook nieuw zeker. |
zoiets?
beetje vaag, maar dat krijg je met een telefoon-camera :redface: :D |
mooie jetta :thumbup:
enne die lenso bsx is naar mijn mening niks mis mee,die gaan zeker uber staan... :D |
Schroefset is zojuist besteld :D , blauwe platen zijn binnen, en een spuitbus op kleur om het frontje bij te werken :thumbup:
|
Leuke auto! Originele Nederlander?
Je mag best wat meer foto's posten hoor ;) |
auto is helaas een ingevoerde. Maar ja, eigenlijk zijn ze dat allemaal, toch :D ?
Zal zaterdag een paar fotos maken. :D Ga de blauwe platen er dan opzetten,de uitlaat moet gelast worden, en het onderste deel vh front wil ik bijwerken. :thumbup: |
zo dan, vd week schroefset binnen gekregen, en gisteren maar even gemonteerd. Moet nog wel het een en ander afstellen, want het loopt een beetje aan,met 175/70/13. Stalen velgen zitten er tijdelijk onder, totdat de lenso's binnenkomen.
|
Nice:) en ook gelijk een nieuwe uitlaat?
|
heb er wel een nieuw eindstuk aan gelast.Werk zelf bij de vw dealer, en dan hou je mooie stukjes pijp over, ivm montage van roetfilters (passat) . Deze zijn iets groter van diameter, als het originele einstuk. Verder niet veel gedaan zaterdag,de vrouw staat op "knappen",dus..... :D
|
Zo dan, vannacht een nieuwe vw liefhebber erbij gekregen! :thumbup: :D
Zijn naam is JESSE. En dat handgebaar van hem, komt omdat er een zwager van mij bijstond met een OPEL- shirt aan. :screwy: Net paar uur op de wereld, en dan al goed van slecht kunnen onderscheiden!!! :thumbup: |
gefeli!!!
|
Gefeliciteerd!
|
Hé das een knappe! Gefeliciteerd en ook de moeder natuurlijk!!! :thumbup:
|
gefeliciteerd met de geboorte van het kleine wonder!
|
allemaal bedankt voor de felicitaties!! :thumbup: :D
|
Congrats
|
gefeliciteert man!
|
Zo, vandaag ook het frontje even aangepakt. De lelijke ( maar originele) mistlampen eraf gehaald, en het frontje van roest ontdaan :thumbup: . Daarna weer mooi in de kleur gespoten, oogt een stuk frisser!! :thumbup:
Morgen even de achterbumper eraf, en dan daar ook de boel weer opfrissen,en bijwerken. Even een "fun"plaatje :rolleyes: : |
kreeg net een telefoontje, wielen komen pas de eerste week van juli. da's dus niet zo mooi,schijnt iets mis gegaan te zijn, in china.
maar zo staat het: |
zo, even uit het stof halen. Ben druk geweest met mijn andere project.
Het opknappen van een caddy type1. Deze winter schade gereden met de jetta, en vandaag weer gerepareerd. :thumbup: Binnenkort nog complete remrevisie achter, APK erop, 7jx13 mangels velgen met 175/50/13 banden en de schroefset er weer onder :D |
|
leuk bakkie, ik heb exact dezelfde.
|
handremlampje, brandt de hele tijd :D
|
mangels weer geruild, voor dit:
|
Leuke Jetta, mooie kleur. :)
Hij stond wel stoer met die Mangels. |
Quote:
was niet mee te rijden met een automaatbak :rolleyes: |
|
Zijn dat 15 inchers? Staat op zich wel leuk, alleen lijkt het wat groot met zo'n platte bandjes?
|
is 15". Met 165/50/15 banden. Ja lijkt misschien wat raar, maar kan niet anders.
zou zelf ook nog wel lager willen,maar dit is al mijn 3e carterpan. En mijn voorraad carterpannen is dusdanig geslonken,dat er niets anders overblijft,haha. En nu lopen de wielen/banden, in ieder geval niet aan. |
En weer een nieuw jaartje APK :thumbup:
( scheelt wel als je zelf mag keuren :D ) |
All times are GMT +1. The time now is 14:21. |