integra
hey hallo ik ben freddie en kom uit twijzelerheide dacht laat ik me ook even voorstellen. ik heb een golf 3 vr6 highline uit 1994 en een golf 2 eco turbo diesel uit 1991. moet nog even uitzoeken hoe ik die fotos hier op krijg dan kunnen jullie deze auto's ook even zien wel zo leuk.
ben druk bezig met het nog mooier maken van de vr6 en druk mee bezig om de diesel wat meer power te geven :) ook kan ik aluminium, rvs, staal, gietijzer, enz enz lassen en bewerken op alle manieren zoals draaien freesen enz enz dat is ook mijn hobby. heb zelf alle spullen daarvoor. dus als je wat stuk hebt wat dan ook maar of een aanpassing nodig hebt of een speciaal spruistuk, aluminium turbo buizen, rvs uitlaat enz enz nodig hebt of moet vermaakt worden of gemaakt maak het met alle plezier. |
Integra, lang niet gezien...
Jens |
Welkom, ben benieuwd naar de pics......
|
weet iemand ook hoe je die pics.... erop krijgt???
|
Welkom! voor de pics: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
hier dan foto's van mijn vr6 golf. de td diesel komen nog foto's van |
Super strakke bak heb je :thumbup: :thumbup:
|
Hoi Integra... Mooi hoor dat golfje van je... En zeker handig als je alles zelf kan aanpassen en maken... wou dat ik zo handig was :rolleyes: |
welkom.
|
leuke site hier en bedankt voor de leuke reacties
|
Nette golf:thumbup: ziet dr goed uit!
|
bedankt vliet geheel orgineel op de gril en het schroefset na dan en de achterlichten
|
gisteravond even bekeken. ziet er goed uit. vind hem mooier dan je vorige CRX
|
Nette auto inderdaad, op de achterlichten na. Maar heeft een Highline origineel geen klinken in kleur? ;)
|
mooie auto :D
|
nope hebben geen gekleurde klinken heb even na vraag gedaan. de achterlichten vind ik nou juist mooi zo daarom heb ik dat gedaan heb de orginele nog wel. hij is mooier als de crx ja maar de crx was twee keer zo snel :)
|
Je hebt gelijk, dit heb ik gevonden:
Misschien ken je hem wel, of heb je er zelf één. De Highline uitvoering van de Golf III VR6. Deze uitvoering is zeer geliefd bij de VR6 liefhebber. Er zijn er in totaal 500 uit de fabriek gerold (bron: VW Scene) tussen 1994 en 1997. De Nederlandse importeur kent deze uitvoering niet meer. Als je Pon vraagt wat een VR6 highline inhoud, haalt hij zijn schouders op. Ook als je vraagt hoeveel er in Nederland verkocht zijn kan dit niet gemeld worden. Feit is dat een originele Nederlandse VR6 Highline zeer zeldzaam is. Het merendeel heeft een verleden bij een van onze oosterburen waar deze ook gefabriceerd is. Reeds is bewezen dat dit niet nadelig hoeft te zijn mits je het verleden van de auto kunt achterhalen. Natuurlijk tijden er ook slechte versies rond die uit Duitsland komen. Maar dit ligt meestal meer aan de handelaar waar je hem in dat geval hebt aangeschaft dan aan het feit dat deze uit Duitsland komt. Maar goed, dat is een ander verhaal, misschien in een volgende uitgave. De Highline…..wat is er dan zo bijzonder? Nou, je kunt het kort omschrijven als de meest luxe uitvoering van de Golf III VR6 die ooit gefabriceerd is door huize VW. Dit vind je terug in een talrijk van kleine veranderingen ten opzichte van het gangbare model. Zo is het interieur van Leder, in twee kleuren leverbaar: Brombeer (paars) en Zwart. Ook de lakkleur is er maar in twee versies namelijk purple violet en zwart metalic. Zo zie je wel eens in de krant staan “Te koop: een blauwe Golf VR6 Highline”, deze is dus niet origineel. Verder beschikt een Highline standaard over Airco of Climate control, Airbags, verwarmde voorstoelen, Instaplijsten met ingegroefde VR6 logo en instapverlichting.Een stoffen dakhemel en velourse bekleding op de bodem om alles een luxer tintje te geven. De kunstof interieur delen hebben een lederlook. Er is een middenconsole, radiovoorbereiding voor 8 luidsprekers en er zijn BBS-lichtmetalen velgen 6,5J x 15 inch. type "Solitude" 6 spaaks met VR6 in één van de spaken gedrukt onder de bolide gemonteerd. Ook zijn standaars de getinte zijknipper-lichten, ABS, EDS, een fabrieksalarm met code sleutel, centrale vergrendeling, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels en verwarmbaar. Opvallend zijn de stootlijsten, achterspoiler, handgreep in de achterklep en bumperranden die in kleur van de auto zijn mee gespoten. Verder zijn de wielkasten zonder kunstof beschermkappen uitgevoerd. Bij het instappen word je verast door instaplijsten met het opschrift "VR6". Tevens kun je kiezen voor hoofdsteunen achter, cruise control en een schuifkanteldak. Je moest er toen € 35000 voor neerleggen, zonder de eventuele opties. |
Benji wel mooi dat je het opgezocht hebt. veel wist ik al maar niet alles wat je noemt.
alles wat je vermeld aan luxe heeft mijn vr6 highline ook. paars leder interieur handrem met leder bekleed. Airco en schuifkanteldak, Airbags, verwarmde voorstoelen, Instaplijsten met ingegroefde VR6 logo en instapverlichting. Een stoffen dakhemel en velourse bekleding op de bodem. in biede zonne klepjes links en rechts lampjes naast de spiegeltjes erin als je ze open doet, verwarmde ruitewisser vloeistof, getinte zijknipper-lichten, ABS, EDS, een fabrieksalarm met code sleutel, centrale vergrendeling, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels en verwarmbaar, fabrieksalarm met code sleutel, airbags, gewoon te veel om op te noemen. kortom heb een zeer speciale vr6 highline die echt alles orgineel heeft zonder dat ik het erop heb gezet of een ander. heb de hele geschiedenis erbij en alle eigenaren. hij is van 94 en is gefabriceerd door huize VW de echte dus waar de eerste eigenaar hem gekocht heeft. klopt ook er zijn rond de 500 gemaakt geloof 400 maar weet ik niet zeker. toen in die tijd gaf de eerste eigenaar een vlinke prijs er voor veel meer dan die € 35000 euro heb de rekening er ook bij alles heb ik erbij. dit is dus een zeer speciale auto met alles erop en eraan en erbij wat bijna geen 1 vr6 heeft orgineel |
|
Een originele is altijd mooi! De 2e Highline op de Heide!
|
Hey ben jij Freddie die €275,- euro bood op mijn originele VW spullen, hahaha.
Je hebt inmiddels wel doorgekregen dat ze daar niet voor weggaan lijkt mij, of dacht je dat zelf ook al nadat je had geboden? |
dat ben ik ja. ik dacht mischien wil die het wel aan mij verkopen voor dat geld omdat ik zo'n goeie jongen ben:) gaat weer over dus wel jammer. kan wel een turbo op die polo van jou. van die glader revisie af, loopt mooier en stukken sneller en zuiniger
|
Nee joh, mijn Polo blijft mooi origineel:D, op een aantal dingen na dan.
En als je er goed mee om gaat gaat het ook allemaal wel lang mee hoor;). Maar leuke Golf heb je btw! |
Welkom op het Forum,
En even dit moet er uit:::: WAT EEN VETTE VR6!!!! Ik vindt deze echt super mooi. Niks meer aan doen., Gr Ronnie |
eej ronnie bedankt voor je reaktie. Blauwe Ratlook Golf II Gti 8v zie ik in je tekst staan ben ook bezig met een type 2 golf 1600 eco turbo diesel. het is de bedoeling dat de golf wat old skool uiterlijk krijgt en wat een rat style. ik en een kamaraad van mij zijn hem nu aan het strak maken en wordt over zo'n twee weken over gespoten door mijn kamaraad, is auto spuiter. als die klaar is post ik de foto's wel nu eerst niet moet eerst klaar zijn vandaar dat het wat lang duurt.
|
Mooi highline! de garage waar mijn auto word gedaan staat er nu ook een paarse met paars leer, strakke uitvoering is het!
|
pedaalemmer zal wel niet zo'n highline zijn die ik heb zijn er bitter weinig van. heeft die ook aan twee kanten airbags en airco met schuifkanteldak en een amerikaanse tussen console, 3 deurs en schakelbak in plaats van automaat orgineel??
|
Leuk nog een ratje op het forum er bij,
gr ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 00:41. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.