Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   G-Lader reviseren, wie,hoe en waar?? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37994)

Domi 31-12-2007 21:49

G-Lader reviseren, wie,hoe en waar??
 
Nu ik dus mijn oude Golf 2 G60 weer terug heb leek het me niet onverstandig om de lader te laten reviseren. De staat is onbekend. Ik kocht de G60 toen in 2005 met 212.xxx op de klok en nu staat ie op 252.xxx en de lader is nooit open geweest. Druk bouwt hij nog genoeg op en hij trekt nog als een beest.
Maar dat zegt nooit iets over de staat van de lader.

Maarrrrrrrrrr Bij wie kan ik dat het beste doen. Ik wil graag dat het serieus en goed gebeurt. Dus niet dat ik na 100km met een kapotte lader sta.

Wie van jullie heeft ervaringen met bedrijven of jongens die laders serieus reviseren en het goed doen en dan aan het geld denken.

Ik hoor men hier wel vaak over ene Arno en op corrado forum heb je ruud16VG60, of Peter uit Belgie.

De kosten gok ik op een 400 euries.
Ik hoor het graag .

corrado-usa 31-12-2007 21:51

Theo Kloosterman !!
Levert goed werk !

Domi 31-12-2007 22:02

Ook met garantie????
Kosten???

sander_beer 31-12-2007 23:34

polo3 hier op t forum levert ook goed werk ook met garantie
miujn broer rijd al ongeveer 40000km rond met de lader die hij van arno heeft

afrader mr glader mijn broer zijn glader 2x binnen de 2000 km kapot en dan kennen ze t woord garantie niet meer

corrado-usa 01-01-2008 00:53

kosten bij theo 400 euro als er niet te veel aan de hand is en ja je hebt garantie.

G-eert-40 01-01-2008 04:18

ik heb goede ervaringen met arno aka polo3 hier op het forum. levert goed werk. rijdt nu alweer 60.000 km met een door hem gereviseerde lader rond. gaat wel over een G40 lader. kosten zijn goed te doen.

Alberto 01-01-2008 10:15

verdringer kost al 400 euro als ie kapot is ..........
die van mij toen ook laten doen bij theo . was nog in gulden tijd

vedett 01-01-2008 13:55

pdg in belgie voor mij persoonlijk.
weet wel nie of hij garantie geeft...

ronnie_v 01-01-2008 14:10

ruud vh corrado-forum,goed en net in de afhandeling!! :thumbup:

sjampoo 01-01-2008 14:12

Arno (Polo 3) uit Heesch (Brabant) levert goed en net werk (incl glasparelstralen van de buitenkant). Hij weet wat hij doet, en reviseert geen on-reviseerbare laders.. (

richard-polo 01-01-2008 14:27

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
Theo Kloosterman !!
Levert goed werk !



hoelang doet theo dit al?
heb ooit eens een motor plus lader gekocht bij hem en die zou die voor de aankoop reviseren alleen was dat of door mrg gedaan of was het gewoon een slechte lader!! (verkeerde lijsten)
geen slecht woord over theo hoor alleen dit viel me wel op met de g40 lader.. :screwy:

Rallye-VR6t 01-01-2008 14:47

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
Theo Kloosterman !!
Levert goed werk !


Gebruikt ie Goetze en Sintimid?
Andere dichtlijsten slijt je verdringer te veel in.
Keerringen weet je dat je bij Goetze zekerheid hebt.

Ralph 01-01-2008 15:36

Hee Domi ik ben destijds bij HELA tuning geweest in kootwijkerbroek. Top werk daar en je mag er de hele dag bij blijven, dus je ziet wat er gebeurt daar. Kosten waren 350 euro ongeveer een jaar geleden.

Alberto 01-01-2008 15:52

Quote:
Originally Posted by richard-polo
hoelang doet theo dit al?
heb ooit eens een motor plus lader gekocht bij hem en die zou die voor de aankoop reviseren alleen was dat of door mrg gedaan of was het gewoon een slechte lader!! (verkeerde lijsten)
geen slecht woord over theo hoor alleen dit viel me wel op met de g40 lader.. :screwy:

ken theo al zeker 15 jaar ... nooit problemen met de man gehad .
zeker toen ik een G60 had , had de verdringer kapot op vrijdag morgen
zaterdag naar duitsland geweest met hem om een nieuwe ....en maandagmorgen reed ik weer :thumbup:
maar ook hij heeft even een slechte periode gehad
( iedereen heeft natuurlijk wel zijn slechte momenten)
op dit moment is hij zeker goed bezig .

wie is MRG ?

richard-polo 01-01-2008 15:58

revisie bedrijf! tenminste dat zeggen ze.. stond ook op het riempje...
en er zaten geen sintimid lijsten in ma goedkope bocht..(zwart bronzig)

Pedaalemmer 01-01-2008 16:18

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Arno (Polo 3) uit Heesch (Brabant) levert goed en net werk (incl glasparelstralen van de buitenkant). Hij weet wat hij doet, en reviseert geen on-reviseerbare laders.. (


Heb mijn g-lader ook bij arno laten doen, top werk heeft hij geleverd en rij er inmiddels 12000 + km mee, hij gaaft een half jaar garantie op de g-lader als ik me niet vergis.

Rallye-VR6t 01-01-2008 16:20

MRG maakte oliepompen...volgens mij bestaan ze niet meer.
Zijn gebruikte harde zwartelijsten en cheapass keerringen.
Nadeel van verkeerde lijsten is dat ze krimpen, en dan gaan schuiven in de groeven. En dan krijg je van die Gladers die moeten worden gestift wat eigenlijk klikko laders zijn.
En als de hoofdas was ingesleten dan doe je er toch een busje omheen.... :screwy:

Onderhand na 7 jaar G60 al heel wat rommel gezien.
Ik reviseer mijn lader zelf maar doe het niet voor anderen.
Mijn materialen haal ik bij Peter en Roma. (beide hebben de onderdelen die ik wil en nodig heb in de lader)

Domi 01-01-2008 18:45

Van ruurd16Vg60 heb ik al mail.

Kosten €450. En als mijne niet te redden is dan heeft hij een gereviseerde op vooraad liggen. 0KM en met garantie. Kost alleen wel €950 euries.

Maar ik ga er niet vanuit dat mijne niet te redden is.

Ik wil wel goed materiaal in de lader. Dus geen goedkope zooi.

Alberto 01-01-2008 19:47

MRG ? GRS ken ik wel ...maar dat is volgens mij ook al lang dood
zal hem eens vragen zegt mij verder niks
geloof dat theo ook niks uitbesteed trouwens
was meestal anders om ... :D

Quote:
Originally Posted by Domi
Van ruurd16Vg60 heb ik al mail.

Kosten €450. En als mijne niet te redden is dan heeft hij een gereviseerde op vooraad liggen. 0KM en met garantie. Kost alleen wel €950 euries.

Maar ik ga er niet vanuit dat mijne niet te redden is.

Ik wil wel goed materiaal in de lader. Dus geen goedkope zooi.


950 euro is wel te doen volgens mij

ik gaf voor een nieuwe verdringer toen al 1500 gulden inc lagers en dichting lijsten :D maar dat is dan ook al 12 jaar geleden :D

Edition-Blue 01-01-2008 19:50

Quote:
Originally Posted by Alberto
MRG ? GRS ken ik wel ...maar dat is volgens mij ook al lang dood
zal hem eens vragen zegt mij verder niks
geloof dat theo ook niks uitbesteed trouwens
was meestal anders om ... :D


Grs is er al een hele tijd niet meer !

corrado-usa 01-01-2008 19:53

Quote:
Originally Posted by Alberto
MRG ? GRS ken ik wel ...maar dat is volgens mij ook al lang dood
zal hem eens vragen zegt mij verder niks
geloof dat theo ook niks uitbesteed trouwens
was meestal anders om ... :D


ja klopt grs is er niet meer was eerst wel een goed bedrijf maar latere jaren was het troep. ging veel werk naar maxx toe toen van theo maar toen het minder werdt bij hen deed theo het weer zelf en is me altijd goed bevalen :thumbup:

Alberto 01-01-2008 19:59

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
ja klopt grs is er niet meer was eerst wel een goed bedrijf maar latere jaren was het troep. ging veel werk naar maxx toe toen van theo maar toen het minder werdt bij hen deed theo het weer zelf en is me altijd goed bevalen :thumbup:

ja Max ...zo heete hij was zijn naam kwijt . :thumbup:
vreemde vogel :D
had het super voor elkaar toen ie begon

maar sorry :offtopic:

G60RAY 01-01-2008 20:00

MRG zat een paar jaar geleden nog in Zoetermeer, de eigenaar ervan heeft in het verleden samen met G-force gewerkt

Alberto 01-01-2008 20:03

Quote:
Originally Posted by G60RAY
MRG zat een paar jaar geleden nog in Zoetermeer, de eigenaar ervan heeft in het verleden samen met G-force gewerkt

o die gast ....ja maar ik durf wel te zeggen dat theo daar geen handel mee deed ....

Domi 01-01-2008 20:05

GRS opereert nu onder een andere naam in Duitsland. Dat is wat ik heb gehoord.
Of dat die Max met een Duits in zee is gegaan.

Alberto 01-01-2008 20:07

Quote:
Originally Posted by Domi
GRS opereert nu onder een andere naam in Duitsland. Dat is wat ik heb gehoord.
Of dat die Max met een Duits in zee is gegaan.

zou kunnen hij was altijd jan soldaat in Seedorf voor hij met GRS begon

corrado-usa 01-01-2008 20:10

maar volgens mij als ze getuned zijn moet de riem ook ieder vervangen worden als er een kliener pollie op zit heb ik eens gehoord.heb je meer kans dat die knapt.

heb ik eens gehoord ben daar ook wel benieuwd naar als ik hem al tuned wil ik dat ook wel weten. ;)

Domi 01-01-2008 20:22

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
maar volgens mij als ze getuned zijn moet de riem ook ieder vervangen worden als er een kliener pollie op zit heb ik eens gehoord.heb je meer kans dat die knapt.





Daar zit ik nu dus mee. ;)

jettaracing 01-01-2008 20:24

Theo kloosterman ....... :rolleyes: ,heb al erg veel werk van hem gezien ,maar of ik daar nou zo blij van word ?
Dan moet hij het laatste jaar wel de dingen beter hebben aangepakt ,ben benieuwd hoe de kwaliteit nu is ......

Ik zou Rallye20VT ,of Gti1-G60 eens een Pb sturen om info ,deze mensen hebben er net even wat meer ervaring mee . ;)

corrado-usa 01-01-2008 20:29

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Theo kloosterman ....... :rolleyes: ,heb al erg veel werk van hem gezien ,maar of ik daar nou zo blij van word ?
Dan moet hij het laatste jaar wel de dingen beter hebben aangepakt ,ben benieuwd hoe de kwaliteit nu is ......

Ik zou Rallye20VT ,of Gti1-G60 eens een Pb sturen om info ,deze mensen hebben er net even wat meer ervaring mee . ;)



kom al dik 10 jaar bij theo en altijd dik te vreden. ;)
daarom heeft die de motor ook weer gebouwd voor mij. :thumbup:

jettaracing 01-01-2008 20:34

Hij mag in ieder geval niet aan mijn auto komen :tongue: ,maar ja ,daar mag ook (bijna) niemand anders aan sleutelen :thumbup: :D

Alberto 01-01-2008 20:39

hij heeft geen zachte handjes dat is zeker
maar de know how is er zeker .....
je zal versteld staan wie er klant bij hem zijn
heb al zo vaak beleeft dat er een auto van de volkswagen dealer naar theo ging
omdat ze het daar niet klaar kregen

ooit de G60 met hem opgehaald bij henk kuiper op zaterdag
G60 met motor schade :redface:
theo kocht dat ding ..pakte wat sleutels en een schroefen draaier
en in 15 min gingen we rijdend de deur uit in staphorst
maandag morgen kwam ik bij hem ...stond de auto buiten met een VR6 er in
hij had een afspraak gemaakt voor maandag middag bij het RDW keuring :screwy: :screwy:

oke de auto was niet wit onder de kap maar hij liep wel ...en hoe

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Hij mag in ieder geval niet aan mijn auto komen :tongue: ,maar ja ,daar mag ook (bijna) niemand anders aan sleutelen :thumbup: :D


theo en jij zijn wel erg verschillend wietze :D :D

sanderz 01-01-2008 21:17

mrg zat altijd in zoetermeer, heeft voor m`n broertje toendertijd ook eens een lader gereviseerd, hij gaf geen garantie omdat de verdringer ingesleten was maar hij kon er volgens hem nog zeker 10000km mee rijden. vervolgens monteerde hij hem zelf en toen lagen meteen bij het draaien de dichtlijsten er al weer uit, ding kon zo de prullebak in. ruud vh corradoforum hoor ik veel goede geluiden over.

Jan de Tuinman 01-01-2008 21:24

Jd

1800 16v kr 02-01-2008 01:26

tot een tijd geleden heb ik contact opgenomen met jd

en die had het toen te druk
deed op dat moment geen tuning en revicie van alleen de lader

hoe dat nu is weet ik niet

kameraad van me reed met een stage 2 getunede lader van mrg
waar hij zelf al zon 5 a 6 jaar mee heeft gereden

heeft hem nu verkocht
is zolang zamer hand wel aan revisie toe
hoe de staat is van die lader weet ik niet
weet wel dat de g60 van hem er verschrikkelijk hard mee liep

en de vorige max getunde cor van hem er nog veel sneller mee was

laatste reed hij alleen met een snelle chip 68 mm poelie en korte riem
en die kwam cker goed van de plek af


All times are GMT +1. The time now is 06:30.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.