![]() |
Heeft er ooit iemand een golf 3 op 15" plat gegooid
Hallo luitjes,
Mijn vraag luid: Wie heeft er wel eens een golf 3 op 15" verlaagd? Ben namelijk van plan om onder mijn golf 3 15" verbreedstaal te doen, weet alleen niet zeker of ik de auto wel zover kan laten zakken. De wielkasten moet namelijk wel zo kort mogelijk bij de banden komen. Had mijn stops al ingekort bij mijn 16" velgen vandaar dat ik een beetje twijfel :) Alvast bedankt :thumbup: Siem |
ben ook wel benieuwd naar zie je niet vaak 15 inch onder een mk3.
|
ja onder m'n vr6 , maar eff zoeken naar pic
|
Het word dan verbreed staal, voor zijn de velgen 7,5J en komen banden op van 185-45-15.
Achter is de J waarde 8,5 en daar komt op 195-45-15 ( als dit mogelijk is anders een maatje breder) Ojah et waarde van de velgen is 37 dus velgen gaan niet echt super buiten de wielkasten. Gewoon netjes |
als je nog leuk 15" staal zoekt... ik heb nog een setje te koop..
|
Jaren terug, mijn oude tyoe 3 op 15 "
![]() |
Oude type 3 van me broertje op 15 inch clio 16v wielen
![]() |
Quote:
Houd er wel rekening mee dat de ET waarde van de velg wel veranderd na verbreden ! Dus zullen de wielen wel verder naar buiten komen . Als je namelijk een 8,5 j velg zou hebben met een et van 37 zou dit tegen je veerpoot aanlopen ! |
Quote:
Haha dat is nu mijn wagen :D |
Ik ben van plan om op onze 3 cabrio op verbreed staal in et 49 7,5 voor en 8,5 achter te doen.Er wordt een schroefset op maat gemaakt evenals de velgen.
Ik heb nog zgan banden in de maat 195-50-15 welke ik er eerst op wil monteren. Ik verwacht alles eind deze maand gemonteerd te hebben.Ik zal dan foto's posten in mijn topic. Suc6 ermee :thumbup: |
Onze golf 3 TD toenderdtijd. 15inch en een 80/80 set. Ik had hem lager verwacht toen.
http://www.onh.zolties.nl/albums/album68/td.sized.jpg |
Lijkt mij geen 80/80 hoor Domi.
Dit is mijn mk3 met 60/40 en dan de achterste poten nog een tandje extra lager. ![]() |
Beetje slecht te zien, zal vanavond even grotere foto uploaden.
|
Quote:
mooie verlaging ron :thumbup: |
Domi, ik kan mij ook haast niet voorstellen dat, dat 80/80 was. Heb wel eens een Golf Mk3 verlaagd met een vaste verlagingsset naar ik meen 120/100 of ergens in die regionen. En die was niet een klein beetje lager als die rode van jouw. Zeker meer als die 4cm die het zou moeten zijn.
|
Jongens bedankt voor de reacties :thumbup:
meer voorbeelden zijn altijd welkom ;) |
Quote:
Dat is toevalllig :thumbup: :thumbup: |
![]() ![]() ![]() 7j met 185/55/15 |
8 J 15 inch ,
had er ook nog een leuk rollerbank filmpje van maar die kan ik niet openen ? :confused: (allemaal folders) miss weet iemand wat ik bedoel en is het met een prog. wel te openen.. :confused: |
mijn mk3 op 15 inch winterwielen
hoe laag weet ik niet, heb een schroefset, maar hij is goed laag in ieder geval(en kan nog wel lager) ![]() |
![]() |
rollenbank filmpje http://video.google.nl/videoplay?do...301566072865930
op 21:34 min de mk 3 met de blinkende wielen ;) |
Quote:
Super! :wuv: |
Super foto's en reacties jongens :thumbup:
Het plan is nu: Een goed setje verbreed staal in een gunstige et waarde. J waarde blijft wat ik al zei 7,5 en 8,5J. Wielen komen dan iets scheef onder de auto te staan, en auto gaat op zijn uiterste naar moeder aarde ;) :D |
Ja, en dan even door de beatrixstraat. :D :D :D :D :D :D
René (Tiefleger) |
Haha jah en daarna na brezan
|
laat je mij nog even weten of je mijn velgen overneemt siem?
|
Siem ..... kijk nou maar uit dat je niet weer je onderlip kapot rijdt ;) :D
|
Quote:
Een onderlip is niet zoveel waard, daar maak ik mij nog niet zo veel zorgen over ;) Fijne verjaardag nog he :thumbup: |
Heb nog een ope setje liggen 15 inch zonder banden.
Dezelfde als Jettaracing heeft gebruikt voor zijn jetta. Misschien is dat wat voor je. |
@Ron_mk1: Dat was zeker een mooi setje geweest. Heb nu alleen al een bestelling staan bij Dasher. Deze heeft de steelies bijna klaar en daar wacht ik dan ook op.
Toch bedankt voor het aanbod. |
|
Quote:
En je velgen ook al opgehaald ? Ben erg benieuwd naar de foto's groet, Marco |
velgen komen morgen binnen, Dasher brengt ze persoonlijk langs na het werk. Denk dat het morgen avond dan ook al prutsen en krikken worden en de wielen eronder. Zal dan een aantal foto's maken. Zal nog wel niet staan want de verlaging komt denk ik nog niet tot zijn recht. Maar goed om in 1 avond de wielen eronder te knallen en alle veerpoten eronder uit te halen zie ik ook niet zitten.
Volgende week maar ff de stops er helemaal onderuit halen en wat anders ervoor in de plaats stoppen:D.. hij moet namelijk knettertje plat:rock: |
Dan zal ie wel wat platter komen te liggen dan de cabrio.
Mijn vrouw rijd er namelijk dagelijks mee. Ik zet mijn staal er zaterdag op.Als het niet aanloopt met de verlaging die er nu op zit dan blijft het eronder en anders pas als de schroefset klaar is. Ben erg benieuwd naar de foto's van de jouwe zeker als ie knettertje plat komt te liggen. |
kijk mijn vorige thread eens waar ik mijn auto in heb voorgesteld, daar heb ik de auto met 16" spaakvelgen. Toen al op de stops;)
Ik zou jou auto ook graag zien als je de steelies erop hebt:rock: |
Hier nog eentje welke onze velgen leverancier nog op z'n pc had staan
![]() |
Quote:
Wat voor velgen zijn dit? en welke maten schatten jullie?? :D |
denk dat het een setje 15" opel staal is ?
denk 8 a 9 inch breed ? gr. Martijn p.s. dikke kar !!!! |
ja waarschijnlijk opel staal,
inderdaad een dikke bak. |
All times are GMT +1. The time now is 13:29. |