Plaatwerk Kubel!!!!!!!!!
OKe ik heb eindelijk een leuke kubel gevonden voor miss.E hehehehe.
maaaaarrrrrrrrrrrrrrr met werk de linker dorpel zit vol gaten. Wat is een goed adres voor kubel plaatwerk? (als die er al is) of heeft iemand nog wat liggen (leon!!!). Anders word het zelf maken maar dat is weer meer werk alle ideen welkom. bedankt dennis |
Beetje nette Kübel gekocht? of is het die van MP?? Pictures we want :D
Gefeli met de aanschaf iig :) |
Quote:
Nee die is het niet. het is een 71er legeruitgevoerd alleen niet meer groen hij is idd een beetje netjes wel erg orgi. nooit aan gekloot en daz ook wat waard. mzzl |
Zekers! Erg rot dan? gezien de linkerdorpel...
|
Hee primer !!
Gefeliciteerd :) Echt kickuh als je ziet hoeveel er momenteel weer aan luchtgekoeld word aangeschaft door iedereen ! Je zoekt dus wat plaatwerk ? Er is voor de kubel geen plaatwerk te krijgen zover ik weet.............. Heb wel een site, iets van Neiskepim.de ofzo, moet ik ff zoeken voor je thuis ! die verkoopt nog wel e.e.a. (onbetaalbaar !!) Zie foto, de onderste kubel gaat in stukken, de bovenste kubel komt op het onderstel..... De linker deurpost is voor Wouter76, de roosters achterin haal ik er zelf uit (mischien wel t hele kontje als ik plek heb) Maar verder mag alles weg, front (ook slecht) dorpels, enz enz Laat maar weten wat je kan gebruiken, ik ga in aug. beginnen met splitsen en zagen Wil de bovenste body los op het onderstel zodat ik er af en toe wat aan kan doen |
zit d'r al een kever aske onder Leon? Ziet er al best laag uit zo.. of geeft het gewicht bovenop die verlaging?? :D
|
Met keveras gaat ie inderdaad al 6 cm omlaag !!
As moet er weer onderuit, komen nog rasterplaten op ! ding moet gewoon maximaal laag............ Beetje zoals deze: |
|
Quote:
Zou het mogelijk zijn dat je die deurpost meeneemt naar VW Euro? |
Quote:
Daar wou je toch met de 181 heen Wouter? in kleur en al... :confused: Gezien ik nog naar Volksrepairs moet, kunnen we er een dagje van maken, als mr. VA ook de B-stijl heeft liggen... Sluiten we nog wel ff kort??? |
VW euro is wel de planning, en anders kan ik het aan Volkswout meegeven
Zelf langskomen is beter, dan kan je het zo groot of zo klein eruit halen als je zelf wil ! |
Quote:
Oké, sluit binnenkort even kort met Bietulfriek om het even te combineren met zijn tochtje naar VR :) |
Kubel ?
|
klopt :)
|
plaatwerk voor een (echte) kubel is tegenwoordig goed te krijgen bij dhr schugenbaumer. heeft ook vanalles voor de schwimm in de rest. voor een 181 schijnbaar niet.
|
(War)Kubel 181 thing.
wat een ellende allemaal. zag gister nog een stukke op de teevouw over 'das krieg': een (war)kubel181thing met de deurtjes zoals op de foto van gert: voor suicide, achter 'normaal'.. Kan iemand ze ff op een rijtje zetten voor me?! |
Kübel is wo2 apparaat. 181 en Thing zijn dezelfde, maar Thing is de USA benaming.
|
Kubel en Thing/181 zijn dus niet 'gelijk' of opvolger van elkaar..
Thing/181 => Vierkante spatborden, ronde hoeken aan de deuren Kubel => ronde spatborden, vierkante hoeken aan de deuren zoiets? |
iedereen noemt een 181 een kubel,terwijl het een thing is (of een trekker)
kubel is oud,oorlogs en zeldzaam !! Dit is dus een Warkubel !! |
dat ding staat dus tekoop...6500 euro ben je koopman! vink opzich nog meevallen eerlijk gezegt
|
maar deze is wel slecht hoor Spatje ....
zag hem in 2001 in Menton,en heb toen nog ff met hem staan l*llen. de week erop in Spa bood hij hem toen alweer te koop aan. |
Klopt, maar er zit een NOS bodem onder (wel zonder nummer maar toch) de velgen en de motor zijn allemaal ook nog wel een paar centen waard dus al met al niet eens zo raar lijkt me... Bij de prijs zit ook de originele bodem van de kubel dus kan dat er ook nog in.
Klopt, op spa heb ik ook nog even een woordje met hem gewisseld over dat ding...prijs was toen alleen wat extremer (geloof dikke 10.000 euro als het geen 15 was). Hij wilde ook wel ruilen tegen een knappe barndoor dus heb ik de mijne maar aangeboden :D. Hij heeft denk ik de foto's nooit gezien anders had je em in zwitserland kunnen horen janken hahaahah |
als dat inclusief velgen is, is dat eigenlijk niet zo duur
aan de andere kant zitten volgens mij wel andere velgen |
volgens mij zaten voor van die empi sprintstars en achter van die vage geenideewathetzijn velgen..
|
"der steinraders" die kosten nogal wat en zijn ook niet zo makkelijk te krijgen
|
nee zijn geen steiners... beetje vage dingen dat wel... steiners zijn tekoop bij schwarzwald performance...
deze krengen zitten eronder: |
|
Jongens, niet tobben, hier het adres waar ALLES te krijgen is :
http://www.kuebelecke.de/ Complete prijslijst 2004: http://www.kixxs.de/wmd/ms/181_04.doc |
Quote:
Dat zijn JD Race Rims spleetje52 !!! Voor een overzicht van alle wide5 velgen check : http://68.55.195.90/vw/Rims/5.htm |
Quote:
Heet de eigenaar van die Kubel niet JD met zijn initialen ? Vandaar de naam want niemand kent de oorsprong .. |
Wat een trage nichtensite trouwens ..
Hier een veel completere met goede info over 5 wide lug wheels OA Cosmic wheels info provided by a kale gek ;) http://www.terovirta.com/volks/Frame.html |
Klopt Gert, Manuel wordt door z'n vrienden vanwege die warkubel General James Dubiosi genoemd... dus JD... Is niet een officiële benaming.
|
oke dan !
Vaaaag :) |
Terug naar de Kubel (stelletje velg fetisjisten!)
Wat is dit voor ding? 't loopt op 2 takt, 't heeft 3 cylinders, d'r staat auto-union op de motorkap (over de audi ringen),.. en 't ziet eruit als een Kubel |
Kübel Wanabee :D:D
|
volgens mij een gurgel ! (met puntjes op de u, maar die kan ik niet vinden :()
Voorloper van de iltis.........ook een soort kubel maar dan 4x4 met golf motor |
Oh god: DIE miste ik steeds.
Kubel, Thing, 181, Iltis! |
volgens mij een gürgel :) Voorloper van de iltis.........ook een soort kubel maar dan 4x4 met golf motor
|
Ah.. maar volgens google is het een Munga (Mehrzweck UNiversal Geländewagen mit Allradantrieb) |
Oke, dus nu ff om het verhaal compleet te maken :
Iltis: gurgel (zonder puntjes ;)) |
All times are GMT +1. The time now is 17:52. |