Mijn jetta 1.6 pacific
Hallo medeforumers,
Ik ben Thijs 20 jaar ik kom uit Oss (nb). Ik ben al enige tijd een beetje actief op het forum maar ik heb me nog nooit echt fatsoenlijk voorgesteld dus bij deze. Ik ben sinds oktober 2007 de gelukkige eigenaar van een vw jetta 1.6 pacific uit 1991. Nu heb ik genoeg gelult de foto's: Bij aankoop: Wat heb ik er tot nu toe aan gedaan: Supersport schroefset oldskool verlaagt dakrekje gele pitten in de lampen stadslicht in de knippers voor 16" staal vast wel meer maar dit zijn de belangrijksten. En hier weer wat foto's: En zo staat hij er nu bij: Laat maar weten wat je er van vind!!! :thumbup: :D Gr Thijs |
netties Tieske ... :)
|
mooi ding:D vind de kleur ook mooi!
denk wel dat de velgen mooier uit komen als je ze zilver zou spuiten of gun metal... |
Dank u!! :D
|
hehe eindelijk ook foto's van je vette sletta!!
super netjes ,maar dat is niet echt nieuws voor je!! de schuur plaatjes liggen hier met plezier te wachten tot ze gemoneerd worden en eindelijk hun schuur-werk kunnen doen. spreek je tieske, groeten |
verkeerd gepost deze is een jetta mk2 helaas geen mk1 maar ziet er wel goed uit
|
ah nee foutje ik zat verkeerd
|
Leuke Jetta, goede kleur ook !
|
Bedankt voor alle positive reacties!!! :D
Quote:
kijk es aan bedankt :thumbup: die zullen van het weekend eronder gelast worden!!!! groete tieske |
wat een verschil zo zeg, erg strak hoor!
Fotoshoot bij de Osse haven bij Lithoijen, dat herken ik wel. |
Quote:
Klopt helemaal!!! |
heel mooie auto
succes ermee maar schuur plaatjes :confused: :confused: :confused: groeten |
Quote:
Dat zijn gewoon rvs plaatjes die onder mijn draagarmen komen want die willen de grond wel eens raken en ik heb liever dat de schuurplaatjes kapot gaan of afslijten dan mijn draagarmen. ;) Gr Thijs |
Je zou die beter terug zetten in de toonzaal. Het lijkt wel een nieuwe.
groeten |
Een setje draagarmen draagarmen slijt niet zomaar door hoor. En al zouden ze dat doen heb je voor 2 tientjes alweer een setje gebruikte.
|
Quote:
voorkomen is beter dan overkomen:P |
Hele vooruitgang met de aankoop. Heb hem live mogen bekijken in Oss de eerste keer.
Mooie wagen, love de kleur! :cool: |
Zo dan, nooit verwacht dat ik deze kleur mooi zou vinden maar ik vind hem super.
|
mooie jetta, zou alleen het dakrekje onderweg verliezen en de staatljes zilver spuiten of een paar doppen erop
|
Quote:
Velgen ben ik nog niet helemaal overuit wat ik er mee ga doen maar van doppen ben ik niet z'on fan moet ik zeggen. :) |
hee tieske jong!
Zag dat je gereageerd had op die fiat velgen die helemaal dicht waren. Is daar niets uit gekomen? |
Quote:
Nee idd Zekers geen doppen!! Mooie stalen velgen geeft beetje "ratstyle"......is vet!! (persoonlijke mening hè?!) |
Quote:
Ze zijn inmiddels verkocht. maar ik vond ze te duur en hij wilde er niets vanaf doen dus. Er zat ook nog een bandenmaat op die voor mij te breed waren dus moest ik er nog andere banden voor kopen en dat werd me te duur ben ook nog maar een studentje ;) :D Maar de zwarte staaltjes zijn inmiddels verkocht dus ben nog op zoek naar een ander zomersetje. |
|
de hitvelgen van '07.. rond de 400 dollar op ebay, ben je helemaal het mannetje..
|
zo heeft ieder zijn eigen defenitie achte een jetta :D
ik vind die van jou ook erg vet! succes ermee! |
mooie jetta
dak rek zou ik er af mikken , :thumbup: |
Quote:
damn dat zijn wel gruwelijke velgen!!! eens ff over na denken.. Dank u tinus!! :thumbup: |
Hee Ties!
De velgen heten Axis Oldschool Hier de link van Axiswheels.com Klikkie doen Maten: 15 x 8 Steek: 4 x 100 Heb even op dealerlijst van Axis gekeken en op ebay.com en ebay.de, maar kreeg ze daar niet op gevonden. Misschien via je werk??? |
hoef je geen updates te plaatsen voor je aanstaande zomer wieltjes????
wel een beetje up to date houden!!!! :) groeten :cool: |
Okee sorry Rick... :redface: Ik had wat velgen op het oog maar zijn door één of andere reden niet doorgegaan. Toen ik de auto kocht zaten er 2 verschillende soorten velgen op, er zaten 2 staaltjes van een jetta op en 2 staaltjes van een golf 3. En omdat ik alleen nog maar mijn winterbanden over had (omdat ik de 16" staal verkocht had) had ik een ideetje om mijn gewone staaltjes even te behouden en op te knappen totdat ik een setje lichtmetaal gevonden heb die aan mijn wensen voldoet.
Maar 1 probleempje ik had 2 verschillende soorten staaltjes, dus ben ik naar de sloop gegaan en nog 2 golf 3 staaltjes gehaald (ook 14" 6j ET 45) (want hij had nog maar 1 jetta staaltje) en ben ik bezig om die op te knappen. Aanstaande vrijdag krijg ik mijn bandjes binnen (Nankang 155-55-14) en kan ik die eropdraaien. Nu rijd ik tot het weekend op de 13" staaltjes incl ballonband (175-65-13) van rick_polo en kan de trunker EINDELIJK weer omlaag. Foto's volgen nog zodra ik tijd heb. Gr Thijs |
Heej mooie Jetta hoor!
Ben benieuwd hoe dat er met je staal eruit gaat zien! |
Mooie auto Thijs. Wel jammer dat ie niet belastingvrij is. ;p
|
Super Jetta, ben benieuwd met de andere wielen :)
|
Bedankt voor de reacties!!!
De wielen die ik aan het opknappen ben is voor de rest niets bijzonders gewoon origineel golf 3 staal. Die ben op nieuw aan het spuiten in de zelfde de kleur als origineel. Daar komen de nankang 155-55-14 op als het goed is vrijdag of zaterdag, foto's komen nog. Waarschijnlijk gebruik ik vw caddy naafkapjes in plaats van de originele plastic naafdoppen. (iemand nog caddy kapjes liggen toevallig?) Gr Thijs |
Ik ben vanmiddag weer even bezig geweest aan mijn velgjes. En gelijk ook even de auto gewassen en in de wax gezet :D . Voor de "fotogeilers" onder ons heb ik even snel fototjes geschoten met de telefoon :tongue: .
Mooi weer gewassen en in de wax De 13" staaltjes met ballon banden van rick_polo ;) En de 14" golf 3 staal die ik nog aan het opknappen ben (moet nog 1 keer geschuurd en gespoten worden.) Gr Thijs |
foto's werken niet want mijnalbum is kut
|
bij mij werken de foto's wel... vreemd...
EDIT: nu ook niet meer bij mij... word opgelost!!! |
dank je rené :thumbup: ik heb het nu via de gallery gedaan dus doen ze het nu ook!!!
Gr Thijs |
okee..ik heb mijn post verwijderd.. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:49. |