![]() |
vandaag op gehaald ....
![]() ![]() ![]() bj: 1973 kleur: oranje (nu een beetje dof door het weer) motor: 1200. motor is in goede staat. lekt niet en start goed. nieuwe dynamo+startmotor. elektr gebeuren: 6v. Van binnen is die helemaal nieuw. Is 2 jaar geleden opnieuw bekleed en gespoten. Van buiten heeft ie wat aandacht nodig. Beetje spuitwerk. hij is niet rot. De vraag is Wat is zo iets waard :) |
De bestuurdersstoel ziet er anders niet zo nieuw uit, beetje uitgezeten / losse bekleding op de zitting ofniet?
|
Volgens mij heeft er iets opgelegen.
René (Tiefleger) |
weet je zeker dat hij echt hard is en dat er geen gaten in de bodem of achter de accu
we hebben er laatst 1 gekocht voor 400 zag er ook zo uit tot we gingen graven en toen kwamen we toch heel wat tegen gr mike |
Quote:
geen idee wat slechte plekken van z'n ding zijn mijn lucht gekoelde ervaring is 0,0 vandaar mijn vraag het stukje wat ik er bij gezet heb is de informatie wat ik van de man gkregen heb . :) |
2 jaar geleden in de lak gezet en de schimmel staat er vol op bij de motorkap?
|
Quote:
Zet je auto maar eens een jaar buiten ,kijk dan maar eens wat er gebeurt met schimmel en algaanslag ,als je m al die tijd niet wast ....... |
Niet dat iig!
|
de waarde schat ik op 1500 euro met APK (indien roestvrij!).
Wat je ervoor krijgt is iets anders; wat een gek ervoort geeft, dit bedrag ligt tussen de 800 en 2000 euro. mzzls |
Quote:
Inderdaad, mijn golf 3 staat ook altijd buiten. En hij wordt gewassen door de regen. De schimmel zit er gelukkig nog niet op.... nog niet. :D |
We hadden bij een kennis een golf staan ,die heeft anderhalfjaar in de tuin gestaan , die zag er bijna net zo uit als de kever !
Ook compleet met groene rubbers en aanslag ,dus onmogelijk is het niet ,er word ook niet met gereden ,en als er een aantal hoge bomen omheen staan ,waar van alles uit komt vallen .... Maar(om maar even ontopic te blijven ...) Alberto !,nieuw Project ? :D |
Quote:
Nee wytze mischien is het wat voor mijn schoonzusje :wuv: En dat ie vies is...... BOEIE dat wil wel weer schoon TROUWENS hij is van binnen gespoten van buiten niet ! Kreeg hem aangeboden van iemand die hem in de tuin heefd staan en het ding staat in de weg. Nu ben ik totaal niet op de hoogte met prijzen en types van kevers Wat voor type dit is ook geen flauw idee Dus nogmaals de vraag WAT MAG Z'N DING KOSTEN als je z'n kever koopt En evt wat voor ding zou dit kunnen zijn kwa type en uitvoering ? |
Op de vraag wat zoiets waard is kan ik je geen antwoord geven.
Op de vraag wat het voor iets is wél. Dit is een spaarkever, een modelletje dat toendertijd niet geliefd was. Een beetje de armoede-uitvoering van vroeger. Hij heeft dus maar een halve hemel, die stopt boven de achterruit. Meestal hadden ze geen dashboardklepje. Kleine achterlichtjes die al niet meer bij die tijd hoorden. Ramen zonder chroompees. 6 volt stroomvoorziening. Spaarkevers zijn altijd zeldzamer geweest dan gewone kevers, mensen kwamen toen ook al niet graag uit voor hun onvermogen om het breed te laten hangen :D Leuke wagen zo te zien. :thumbup: |
Quote:
kijk nooit te oud om wat te leren bedankt :thumbup: |
verplaatst zie ik ...het is dus en type 1 :D
heb nog paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vraag anders eens iemand mee die er meer verstand van heeft. Lijkt niet zo gek allemaal.
|
Bekend kleurtje en modelletje!!
![]() grtz, Frd |
Quote:
ja ja nederlands hoop ORANJE :D |
Quote:
Omdat je zo aandringt :D L20B Leuchtorange :tongue: :screwy: |
geen verkeerde binenkant
|
ga morgen even bij de auto kijken
kijken of de man gelijk had ...... |
ik de mijne voor 1000 euro's gekocht zelfde verhaal eigenlijk
alleen die van mij is van 1972, 1300 motor, 12v en had een paar aandachtpunten. mocht het al doorgaan ik heb nog wel nette spatborden, motorklep en achterklep. succes dr mee |
Quote:
Hee, Oane begrijp dat je,je spulletjes kwijt wil :D Maarre je voorspatborden hebben grotere bumpersteun sleuven en de gaten voor de claxon grilletjes ontbreken. Je kofferklep heeft een ventilatie rooster. en voor de achterspatborden geldt ook grotere bumpersteun sleuven. :tongue: Het oranje beestje is een standaard 1200 6V. :thumbup: Geen misbruik maken van Alberto z'n "Aircooled knowledge Gap" ;) vrgr, Fred |
ik zou maximaal 500 bieden en kijken wat hij zegt. Je komt aan de buitenkant nog genoeg tegen wat de prijs opdrijft. Heb zelf mijn golf MK1 die 2 jaar stilstond gekocht voor 150 en we zitten nu op 1150 !
en idd gewoon goed cleanen en in de was zetten en hij blinkt weer :D succes [QUOTE=voklswien] Kreeg hem aangeboden van iemand die hem in de tuin heefd staan en het ding staat in de weg. ..... Dus nogmaals de vraag WAT MAG Z'N DING KOSTEN als je z'n kever koopt ?[QUOTE] |
ging vandaag niet door de man belde gister af er is wat tussen gekomen
dus word vervolgd :D Quote:
bedankt oane maar volgens verkoper is dat nog in goeie staat we zien wel hoe het komt ...rustig aan .... :D |
Quote:
weer wat geleerd, heb de foto's nog even bekeken en inderdaad verschilt nogal. maar we moeten elkaar wat helpen :thumbup: |
Quote:
Youre :welcome: Fred |
en ? al meer bekend ?
|
Quote:
afspraak voor zaterdag ........... |
vandaag samen met mijn broer bij de kever geweest en op gehaald
mijn broer heeft hem eerst even op naam viel me niks tegen hoe z'n auto van deze leeftijd rijd maar goed de 1e kever in ons bezit is een ding 1973 spaar kever boekjes er bij . alle apk raporten zelfs de vrijwaarding van de simca zat er nog bij ![]() ![]() nu eerst maar eens schoon maken ... |
proficiat ! En ? was ie duur ? ;)
|
Quote:
geen idee er moet nog een apk op :tongue: moet wel wat aan gebeuren nog maar alles werkte radio deed het prima boekjes er bij ingevuld tot de dealer er niet meer was foto's er in alle apk formulieren dus in mijn ogen was ie niet duur :thumbup: |
Mooie kevert alberto, en wat zijn de plannen ermee ?
|
Quote:
ik niks :D . benny zou eerst kijken of hij er een apk er op kan krijgen |
ah, geslaagd zo te zien...
|
Quote:
jo ...toen je belde waren we onder weg naar het postkantoor :D |
Toch wel gaaf zo'n orginele spaar, precies de mijne toen ik hem kocht, alleen was die savannenbeige...
|
Quote:
Lijkt idd zo! alle spaarkever details lijken erop te zitten! :thumbup: of beter gezegt: niet op te zitten :tongue: Standart rules!!!!! Wat er niet opzit, kan ook niet stuk gaan! :D vrgr, Fred |
Quote:
is al stuk fred ...koppeling kabel stuk ..... :D :D zelfs boekjes zitten er nog bij ...en de eerste VVN stikker van 1974 nooit op geplakt ..... :) |
All times are GMT +1. The time now is 20:11. |