G-Lader reviseren, wie,hoe en waar??
Nu ik dus mijn oude Golf 2 G60 weer terug heb leek het me niet onverstandig om de lader te laten reviseren. De staat is onbekend. Ik kocht de G60 toen in 2005 met 212.xxx op de klok en nu staat ie op 252.xxx en de lader is nooit open geweest. Druk bouwt hij nog genoeg op en hij trekt nog als een beest.
Maar dat zegt nooit iets over de staat van de lader. Maarrrrrrrrrr Bij wie kan ik dat het beste doen. Ik wil graag dat het serieus en goed gebeurt. Dus niet dat ik na 100km met een kapotte lader sta. Wie van jullie heeft ervaringen met bedrijven of jongens die laders serieus reviseren en het goed doen en dan aan het geld denken. Ik hoor men hier wel vaak over ene Arno en op corrado forum heb je ruud16VG60, of Peter uit Belgie. De kosten gok ik op een 400 euries. Ik hoor het graag . |
Theo Kloosterman !!
Levert goed werk ! |
Ook met garantie????
Kosten??? |
polo3 hier op t forum levert ook goed werk ook met garantie
miujn broer rijd al ongeveer 40000km rond met de lader die hij van arno heeft afrader mr glader mijn broer zijn glader 2x binnen de 2000 km kapot en dan kennen ze t woord garantie niet meer |
kosten bij theo 400 euro als er niet te veel aan de hand is en ja je hebt garantie.
|
ik heb goede ervaringen met arno aka polo3 hier op het forum. levert goed werk. rijdt nu alweer 60.000 km met een door hem gereviseerde lader rond. gaat wel over een G40 lader. kosten zijn goed te doen.
|
verdringer kost al 400 euro als ie kapot is ..........
die van mij toen ook laten doen bij theo . was nog in gulden tijd |
pdg in belgie voor mij persoonlijk.
weet wel nie of hij garantie geeft... |
ruud vh corrado-forum,goed en net in de afhandeling!! :thumbup:
|
Arno (Polo 3) uit Heesch (Brabant) levert goed en net werk (incl glasparelstralen van de buitenkant). Hij weet wat hij doet, en reviseert geen on-reviseerbare laders.. (
|
Quote:
hoelang doet theo dit al? heb ooit eens een motor plus lader gekocht bij hem en die zou die voor de aankoop reviseren alleen was dat of door mrg gedaan of was het gewoon een slechte lader!! (verkeerde lijsten) geen slecht woord over theo hoor alleen dit viel me wel op met de g40 lader.. :screwy: |
Quote:
Gebruikt ie Goetze en Sintimid? Andere dichtlijsten slijt je verdringer te veel in. Keerringen weet je dat je bij Goetze zekerheid hebt. |
Hee Domi ik ben destijds bij HELA tuning geweest in kootwijkerbroek. Top werk daar en je mag er de hele dag bij blijven, dus je ziet wat er gebeurt daar. Kosten waren 350 euro ongeveer een jaar geleden.
|
Quote:
ken theo al zeker 15 jaar ... nooit problemen met de man gehad . zeker toen ik een G60 had , had de verdringer kapot op vrijdag morgen zaterdag naar duitsland geweest met hem om een nieuwe ....en maandagmorgen reed ik weer :thumbup: maar ook hij heeft even een slechte periode gehad ( iedereen heeft natuurlijk wel zijn slechte momenten) op dit moment is hij zeker goed bezig . wie is MRG ? |
revisie bedrijf! tenminste dat zeggen ze.. stond ook op het riempje...
en er zaten geen sintimid lijsten in ma goedkope bocht..(zwart bronzig) |
Quote:
Heb mijn g-lader ook bij arno laten doen, top werk heeft hij geleverd en rij er inmiddels 12000 + km mee, hij gaaft een half jaar garantie op de g-lader als ik me niet vergis. |
MRG maakte oliepompen...volgens mij bestaan ze niet meer.
Zijn gebruikte harde zwartelijsten en cheapass keerringen. Nadeel van verkeerde lijsten is dat ze krimpen, en dan gaan schuiven in de groeven. En dan krijg je van die Gladers die moeten worden gestift wat eigenlijk klikko laders zijn. En als de hoofdas was ingesleten dan doe je er toch een busje omheen.... :screwy: Onderhand na 7 jaar G60 al heel wat rommel gezien. Ik reviseer mijn lader zelf maar doe het niet voor anderen. Mijn materialen haal ik bij Peter en Roma. (beide hebben de onderdelen die ik wil en nodig heb in de lader) |
Van ruurd16Vg60 heb ik al mail.
Kosten €450. En als mijne niet te redden is dan heeft hij een gereviseerde op vooraad liggen. 0KM en met garantie. Kost alleen wel €950 euries. Maar ik ga er niet vanuit dat mijne niet te redden is. Ik wil wel goed materiaal in de lader. Dus geen goedkope zooi. |
MRG ? GRS ken ik wel ...maar dat is volgens mij ook al lang dood
zal hem eens vragen zegt mij verder niks geloof dat theo ook niks uitbesteed trouwens was meestal anders om ... :D Quote:
950 euro is wel te doen volgens mij ik gaf voor een nieuwe verdringer toen al 1500 gulden inc lagers en dichting lijsten :D maar dat is dan ook al 12 jaar geleden :D |
Quote:
Grs is er al een hele tijd niet meer ! |
Quote:
ja klopt grs is er niet meer was eerst wel een goed bedrijf maar latere jaren was het troep. ging veel werk naar maxx toe toen van theo maar toen het minder werdt bij hen deed theo het weer zelf en is me altijd goed bevalen :thumbup: |
Quote:
ja Max ...zo heete hij was zijn naam kwijt . :thumbup: vreemde vogel :D had het super voor elkaar toen ie begon maar sorry :offtopic: |
MRG zat een paar jaar geleden nog in Zoetermeer, de eigenaar ervan heeft in het verleden samen met G-force gewerkt
|
Quote:
o die gast ....ja maar ik durf wel te zeggen dat theo daar geen handel mee deed .... |
GRS opereert nu onder een andere naam in Duitsland. Dat is wat ik heb gehoord.
Of dat die Max met een Duits in zee is gegaan. |
Quote:
zou kunnen hij was altijd jan soldaat in Seedorf voor hij met GRS begon |
maar volgens mij als ze getuned zijn moet de riem ook ieder vervangen worden als er een kliener pollie op zit heb ik eens gehoord.heb je meer kans dat die knapt.
heb ik eens gehoord ben daar ook wel benieuwd naar als ik hem al tuned wil ik dat ook wel weten. ;) |
Quote:
Daar zit ik nu dus mee. ;) |
Theo kloosterman ....... :rolleyes: ,heb al erg veel werk van hem gezien ,maar of ik daar nou zo blij van word ?
Dan moet hij het laatste jaar wel de dingen beter hebben aangepakt ,ben benieuwd hoe de kwaliteit nu is ...... Ik zou Rallye20VT ,of Gti1-G60 eens een Pb sturen om info ,deze mensen hebben er net even wat meer ervaring mee . ;) |
Quote:
kom al dik 10 jaar bij theo en altijd dik te vreden. ;) daarom heeft die de motor ook weer gebouwd voor mij. :thumbup: |
Hij mag in ieder geval niet aan mijn auto komen :tongue: ,maar ja ,daar mag ook (bijna) niemand anders aan sleutelen :thumbup: :D
|
hij heeft geen zachte handjes dat is zeker
maar de know how is er zeker ..... je zal versteld staan wie er klant bij hem zijn heb al zo vaak beleeft dat er een auto van de volkswagen dealer naar theo ging omdat ze het daar niet klaar kregen ooit de G60 met hem opgehaald bij henk kuiper op zaterdag G60 met motor schade :redface: theo kocht dat ding ..pakte wat sleutels en een schroefen draaier en in 15 min gingen we rijdend de deur uit in staphorst maandag morgen kwam ik bij hem ...stond de auto buiten met een VR6 er in hij had een afspraak gemaakt voor maandag middag bij het RDW keuring :screwy: :screwy: oke de auto was niet wit onder de kap maar hij liep wel ...en hoe Quote:
theo en jij zijn wel erg verschillend wietze :D :D |
mrg zat altijd in zoetermeer, heeft voor m`n broertje toendertijd ook eens een lader gereviseerd, hij gaf geen garantie omdat de verdringer ingesleten was maar hij kon er volgens hem nog zeker 10000km mee rijden. vervolgens monteerde hij hem zelf en toen lagen meteen bij het draaien de dichtlijsten er al weer uit, ding kon zo de prullebak in. ruud vh corradoforum hoor ik veel goede geluiden over.
|
Jd
|
tot een tijd geleden heb ik contact opgenomen met jd
en die had het toen te druk deed op dat moment geen tuning en revicie van alleen de lader hoe dat nu is weet ik niet kameraad van me reed met een stage 2 getunede lader van mrg waar hij zelf al zon 5 a 6 jaar mee heeft gereden heeft hem nu verkocht is zolang zamer hand wel aan revisie toe hoe de staat is van die lader weet ik niet weet wel dat de g60 van hem er verschrikkelijk hard mee liep en de vorige max getunde cor van hem er nog veel sneller mee was laatste reed hij alleen met een snelle chip 68 mm poelie en korte riem en die kwam cker goed van de plek af |
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.