Big Ron's Jetta?
In de advertentie staat dat ie door Big Ron himself is gebouwd in Canada. Naar mijn weten is dit Ron van MIVW, of zit ik er nou helemaal naast?
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3613049 |
mooie jetta
|
Misschien dat er meer mensen Ron heten :)
|
Quote:
:giggle: |
Quote:
I know, maar Ron van MIVW is ook in Canada en de VS bekend als Big Ron. ;) |
Quote:
Kan maar er zullen vast meer Ronnen zijn in de US en Canada die BIG zijn :) |
true,, hele bekende auto ook, maar geen idee over welke Ron ze het hebben.
|
Hele mooie Jetta, wie hem dan ook gebouwd heeft !
|
Net of Big Ron een celebrity is world wide.....Zijn meer hondjes die Fikkie heten..(zou mn oma zeggen):D
|
Quote:
jij bent duidelijk geen lid van vortex.... (oh wacht ff... ben je wel...) maar echt iedereen in het mk2 forum kent ron hoor.. zoek maar eens op big ron.. dan kom je niet deze jetta tegen,,, |
heb zelf ff big ron ingetikt
|
Quote:
Ik kende Ron (voor zover ik hem ken) als Ron, of MIVW Ron. 't Was pas toen ik op Vortex kwam dat ik hoorde dat ie in de VS en Canada bekend was als Big Ron. Noem maar eens de naam en vraag er een plaatje bij en je krijgt 99% zeker de Golf 1 die nu op de site van MIVW staat. Ze bedoelen allemaal de zelfde Ron als ze het over Big Ron hebben. Vandaar ook mijn vraag of deze auto ook echt door hem gebouwd is in Canada. Doe de groetjes aan je oma en Fikkie van me. ;) |
Quote:
Hey, de voorzitter van de BigRon fanclub post hier ook :D :tongue: |
Ron heeft zijn naam aan iets heel anders te danken,hij is een Big Baco drinker:) en scheerlijn springer:)
|
Quote:
:woowoo: :woowoo: :woowoo: :woowoo: :woowoo: |
Maar ondanks is het wel een leuke jetta ! :thumbup:
|
Quote:
yup yup... en desondanks is maar 1 van die threads door mij gestart ;) |
Quote:
Maar heeft hij nou ook aan die Jetta gesleuteld? Of hem zelfs helemaal zelf gebouwd / laten bouwen? |
Dat er gasten zijn die zich hierom druk maken,maar ik heb die jetta niet gebouwd
|
Quote:
't Schijnt in de VS en Canada nogal wat te betekenen als er de naam Big Ron aan vasthangt, dus het maakt voor de prijs ook behoorlijk wat uit. ;) |
Lekker belangrijk :S
De meeste Amerikanen zijn Big :D Net of kan iemand anders zo een auto niet maken :S als je maar geld en smaak hebt ;) En het belangrijkste The Almighty DOLLAR :D |
Quote:
jij hebt zeker het nieuws al een tijdje niet meer aan gehad?? |
Quote:
Ok ok Almighty Euro :D Speciaal voor jou omdat je zo van statistieken houdt en niet van oude uitspraken :rolleyes: |
Quote:
Shitty omschrijft het beter. Plunging, screwed, worthless, Russian... je had zo veel betere woorden op de plek van almighty kunnen zetten. :D Nouja, laten we 't zo zeggen. Ik heb mijn Golfje 2 te koop... wat geef je daarvoor? En als ik nou zeg dat ie door JD is opgebouwd? De meesten weten waar JD voor staat, en 't zou niet fair zijn als ik daarmee mijn Friesche achterneef annex klompen-polijster Jan Douwe bedoelde. ;) |
Quote:
hahaha :thumbup: |
Gevonden. :D
Big Ron is, naast Ron van MIVW, ook Ron Johnson van Ron's Parts Inc. Dit bedrijf heeft een tijd lang leuke auto's gebouwd tot het door Ron's partner is overgenomen. Nogal over de zeik is hij hierna een nieuwe zaak begonnen, Denon Performance Products Inc., waar ie verder gaat met waar ie in zijn eigen zaak mee is begonnen. Hij verkoopt hier allerhande tuningspul en bouwt af en toe eens een leuke auto. Ik kon zo snel geen site vinden van de nieuwe zaak van de beste man. |
Zoals ik al zei......Er zijn meer hondjes die fikkie heten.....:D
|
hahaha je blijft maar zoeken op internet :D
|
Toch heeft ie een punt, wat voor anderen logische kan zijn is voor een ieder een verschil.
|
bij pimp my ride kwam ook wel eens een gozer diee big ron werd genoemd.
|
Quote:
Je oma zei dat toch? :tongue: |
Quote:
Nja, de jongen die die auto gaat kopen ken ik, dus ik was wel effe benieuwd wat ie zich nou precies ging aanschaffen. Hij heeft vandaag een afspraak met de verkoper, dus ben benieuwd wat d'r uit komt. :thumbup: |
Quote:
Heb jij buiten internet nog een leven? :D ;) |
Quote:
Alleen op zondag van 12 tot 2 als ik naar de kerk ga. :thumbup: |
Gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken :)
|
Yussss!!! Hij heeft hem gekocht. :D
|
Jammer dat ie in de USA woont.
|
Quote:
Details... :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |