Dikke of Dunne bumpers (Golf MK2)
Wat vinden jullie mooier op een Golf MK2?
Ikzelf vind dunne bumpers wat "ruiger" staan dan dikke bumpers....dikke bumpers vind ik weer wat sjieker staan.... Persoonlijk vind ik dat "ruige" erg mooi: en de mijne (met dikke bumpers): |
ligt een beetje aan de "style" van de auto !
maar vind zelf dunne mooier ! gr. Martijn |
Sja ,echt weer zo'm moeilijke vraag René ........Ik kan gewoon niet kiezen ,ik was altijd een man van de dikke variant ,maar nu ik in m'n golfje rijd ben ik weer erg gecharmeerd van dunne!
Ik houd het maar bij beide varianten :thumbup: DIKKE DUNNE Dunne zijn inderdaad was aggresiever ! |
Het ligt inderdaad een beetje aan de stijl die je wilt hebben.
Ik hou zelf meer van de dunne bumpers: |
Stijl, vind ze allebei stoer.
Heb nu dikke bumpers maar denk dat bij een volgende golf 2 ik toch voor dunne bumpers ga. |
dunne bumpers! :cool:
|
Dunne!
|
dun :)
|
dit is echt weer zo'n pic whore thread :P
|
dun
|
It depends on the car, i like both.
|
Dunne bumpers! Exact zoals in de beginpost! Prachtig!
Fotootje van een prachtige Golf met dunne bumpers :) |
Quote:
Achterbumper is niet zo prachtig. :rolleyes: :tongue: |
DIKKE bumpers
|
;)
|
Rukvoer! Heb trouwens nog een setje te koop incl. zeer nette rode bies :thumbup: |
zouden dunne bumpers wel mooi staan op een edition kleur?
zou sowieso toch de spatborden laten spuiten ivm kleurverschil/kras, dus als ik 2 "normale" spatborden vind, kan ik die laten spuiten... binnenkort de sloop maar een beetje afstruinen naar onderdelen en wat onderdelen gaan sparen :) |
Dunne bumpers..!!!!!
|
dunne bumpers, dunne lijsten, en terugstaande spiegels!
|
Bietje dik mag wel! zoals ik het nu heb vink het prima
|
Quote:
Ssst! :p Overigens dacht ik altijd dat er veel meer liefhebbers waren van de dikke bumpers, maar die tijd is zo te zien voorbij! |
dunne bumpers als ie ooit zo uitgevoerd was , en dat geld ook voor dikke bumpers
mijne met dunne bumpers Maar als jij een orginele edition one daar hebt zou ik fijn die dikke erop laten, |
Net als bij een vrouw: dikke bumpers maar wel alleen origineel! :D
Combi's van oude lijsten en dikke bumpers vind ik helemaal niets en ik ben ook wel originaliteits freak. Een mooie 85-er GTI moet je mooi 85-er look houden :thumbup: |
dikke, alleen al omdat ze meer uitstraling geven aan een MK2. Hoewel dun ook niet verkeerd uitziet, zou ik zelf toch echt dikke bumpers willen
|
dikke bumpers kunnen ook erg mooi staan! :D
maar toch: dunne bumpers!!! ;) |
stel deze vraag op vwforum en je krijgt een wereld van verschil :D
|
Quote:
Ik zou rs-bumper doen man , of ney nog vetter monsterbumper :screwy: |
hahahaha denk het ook!! maar dan moest er nog een keuze bij:
* RS ;) |
hihi, scherp :D
- dunne bumpers - dikke bumpers - bumpers met zoveel mogelijk gaten, sleuven en gaas |
En dan de vierde mogelijkheid:
- Hangt af van het totale plaatje Want dat vind ik namelijk. |
Quote:
ja dat is zeker waar, maar over het algemeen genomen heb je een voorkeur voor: ...... dat is een beetje de stelling zoals ik 'm begrijp |
|
hangt helemaal van de auto af, voorbeelde op pagina 1 zijn gewoon top met dunnen bumpers, skitzo zn foto, met dikke mooi, met dunnen minder, of niet mooi..
over het algemeen heb ik een voorkeur voor dikke bumpers |
Ik vind dikke bumpers mooi op de auto's waar ze op horen, daarmee bedoel ik waar ze af fabriek opzitten.
|
Quote:
vwforum heeft die reputatie wel ja, dat heb ik niet verzonnen .. dat ik er post wil niet zeggen dat ik binnen het soort volk pas, daarom ben ik tegewoordig ook meer te vinden hiero dan op vwforum maargoed, die uitspraak is meer gebasseerd op feiten denkik .. probeer het maar is namelijk, ik denk dat het bijna allemaal dikke bumpers worden ik associeer het niet direct met tupperware, mijn jetta mk2 had ook dikke bumpers, niks mis mee toch? |
Quote:
Sowieso 13" altijd met dunne bumpers, dit ziet er echt niet uit, zeker zonder wielkastverbreders. |
laat die eeuwenoude "strijd" nou es rusten......
|
Quote:
VFC<->VWF of dikke versus dunne??? Op mijn audi vind ik geen bumpers ook wel stoer... |
Quote:
Pff...maar weer ff hoeren met m'n oude golf...was geen edition, maar wel origineel in de edition kleur darkburgundy en dunne bumpers...:rolleyes: .... en nog ééntje waar je de kleur (iets...)beter ziet.... Grz Niels |
Quote:
;) |
All times are GMT +1. The time now is 19:49. |