Passat 3b, golf 3 16v, scirocco 1 gti
voila, zal hier alles in 1projecttopic posten
We beginnen met de passat 3b 1.9tdi bj '98 Heb deze gekocht van kameraad van mij, dus buiten af en toe eens van wiel wisselen is er maar weinig project aan. Het is dan ook mijn daily hier op bellini's 8,5 en 9,5 x19 et 35 op kw variante2 volgende was mercedes avantgardes 8,5x18 en op air (deze staat te koop) passat ligt ondertussen terug op kw's en volgende velg die eronder komt is lorinser rsk in 9x19 |
dan de golf 3
van origineel 1.8i bj 91 over tuned 1.8i naar 2.0 16v |
en dan nog de rocco
reeds hersteld geweest? op deze manier komt er zeker geen water binnen hoog en droog rood of was het rot... updates volgen zodra er zijn eh |
Damn ey Jij verdient zeker ook genoeg met 3 auto's en smeerkelder? :D :eek:
Maarre gave bakken hoor, ben benieuwd hoe die rocco gaat worden... |
JEZUS, wat een vette oprit heb jij......???
p.s. erg VETTE passat.... |
Hele gave Passat en die golf is ook niet verkeerd hoor:)
Succes met je scirocco, want dat kan je wel gebruiken :eek: |
Gave 3B hoor. Eigenlijk alle 3. Ga zo door zou ik zeggen
|
nieuwe wielen voor de passat
ze moeten natuurlijk wel nog gepolierd worden lorinser in 19duim en passat in winterlook |
Vette bak, heb 'm al dikwijls gezien ;) :thumbup:
|
nog keer andere winterwielen gekocht voor de passat
op 17duim was het echt niet rijdbaar r32 wielen in 8x19 et 47 achteraan spacer tss van 1,5cm vooraan zonder spacer, en kw staat op zelfste hoogte als met mijn 18nen en 17nen. Ik heb er nog ni mee gereden, dus kan zijn da da ga slepen in de kassen als ik afdraai. Dan mss voorste kassen beetje verbreden in original look... en nu foto's |
mooi wagenpark! welke kleur zit op die mk3 als ik vragen mag?
|
Die R32 velgen staan goed onder de Passat!
Quote:
Zitten de roestgaten nog onder die matten?? Of staan de foto's in de verkeerde volgorde? |
Quote:
die matten die je ziet, dat is eigenlijk roofing (in belgië noemen we da zo, weet eigenlijk het juiste woord daar niet voor. Is de dakbedekking die men brand op platte daken) En daaronder vond ik dus gatenkaas... |
Quote:
kleur van de golf is alpaga of alpaca beige. Is een kleur van de audi a4 cabrio kleurcode kan ik ook geven, ma dan alleen via pm... |
gisteren de bodemplaten besteld
en ik kon niet wachten dus maar al beetje beginnen slijpen aan de rocco |
bodemplaten voor de scirocco liggen hier nu ook, dus vanaf nu kan de restauratie van beginnen
|
Quote:
Wat voor BBSen zijn dit?? Erg mooie Auto's trouwens! heb je nog meer foto's van de Golf 3? |
Quote:
Dit zijn bbs'en van 20 jaar gti editie En voorlopig heb ik geen andere foto's van de golf Hij staat bijna klaar voor keuring, dus hoog en droog met andere deuren en origineel interieur in enzo Heb enkel nieuwe originele grill gekocht voor vooraan, en ik moet nog mijn ruitenwissers + sproeiers monteren. Na de keuring terug plat en dan eens foto's gaan trekken he |
intussen mijn lorinsers gepolierd
dus van dit naar dit nu juust nog de centercaps schuren en polieren, ik vind ze al redelijk geslaagd tot nu toe :-) |
passat staat klaar voor wörthersee
vanavond om 21u vertrek ik |
veel succses en veel foto`s maken aangezien ik er niet bij kan zijn..
|
dit weekend heeft kameraad fotoshoot gedaan van de passat, die bij deze ook de deur uitmag
de golf wordt volgende week eindelijk gekeurd, met een beetje geluk kan ik 8juni dan naar vw charly meeting. |
heb dus mijn eerste meeting met de golf erop zitten
moet wel nog eens deuren, koffer enz goed afregelen, maar ben nu al blij dat ik eindelijk terug met mijn golfke kan rijden... |
wat zit die grillstrip raar?
|
Leuke auto's :thumbup:
|
Quote:
goed opgemerkt :) is piraat, er komt nog een originele vw grill in, maar deze moet nog in juiste kleur gespoten worden... |
th-lines van de golf zijn wss verkocht, ik wil er brede 16nen op, en kheb dus al iets anders gekocht ook eh
Verder is het lang geleden da ik hier nog keer iets gepost heb ivm de rocco Maar ik hang hier een beetje af van mijn vader, aangezien hij moet lassen. Probleem bij de rocco is, da hem echt snotrot is. Dus hoe meer ik eraan slijp, hoe meer rotte troep ik tegenkom Ma gisteren heeft mijn pa toch al wa willen lassen, dus foto's Volledig rand uitgeslepen, en nieuwe plaat ingelast Hier ook deel rot, dus wegslijpen, en plaatje in, moet nog verdder afgewerkt worden dorpels in inox laten plooien in garage op mijn werk (ben lijnbuschaffeur), kostprijs 4 duvels (goe bier dus) Hier 1 dorpel eens tegengehouden voor pasvorm te weten hoog en droog pic |
Foxie!
goed bezig zoals altijd he, wist niet dat u alles in 1 topic had gezet hahah vandaar dat ik geen mailtjes meer kreeg van het forum :D Proficiat met de nieuwe velgen, wordt met de velgen echt een Uber Golf :thumbup: is zowiezo al een heerlijke golf :thumbup: en succes met de rocco, weet wat u van plan bent en over een tijdje wordt de rocco echt netjes! :thumbup: |
ale,
deze dus volkomen uit het oog verloren ondertussen heb ik deze passat 3bg reeds versleten... :D En nu rij ik dus met golf 6 als daily de golf 3 en scirocco zijn nog steeds in mijn bezit, maar hier heb ik echter niet meer kunnen aan verder werken. Dit doordat ik intussen ben gaan samenwonen, in mijn tuin allerhande veranderingen aan het doen ben + ik ook ng mijn zus en schoonbroer aan het helpen ben met de verbouwingen in hun huis. De bedoeling is echter dat hier op korte termijn verandering in komt en dat ik dus weer wat verder kan aan de golf en scirocco. Dit jaar zou ik ook graag met de golf 3 naar worthersee rijden, maja, dit zeg ik nu al zoveel jaar :tongue: |
super mooi auto's ook die 3b was erg netjes .goeie smaak
|
heb voor de golf 6 andere velgen gekocht
brabus monoblock IV dacht ik, in 8,5 en 9,5x18 et 35 deze kwamen echter een beetje breed ondertussen zijn deze reeds 1cm afgedraaid, heb ik ze uit elkaar gehaald en zijn de harten binnen voor in een kleur te spuiten op het einde van de week heb ik deze terug Vandaag heb ik de buitenringen geschuurd en gepolierd Voor de golf 3 heb ik al een tijdje andere velgen liggen nl Wagner touring in 9 en 9,5x16 harten hiervan zijn reeds ontlakt en komen ofwel in t zwart of ze worden verdicht de buitenringen heb ik vandaag geschuurd en morgen of overmorgen ga ik ze ook polieren Normaal ging ik deze nacht vertrekken naar Wörthersee maja, t vrouwtje krijgt geen vakantie op haar werk en velgen van de golf zijn niet af dus blijf ik thuis. Dan kan ik eindelijk een keer wat voortdoen aan mijn projecten + wat werken in onze tuin... |
Fox!
heerlijke golf ;) maar dat is niet gek, bijna alles wat je hebt gereden is heerlijk ;) onder de 6 gaan de velgen dik staan, onder de 3 ook :thumbup: :thumbup: alles ca va? ik herken het druk zijn, heb al lang in de planning staan om weer langs te rijden :redface: greetz van de noorderburen :thumbup: |
Quote:
yow, mijn favo noorderbuur, heb jij nog dezelfde gsm nr? heb u al enkele keren sms gestuurd maar geen afleverrapport, dus ook geen antwoord van u gekregen. Stuur je nr anders eens door via pb |
Zie ik daar een kont van een rode Golf Rallye?? Info daar over hier bekent???
|
fox, dat is niet goed...
Ik sms u, dan heb je weer het goede nummer. vrouwke heeft haar nummer nog wel, mijn nummer is nu in 2 jaar voor de 4de keer gewijzigd, faillisement van ene zaak en nu sinds 3 weken in periode van 8 maanden bij de derde baas begonnen :( :) |
Quote:
Rallye is van kameraad van mij, denk niet dat hij hier op het forum zit... Staat ook al een paar jaar stil, maar zal binnenkort terug buiten komen vandaag ook de ringen van de wagners gepolierd foto van alle buitenringen samen... |
ziet er goed uit!
wagners zijn uber lekker, gaan weer mooie wielen worden! heb je sms gehad, gaan we zeker doen binnenkort ;) |
hupla, slechter nieuws nu
daarjuust met de 6 accidentje gehad kwam nen pe van zijnen oprit dus ik ga naar ander vak (voor tegenliggers) want was al te laat voor te remmen, moment da ik naast hem kom vertrekt hij en wijkt hij uit naar links omdat er auto's geparkeerd staan. Kheb nog alles toegesmeten maar te laat, kheb hem meegehad op zijkant van zijne voorbumper. Resultaat, mijne voorbumper kapot, rechtse gardebou in de kreukels, mijn voorste sjant geschonden, R spiegel geschonden en R deur geschonden. Tis nu te hopen da ik in mijn recht ben, want anders ben ik weer veel te braaf geweest, want volgens mij had em gedronken... |
oei fox, das slecht nieuws uit het zuiden!
hoop dat die pe netjes blijft en dat het snel geregeld kan worden. |
volgens verzekering komt alles in orde
aangezien de voorbumper ook licht beschadigd is vandaag dan maar een nieuwe besteld gti exemplaar, incl alle grilletjes en mistlichten enz. In de set zat ook een embleemloze gti grill, wss zal ik deze niet plaatsen. Ik ben namelijk trots om vw te rijden!!! :-) |
All times are GMT +1. The time now is 23:20. |