![]() |
schade aan de "VA" mobiel...........
Vandaag is bij VR voor de deur mijn rechterscherm van de kever in elkaar gereden :(
Sta boven door het raam naar beneden te kijken en er rijd zo iemand met een kevertje achteruit tegen het rechter voorscherm !! 2 dikke vouwen net naast de koplamp :eek: Zal morgen ff een foto posten !! |
Kut!!! :mad:
Sitenaam overnemen? :biggrin: |
Lekker bezig............
|
hahaha, en Paul en Edward maar lachen !
" Joh, maakt t uit, je wordt er altijd wijzer van" (in € gezien dan) Nou, liever gewoon een schadevrije kever en een paar euro's minder ! Kost me weer een zaterdagje of 2 om t netjes te krijgen.... en dat net voor de ACN :( |
Quote:
En jij dan ??? WWW.SICKSHIT.NL !! :D |
oei! lullig!
|
Quote:
Mmmmmmm, hij is nog vrij! :) Mmmmm, Wel tof! Fout! of miss G d'r mee gaat rond rijden op de notch is nog effe de vraag |
Tuurlijk, gewoon doen !!!
ff 25 euries ertegenaan, en dan doorlinken naar keverpech ! Jij loopt t nou al zo lang rond te bazuinen, gewoon een x van naam wisselen Ik ben ook van Beetlecenter afgestapt omdat t meer een typI, II en III center geworden is :) Dus keverpech kan ook niet meer, met een Typ I t/m III ;) |
Das een klote grap! Staat ie en tijdje netjes op de wielen, heb je dit!
Scherm, spuiten en de hele rambam! Leuk is anders :( Enne SickShit kan best hoor Erwin! Makkelijk te onthouden :) |
Leon, hebbie die vent gelijk effe onder de losse stoeptegels geslagen?? (liggen er genoeg daar.... losse tegels bedoel ik ;) )... waar is de foto??
|
Mooi kl#te! Zul je altijd zien, de deukjes die in mijn kever zitten heb ik er ook geen 1 van zelf in gerderen oid... je bent er maar weer druk mee :(, mooi balen! En nu de foto... :D
|
Ramptoeristen :D
|
Quote:
Hoe laat was jij dan bij VR ?? Ik was er om 16:00 om de draagarmen van de bus af te gooien,dus ik denk dat we elkaar net misgelopen zijn ... (gelijk met Paul erover gehad dat ik woensdag de 7e de variant op ga halen in Oude Leede !!) |
Zal eens tijd worden kruk... hebben de variant al tig keer moeten verplaatsen daar.... hahahhah
ja Leon waar blijft de foto?? |
Klote!!!
Erg hatelijk ook dat je t zo ziet gebeuren zonder dat je kunt ingrijpen... Daar schrik ik 's-nachts ook wel es van wakker :eek: |
Klote is dat!!! Ben je zelf nog zo voorzichtig met je kever zijn er altijd wel andere mensen die toe zijn aan een jampotten bril!!
Succes nog! |
Er jammer van je voorspatbord.
Maar je er zijn ergere dingen het is maar een blik op 4 wielen met een stuur. |
zoek je ruzie hierzo????
|
Quote:
Maar wel een heel fijne stukkie blik!! En een liefhebbers auto, dus erg is het wel... |
Quote:
Zo zo jij dufrt?!? :p :wink: |
WWWHAHAHAHAHA
Ga ff eten |
Leon, zeker een vrouw achter het stuur? Onwijs balen zeg! Zoiets doet pijn... Kut zeg. En dan zit bussie komt zo, nog zo dom te lullen ook... maar ach hij heeft aandacht ...kom je zeker te kort thuis... hahaha
|
Quote:
En bedankt.Ik vind jou ook lief :wink: |
@ Danielle:
Het was een oudere man van in de 70 met een geverfde cabrio :( @ dennis: Ik heb m maar heel gelaten, man was 3x mijn leeftijd (3x ja !!) @Krukkrak: Ik was er om 17.00 uur, tot 18.00 uur ivm invulllen schadeformulier @ bussiekomtnooit: Probeer je vrienden te maken ??? heheheh @ Niels: foto volgt zometeen, zit nog op de zaak !! |
Quote:
Dat waren jullie toch al :tongue: |
Quote:
Ogh, doe maar rustig aan hoor... doe ik ook, geen haast ofzo :p :wink: :biggrin: |
Quote:
Jah, die deuk gaat er toch niet meer uit nu :D Er zijn er meerdere belangstellenden voor de foto denk ik :) Sensatie suckers ;):D |
Klote, Leon!
Ik las in eerste instantie 2 dikke vrouwen..... Ik dacht dat die tegen de VA-mobiel aan waren gereden... :D |
-Mr. VA loopt nu de trap af met camera in hand -
|
...en toen...
...was het stil, in volle afwachting klopt ons hartje :D ;) |
toch knap dat hij vanaf de trap nog bij zijn toetsenbord kan
|
heeft hij lange vingers?
|
Zie hier, de schade !!!
Zo naar VR voor mijn proforma.......... |
Oef... da's idd mooi K#T zeg!
|
<probeer en nog wat van te maken mode aan.>
Nice Dents! Word meteen een ratlooker zo.. </probeer er nog wat van te maken mode uit> Kut voor je. Maar: Dikke tantes nog aan hun taas kunnen trekken voor de zevekering? |
Tjonge jonge is dat alles waar al die ophef over gemaakt wordt. ;)
Ik had minstens vewacht dat je hele scherm dubbel gevouwen was. dit is echt de topic van de week hoor. :( Je kan wel zien dat het aircooled virus erg diep zit bij jullie. -Bussie loopt nee schudden en huilend weg- |
Valt mee??????????????? :mad: (;) )
Ik zou een week lang liggen janken als ik een kever had die over gespoten is, waar je zelf zuinig op bent en dan door een ander ff inelkaar gereden word!!! Elke deuk is er 1 teveel!! Weet je hoe kut je je voelt als je dan op een meeting bent?? Kijk mij met die enorme deuk in bruinisse!! Ben blij dat die iig weg is! Nu het linker achter scherm nog!! Nou mooi klote leon!! Succes met de schade afhandeling!! |
Quote:
Waren dikke VOUWEN, geen VROUWEN !! LOL En de papieren van de verzekering zijn al onderweg, incluus proforma |
Quote:
Het kleinste steenslagje doet al zeer aan mijn hart, bussiekomtnooit !! Zit 3 jaar bloed zweet en tranen in die auto (+ de nodige centen), dan is het wel leuk als je er nog een poosie plezier van hebt ! :redface: |
Quote:
Een week lang janken gaat MIJ net te ver, mar ik baal er wel van, 5 dagen voor mijn verjaardag en de 3e Aircooled Cruise night, en ik rij met een vette deuk rond ! Op budel stonden mensen nog foto's van die bak te maken en hij staat deze maand in "het boxertje" magazine....... Maarja, we wachten t wel af !! |
All times are GMT +1. The time now is 16:09. |