Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Nieuwe velgjes (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39239)

GTI Pirelli 04-02-2008 10:12

Nieuwe velgjes

:woowoo: Heb nieuwe velgen. Het zijn BBS E30 velgen in de maat 13" met zo goed als nieuwe banden eronder. :cool:

Ik vind ze zelf echt gruwelijk staan :D

AD G60 04-02-2008 10:25

Leuke velgjes! In 15" zou ik zoiets ook wel willen!

Edition-Blue 04-02-2008 10:29

Ziet er goed uit, mooie velegn !

Zweiter 04-02-2008 10:42

schitterende wielen! dit setje komt van die belg toch? als de auto nog wat zakt komen ze nog beter tot hun recht. Hoe heb je ze gemonteerd, want ik zie dat jij ook vlakke wielbouten nodig hebt? of je er adapters bij om naar conisch te gaan?

GTI Pirelli 04-02-2008 11:21

ja komt inderdaad van die belg, als ik m nog lager leg.. kom me eigen straat niet meer in..

Ik heb de velgen er gewoon onder gezet, zaten bouten bij dus dacht das geen probleem. Maar wat bedoel je met die conisch?

Dexter 04-02-2008 11:28

Aan de foto's te zien is het allemaal bol-conisch spul.

Wel fijne velgen, staat hem zeer goed.

En de straat niet inkomen? Klacht sturen naar de gemeente dat de drempels te hoog zijn :D

Mr. Lee 04-02-2008 11:33

He sorry, dan ben ik zeker de enige die het niet mooi vind....... :redface:

Ik had de Pirelli mooi origineel gehouden met de Pirelli-velgjes, schroefsetje eronder en een rode bies om de grille :thumbup:

Maar goed, smaken verschillen he ;) Heb je de storing in je teller trouwens al opgelost? Ik nog niet namelijk :eek:

Zweiter 04-02-2008 12:17

Quote:
Originally Posted by Dexter
Aan de foto's te zien is het allemaal bol-conisch spul.

Wel fijne velgen, staat hem zeer goed.

En de straat niet inkomen? Klacht sturen naar de gemeente dat de drempels te hoog zijn :D

die boutgaten zijn toch veel te ruim voor normale (bol) conische bouten?? in de rennsport gebruiken ze vaak vlakke bouten met een dikker stuk, die het gat goed opsluit. ik gok dat je zulke bouten erbij hebt gekregen?

marcmk1 04-02-2008 12:53

supper vette velgen man.klein beetje lager wil toch wel of kom je dan te dicht met je gti lip op de grond..

had ik ook heb hem vervangen voor een normale lip.

Neill_s 04-02-2008 13:06

Quote:
Originally Posted by AD G60
Leuke velgjes! In 15" zou ik zoiets ook wel willen!

BBS E50!!! Wil ik ook wel...:)

Deze E30's staan ook zeker dik onder je einzer :thumbup:

Grz Niels

Dexter 04-02-2008 13:56

Quote:
Originally Posted by Zweiter
die boutgaten zijn toch veel te ruim voor normale (bol) conische bouten?? in de rennsport gebruiken ze vaak vlakke bouten met een dikker stuk, die het gat goed opsluit. ik gok dat je zulke bouten erbij hebt gekregen?

Bij nader inzien zou jij hier wel eens degene kunnen zijn die gelijk heeft. :thumbup:

GTI Pirelli 04-02-2008 16:11

Bedankt voor de reacties :D Het zijn inderdaad dat soort bouten als je op dat plaatje had daar, de bouten horen bij de velgen dus is allemaal goed.
Stukje lager gaat echt niet lukken trouwens ben net een hobbeltje in de weg tegen gekomen en nu is me linkeronderlip eraf...... :mad:

@ Mr. Lee: Deze velgen wil ik eigenlijk voor in de zomer gebruiken anders moet ik zoveel poetsen :tongue: Dus de Pirelli velgen komen er weer onder. En het rode randje komt ook nog, als ik er 1 kan vinden :)

GTI Pirelli 04-02-2008 16:14

Quote:
Originally Posted by Mr. Lee
..Heb je de storing in je teller trouwens al opgelost? Ik nog niet namelijk :eek:

Nee ik ben er nog niet achter heb ook geen idee waar het aan ligt. Alleen rij ik nu wel opeens heel erg hard door het dorp..... op de teller :tongue:

Zweiter 04-02-2008 16:15

Quote:
Originally Posted by GTI Pirelli
Bedankt voor de reacties :D Het zijn inderdaad dat soort bouten als je op dat plaatje had daar, de bouten horen bij de velgen dus is allemaal goed.

dan is het oke! nogmaals: supersetje! ben er jaloers op, hoop dat mijn setje er ook zo uit gaat zien!

SlimMasterShady 04-02-2008 17:25

Echt een dikke set wielen! :D UBER :wow:

siepgti1978 04-02-2008 17:38

Vette Vette wielen!!! :thumbup:
echt super set :woowoo:

Sponze® 04-02-2008 18:08

Supervelgje!

Alleen zou ik m wel wat lager leggen... :cool:
Dan maar niet meer kunnen rijden :D

Kleur van de harten vind ik niet echt bij de kleur
van de auto staan, maar verder super!

Zweiter 04-02-2008 18:38

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Supervelgje!

Alleen zou ik m wel wat lager leggen... :cool:
Dan maar niet meer kunnen rijden :D

Kleur van de harten vind ik niet echt bij de kleur
van de auto staan, maar verder super!

persoonlijk vind ik de harten nogal 'geel'goud eigenlijk. ik heb zelf bbs-gold besteld bij de mannen van käfer motorsport maar die is veel minder geel.

Misha 04-02-2008 18:58

ze komen hier wel veeeeel beter tot hun recht, maar zijn dikke velgen.. super!

corrado-usa 04-02-2008 20:18

super mooie velgen past mooi bij de mk1

GTI Pirelli 05-02-2008 11:35

Quote:
Originally Posted by Misha
ze komen hier wel veeeeel beter tot hun recht, maar zijn dikke velgen.. super!

onder die auto zaten ze ja,klopt wel dat als ik m nog iets lager leg dat dat mooier is. Maar ik moet nog wel kunnen rijden :)

corrado-usa 14-02-2008 22:16

ja klopt veel lager gaat niet dacht ik zo.

All times are GMT +1. The time now is 20:39.