intressepeiling jetta meeting
Is er intresse in een jetta meeting ?
Ik zat voor als loactie aan AC de meern te denk ( licht lekker centraal in Nederland ) of mac delft . En als datum 27 april als je wat beters weet en intresse heb knal het neer dan gaan we is kijken wanneer het kan . datum en locatie is bekent Wanneer : zondag 27 april 2008 vanaf 13:00 Waar : AC de meern Wie is er welkom : Jetta's , Vento's , passat's eigenlijk alles met een fatsoenlijke kont . laat zien welke provincie de jetta scene leidt op de meest originele manier , prijzen ? De eer ! geen entree , geen DB drag , geen show&shine gewoon ouwehoeren ! |
Als dit iets word ben ik er zeker bij !!!!! :D :D :thumbup:
|
Waarom niet gewoon een VW meet:D, ben er waarschijnlijk zelf ook wel bij maar dan trek je veel meer man:thumbup:.
|
kom maar op met die eindelijk zuid-hollandse jetta meeting
ipv al die friese jetta meetings :tongue: zuid-holland wordt de nieuwe jetta provinsie :thumbup: |
Quote:
Dat is het altijd al geweest! |
Bij voldoende animo kom ik zeker ook ff langs !
|
Quote:
Dream on :thumbup: |
Dus... leuk initiatief, probeer maar iets op te zetten :)
|
Goed plan!
|
moet lukken
|
Ok ik maak wat moois
Wanneer : zondag 27 april 2008 vanaf 13:00 Waar : AC de meern Wie is er welkom : Jetta's , Vento's , passat's eigenlijk alles met een fatsoenlijke kont . laat zien welke provincie de jetta scene leidt op de meest originele manier , prijzen ? De eer ! geen entree , geen DB drag , geen show&shine gewoon ouwehoeren ! |
Quote:
Ik weet welke er is mee begonnen ,en het heeft uitgebreid :D Fryslân Boppe! |
ja en wij maken het af........... zo als gewoonlijk :D
|
Quote:
Quote:
Laat zien dan ;) |
jongens jongens jongens.... Noord Hollandse Jetta rijders zijn in de minderheid, dus het zeldzaamst, dus het best/duurst/meest gewild/etc... Face it.
|
ik zal ALS FRIES ook ff reageeren :D
wij hebben in heerenveen ook al eens een jetta meeting gehad maar dan ook aleen jetta 1 & 4 vento bora animo was er wel voor volgens mij en algemeene vw meetings zijn er zat kom maar op met je jetta meeting bij AC de meeren idd lekker centraal :thumbup: fryslan zal er zijn :thumbup: |
Mad asses!
Lachen die provincie-kifterij!
Ik rij een Jetta III (Vento), woon in Velsen-Noord (Noord Holland), ben geboren in Ljouwert/ Fryslân, dus mag ik ook komen? :) |
ach we wonen toch in het zelfde land, en lang leve de kifterijen en butts for live
iedereen mag komen met een vw kont |
kom maar op met de meeting
wel graag met mooi weer :D |
Quote:
Tijdens een uitgebreide rit door Friesland heb ik welgeteld 0 Jetta's gezien. En 0 Jetta's vind ik gewoon een te klein aantal om als Jetta provincie door te gaan. :D |
Quote:
jij helemaal naar friesland ..........had je brood mee zeker :D ;) :tongue: zal wel op een dag geweest zijn dat het regende want dan staan de jetta's droog we houden ze graag rood namelijk :D :D :D (geintje) |
Quote:
Was op oudjaarsdag Alberto, laat je niet uit de tent lokken :rolleyes: |
o vandaar .... :D :D :D :D :D
|
Who gives a fuck....
wat kan het nou schelen welke provincie de meeste Jetta's heeft.. Je doet het toch voor jezelf.. niet voor een ander en al helemaal niet voor je provincie... |
Quote:
niet te serieus marcel :D :thumbup: maakt ook geen drol uit gaat om de jetta . niet dan :thumbup: |
Jullie friezen reageren altijd lekker fanatiek :D
En on-topic. Ik ben niet zo van de Jetta meetings. Doe mij maar een algemene VW meeting. |
Quote:
:thumbup: das al 1 minder voor zuid holland :D |
Groningen meldt zich ook ff :D
Als er iets serieus georganiseerd wordt, denken we hier er ook ff over na om te komen. Misschien een paar vriendjes uit het oosten ook? |
datum en locatie is al vermeld : 27 april bij AC de meern
Wie komen er allemaal ? - eddie - - - |
Quote:
next |
Van de partij !
|
Is deze meeting ook voor nieuwe jetta,s :D
|
Quote:
Sneeuw geloof ik . :D |
Quote:
zekers!!!! |
ff afwachten of we geen andere verplichtigen hebben anders zijn we er ZEKER bij !! :thumbup:
Hiermee zou dus provincie ANTWERPEN ook vertegenwoordigd zijn :cool: :D |
up
|
Quote:
Echt scherp die Alberto dude.... :D |
Ik heb een jetta maar het is niet "getunned" ook niet het mooiste (of de lelijkeste) van allemaal maar ik wil heel graag komen. Als niets er tussen komt dan..... Count me in !
De Meern...here i come ! |
Nog een weekie
|
Fryslân Boppe!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:02. |