Foto Request, RAT mk1's!
Mensen...
POST ALLEN HIER UW MK1 RAT FOTO'S!!!!!!!! Ik zal zelf een voorzetje geven. Ik heb ondertussen al een aardige collectie foto's aangelegd van Ugly's Bucket, (de laatste) maar wil die collectie graag uitbreiden, waarvoor bij deze hulp gevraagd! |
Het valt me nu pas op dat de rode mk1 een swallowtail is!!! :screwy: :eek:
|
ik heb er wel ergens foto's van. zal straks even kijken.
|
en hier de rat van ratracer made by LUCAR
|
Klopt het wel met die rode swalowtail??? Het knikje lijkt niet echt origineel. Zelf er in gehamerd???????????
|
het lijkt mij wel een echte. Persoonlijk vind ik zulke "echte" rats veel cooler als de meestal matgerolde "ratlookers" maar laat dat jullie allemaal niet ervan weerhouden ratlookers te posten!!! :)
|
|
|
leuk,
maar die rode kan orgineel geen gti zijn ;) |
|
Zal vant weekend ook eens wat plaatsen..
grtz..Vic |
thnx voor de geweldige foto's so far.... ik krijg er geen genoeg van :D
|
Die lichtblauwe diesel van vwvortex is wel de enige echte imo :)
|
Onze BudgetRatje van paar jaar geleden... Kon dr op het net niet meer pica's van vinden helaas!!! Altijd weer spijt dat ik hem weggedaan heb...Maar wie heeft dat niet he.. grtz..Vic |
volgens mij kan het wel dat die rode mk1 een orginele GTI swallowtail zijn, ik dacht dat daar een paar van geleverd waren in 1976
|
Quote:
enige land waar je echte ratten kunt rijden.. |
Quote:
Alleen sommige GTI prototypes van eind `75 hadden dat! De produktie van de GTI begon pas in juni 1976, en die modellen hadden al het latere achterplaatwerk, hier is zo een van juni 1976. |
Kan niet zeggen dat elke Golf 1 hier een rat is...laagje matte lak erover maakt nog geen rat...maar het idee is grappig....die lichtblauwe zouden ze in het woordenboek bij het woord RAT moeten plakken...:D
|
Of is dit gewoon een frikandel? ;) |
@ mk1diesel
geweldige foto's wil je er meer plaatsen of anders je bron onthullen? @ Chris met een laagje matte lak is eigenlijk een ratlooker en geen rat maar wat geeft het, het is allemaal leuk! |
emiel ik vind ze gewoon overal op het internet. weet zo geen sites alleen vwvotex. daar staat ook veel op
|
vwvoRtex!
|
ook goed. een type foutje moet kunnen toch?
|
RAT WINTERPROJECT PREVIEW :D |
Quote:
in belgië kan het ook wel :D die bucket was trouwens eerst een benzine ;) met ombouw naar diesel en verhoogd blok, kan de moterkap er niet meer op :D |
Quote:
Met een matte lak erop is het matlook ipv een ratlook :D |
Ik lees net dat de bucket waarschijnlijk niet meer onder de levenden is (op VWvortex)
|
heb je daar een link van emiel?
|
|
|
sorry voor de laatste, das geen mk1 maar een mk5 en dat vond ik apart genoeg om toch stiekum te plaatsen :redface: |
Ik ga gewoon door hoor! ;) |
wel een gaaf dak"rek" wat die rode jetta heeft.
|
Uglybastid regeert op dit punt natuurlijk:
(Misschien dat er een paar reposts bijzitten trouwens) |
Mooi diesel blokje ligt in de 'bastid...
|
de laatste foto is een creatie van uglybastid van de licht-blauwe mk1 rat :screwy: |
wel even opletten waar je ze upload aub. moet al die caddy's met de hand weer verplaatsen. is veel werk.
|
@ Tjaap
Excuus, ik zal beter opletten! |
wat ik me nu afvraag bij die "Uglybastid",
hoe hij dit met zijn carter doet??? |
|
All times are GMT +1. The time now is 16:40. |