Tinted usa achterlichten mk2
Zie hier voorbeeld foto:
Het is een poging waard toch.... :D |
Ik wens je succes. :D
|
Ik weet het ja, maar toch ze bestaan wel. Dus zal het ook wel te koop zijn ergens.
|
Hele mooie achterlichtjes, succes met de zoektocht.
|
Thanks
|
Ik heb even iemand gevraagd die ze misschien heeft.
Als hij ze niet heeft, of niet weet te liggen geef ik het op. Je hoort van me. :) Enne... je krijgt dit dus niet voor Sebring prijzen, dat weet je hoop ik wel... ;) |
Dat weet ik, laat maar horen wat het zou gaan kosten.
Ps. De sebrings heb ik voor 75 gekocht. ;) Dus mag wel iets duurder zijn de lichtjes. |
Grab on to your pantys zou ik zeggen!
Heb een voorzichtige prijs gehoort van Breadfan maar daar wordt ik niet vrolijk van :D |
Quote:
:D Ik heb net bericht gehad, maar hij heeft ze niet en kan me zo 1-2-3 ook niet even zeggen waar ze vandaan te halen zijn. Maaaar, zoals ik al zei, ze zijn er wel, origineel. En reken maar op een veelvoud van de prijs die je hebt betaald voor de Sebrings. Keertje of 5... 6... 8. :D |
Hmm, dat word hem dan dus niet.
Ga toch echt geen 400 euro betalen voor een paar achterlichten. Vind ze in eens niet zo mooi meer moet ik zeggen. ;) Zal zelf ook even gaan zoeken, misschien kom ik ze ooit nog tegen ergens. Heb er geen haast mee, maar vind ze gewoon erg dik. |
Quote:
Vorig jaar heb ik een setje verkocht zien worden voor zo'n bedrag. Ik had er zelf ook wel interesse in, maar toen de prijs boven de 150 euro uit kwam ben ik afgehaakt. Ze zijn uiteindelijk voor veel meer weg gegaan... véél meer. |
Mocht iemand een setje vinden en de prijs is te hoog, vermeld de link maar. Wil graag een setje van deze achterlichten hebben.
|
Beste Ron,
FYI Er zijn slechts 250 van deze lampen gemaakt voor de Amerikaanse markt. De lampen zijn in Mexico gemaakt door Hella. Doordat de lampen (redelijk) exclusief zijn door de beperkte oplage zal de prijs veelal hoog zijn. Maar dan heb je ook wat. Ik wens je veel suc6. Ik heb zo'n set achterlichten en geef eerlijk toe dat het uber staat. Gr Nas www.vwside.nl |
Quote:
Op de foto's op de site staat je Golf nog met gewone Golf 2 USA achterlichten... En de mensen in de VS die ze hebben weten heel soms niet eens wat ze precies hebben. Vorig jaar wilde iemand op Vortex nog zo'n set ruilen tegen Europese GTI lichten. :screwy: |
Quote:
Klopt de foto's op de site daar heb ik de normale USE achterlichten erin zitten. Nu zitten de rood/zwarte usa achterlichten erin zoals op de foto bovenaan deze topic. Af en toe afwisselen met de achterlichten is ook wel leuk net weer iets anders :D Nieuwe seizoen weer nieuwe foto's nemen en dan een paar met de rood /zwarte USA is wel zo mooi. De auto heeft inmiddels ook weer andere kleine details. Ik zal toch foto's moeten nemen voor op de site. En die Amerikanen :screwy: |
mooie achter lichten
|
Mooie lampjes idd, en dat een Amerikaan ze wel wil ruilen voor Europese GTI-lampen verbaast me niks. Wat wij met hun spul hebben, hebben hun met ons spul.
Ik wou eens zo'n nummerplaat omlijsting van een Jetta ruilen tegen een USA-exemplaar. Die gast vroeg wat ie bij moest leggen.... Ik zeg, gewoon omruilen, en ieder de verzendkosten voor zich is al prima. Vond ie maar raar. :D Jammer genoeg is het niet door gegaan, want hij vind de verzendkosten te hoog. :( |
Quote:
|
Quote:
Tsja, dat is wel net even wat anders hè. ;) Die kenteken houders zijn hier en daar evenveel gemaakt, maar van die achterlichten zijn er daar maar een paar honderd gemaakt terwijl ze hier met tienduizenden tegelijk verkocht zijn. Schaarsheid maakt duur. ;) |
Oh zeker, dat begrijp ik wel hoor. ;)
Ik wou alleen maar met een voorbeeldje aangeven, dat die Amerikanen net zo gek (of misschien wel gekker) zijn op EU-spul, als wij op USA-spul. Euro-style leeft daar immers meer, dan hier de USA-style. En idd, schaarsheid maakt duur. Op VW-Vortex staat nog een Ralley-front zonder grill te koop.....1000 dollar, meneertje.... :eek: :screwy: |
Quote:
Heb je dat al eens omgerekend naar euro's? De dollar is ook helemaal niks meer waard. En dan moet je ook nog eens rekening houden met de verzendkosten. |
Quote:
Euhm......net gedaan....690,- euro. :redface: Dan valt het nog enigzins mee... Maar goed, on-topic maar weer! :D |
Nog duur zo'n front! :screwy:
|
Quote:
:lmao: |
Quote:
Sja, ik tel het er ook niet voor neer! :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 00:06. |