Le bug show 2008 - 22/23/24 augustus
Is er dit jaar weer Le bug show?
Weet iemand de datum wanneer dit gehouden word in Belgium? Thnx, |
geeeeeeeeeen idee
hoop wel dat het doorgaat dit jaar |
Reken er maar niet op, de kalender zit nl al aardig vol..
30 en 31 Augustus is nog vrij, maar aangezien er 2 weken voor de F1 geen activiteiten op het circuit mogen plaatsvinden, kun je dus op je klompen aanvoelen dat Spa '08 voor 99% niet door zal gaan. :( |
Gaat gewoon niet door zo te zien... jammer zeg... de faciliteiten van Spa mis ik als kiespijn, maar het evenement zelf was toch echt wel heel erg gaaf...
|
Klemen Klemen
Volks-Newbie Aangemeld: 18-1-2008 Bezocht: 1-2-2008 Berichten: 9 dit staat er op het bugland.be forum Woonplaats: Slovenia Geplaatst: Vr Feb 01, 2008 4:36 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- I have called a guy in Belgium that is in this club. I got his phone on http://users.skynet.be/vwbugshow.... somewhere. He said that in two weeks time it will be known if the show is going to be at all. And if it is going to be it will be on the only free weekend in september. That is 12.-14.09.2008 Thats all I could find out 4 now. |
www.vwbugshow.be : 12 - 13 - 14 september!!!
|
pff, nou over overkill gesproken.. denk dat ik dit jaar maar oversla.
|
EINDELIJK,spa gaat door,even extra vakantiedagen regelen, heb kortebroek en zonnebrand al klaarliggen. :D
|
:wee:
|
Ik denk dat ik er ook maar eens een kijkje ga nemen met moeders en de kleine. Heb dan vakantie, dus komt goed uit.
|
jazekersssss ik ben drrr bij!!
|
Kom 11 september terug uit Canada, zal dus een strakke planning gaan worden.....
WANT IK WIL ER HEEN!!!! |
Aiaiai...
Blij dat ik t nu al weet... 10 februari even melden tijdens de watercooled.nl vergadering. |
|
Zijn erbij! :thumbup:
|
Quote:
nou hopelijk heb je die nodig... laatste keer regenjassen en laarzen gekocht... :D |
|
Dat zuigt zeg... :( :( :( :( :( :(
|
ppfffffffff.
K$%*t zooi. |
Op z'n zachtst gezegd is dit niet leuk. @#$*&%$%%^zeg maar
|
Bericht via Keversite van een lid:
Quote:
|
ja, ja...... Lekker duidelijk allemaal....
|
Van de keversite:
Quote: Beste vrienden, Er zal een BUGSHOW zijn dit jaar, 22,23 en 24 Augustus. Er zijn wel enkele aanpassingen. Dank zij de verantwoordelijken van SPA moeten wij ergens anders naar toe, we hebben het fantastische geluk om de BUG SHOW op een oude militair vliegveld te kunnen organiseren, met name te BRUSTEM bij St TRUIDEN in de provincie Limburg Dat wil zeggen Drag races op de landing strip Camping op een vlak terrein. Alle activiteiten die we reeds jaren gewoon zijn tijdens een BUGSHOW. We danken u op voorhand en hopen jullie allen bij ons terug te vinden Details op onze site te vinden http://www.vwbugshow.be Le Belgian Buggy & VW CLUB |
Hoteletje geboekt, 5 dagen Riemst, met bezoek aan Bug show.
|
Kijk, goed nieuws zeg. Kunnen we weer ergens naar uit kijken. Heb er alweer zin in.
|
vakantie verblijf
heb net ook een verblijf gereserveerd,
voor wie nog iets leuks zoekt met zwembad en sauna, kijk hier ff http://www.hasselbroekhof.be/ niet gek voor 120 euro. suc6 |
|
Zit te twijfelen tussen deze meeting en die van Fanatics. :rolleyes:
|
Brustem Airbase is echt wel een mooie plek, lekker groot. Er zijn daar verschillende start en landingsbanen en oude hangars. Er is daar alleen verder niets. Le Bug show zal toch echt zelf voor eten, toiletten, etc moeten zorgen.
Eind juni ben ik daar geweest voor een recordpoging om zoveel mogelijk Renault en Alpines bijeen te krijgen. |
klopt er is daar inderdaad echt niks, enig nadeel is alleen de diepe kuilen in de weg af en toe maar voor de rest is het super daar.
|
zal mij benieuwen.
ga dit jaar voor het eerst kijken op de zondag.. heb er in ieder geval zin in!! |
Morgen ochtend die kant op, zien we daar nog meer VolksForumers?? :thumbup:
|
Ik ga zondag met Hans die kant op.
Ik ben die kleine en hans is die dikke rooie |
we gaan zo vertrekken...ben benieuwd
locatie lijkt me goed in ieder geval. :thumbup: |
misschien zondag, maar is nog niet zeker
|
Nog 1 nachtje slapen.
We hebben het een jaar moeten missen, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Ik hoop dat het zonnetje ook komt! |
Quote:
:lmao: ja ja....... let maar op!! :D |
Heel misschien zondag....
|
ik ga morgen ook die kant op. ben benieuwd naar het weer.
|
Ik ga morgen,zondag is uit ervaring niet de moeite waard. zaterdag staat er nog veel mooi spul, En rijdt alles nog met de sprint ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:54. |