Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Wie heeft op 10okt Porsche Clubsport velgen gekocht in zevenhuizen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35475)

she-me 10-10-2007 21:19

Wie heeft op 10okt Porsche Clubsport velgen gekocht in zevenhuizen

Wie heeft er op woensdag 10 oktober Porsche Clubsport velgen gekocht via marktplaats in zevenhuizen

De vraagprijs van de velgen was €450,-

Wil degene zo spoedig mogelijk contact opnemen met nummer 06-23515649

Ook als je iemand kent die deze velgen heeft gekocht graag even contact met mij op laten nemen

Dankjewel

Jeff 10-10-2007 21:21

Wat wil je weten?

Edition-Blue 10-10-2007 21:22

Quote:
Originally Posted by Jeff
Wat wil je weten?

Idd, nu worden we nieuwschierig ?

she-me 10-10-2007 21:25

Quote:
Wat wil je weten?

Heb jij de velgen gekocht????

Zo ja wil je me dan even bellen aangezien het best belangrijk is

Jeff 10-10-2007 21:27

Ik heb ze niet gekocht. Maar ik ken de verkoper.

M.I.V.W 10-10-2007 21:28

Er zaten goude ventielen in :)

she-me 10-10-2007 21:30

Quote:

Wil je me ff bellen?

arno Derby 10-10-2007 21:44

Ik zie dat je op marktplaats ook al 3 advertenties hebt staan met gezocht. Was even aan het kijken wat voor n velgen het precies zijn. Maar het is dus echt erg dringent.

Hellaas kan ik je niet helpen.
Succes met de zoek ocht!

Gijs 10-10-2007 21:47

Tjonge jonge, ik heb m'n slag gemist volgens mij ;) Ben benieuwd of we er achter komen waarom deze set hoepels zo speciaal waren/zijn :)

she-me 10-10-2007 22:09

Een hele tijd geleden zijn er uit mijn schuur Clubsports gestolen..

Ik woon zelf in Zevenhuizen.

In de linkerachtervelg zat een deukje, op de rechtervoorvelg iets stoeprandschade

De linkervoorvelg had een lekke band

Deze velgen (met gekleurd Porsche logo) zijn vandaag dus verkocht vanuit Zevenhuizen en niet door mij....

Waar ik nu dus achter moet komen is wie deze velgen gekocht heeft zodat ik kan controleren of het mijn velgen zijn..

Ik denk dat iedereen van wie spullen zijn gestolen altijd z'n ogen goed zal openhouden en dus ook op marktplaats kijkt of die velgen idd weer worden aangeboden

Nou gister was dat dus het geval

Misschien zit ik er helemaal naast maar zekerheid voor alles, het zijn niet zomaar de eerste de beste velgen, en ze zijn niet zo makkelijk te krijgen (zeker niet met gekleurd logo) en ik baalde er toen van dat ze gestolen waren.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk gemaakt hebt en dat jullie het ff voor me in de gaten houden

Quote:
Originally Posted by arno Derby
Ik zie dat je op marktplaats ook al 3 advertenties hebt staan met gezocht. Was even aan het kijken wat voor n velgen het precies zijn. Maar het is dus echt erg dringent.

Hellaas kan ik je niet helpen.
Succes met de zoek ocht!

Gijs 10-10-2007 23:02

Okay, verklaart het een en ander. Toevallig (detail) foto's van jou velgen? :)

Zweiter 11-10-2007 07:16

what happened folks?????

ik weet nog wel dat er een tijdje geleden een topic was over deze (gestolen) clubsports, maar dit begint meer op een soap te lijken... JERRY! JERRY! JERRY!

Richard 11-10-2007 07:53

Quote:
Originally Posted by blomdegekste
Leuk dat je je eigen ook even voorstelt vanessa van vark...................En zal het niet een beetje zo wezen dat je meer vijanden dan vrienden heb dat ze je steeds moeten hebben..............
Volgens mij loop je de boel weer een beetje te bedonderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vertel? loze opmerkingen heeft niemand iets aan

Dasher 11-10-2007 08:05

hmmmmmmmmmm even de luie stoel, kopje koffie en een broodje en dit topic even volgen :D

:D

Arne 11-10-2007 08:06

Wel gezellig hier de laatste tijd, gisteren ook al zo'n warm topic over die G60 :D

Jeff 11-10-2007 08:15

Vanessa is ze echt kwijt. Ze bedondert de boel niet.

Jazzblue 11-10-2007 08:17

Quote:
Originally Posted by Arne
Wel gezellig hier de laatste tijd, gisteren ook al zo'n warm topic over die G60 :D

Ik vind het ook wel gezellig worden :D , ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

blomdegekste 11-10-2007 08:30

Op verzoek tekst verwijderd.............. :thumbup:

JK Le Mans 11-10-2007 08:45

Sorry maar ik vind het niet echt heel netjes om zo verhalen de wereld in te helpen dat iemand niet betrouwbaar is !
Hou dat voor jezelf en gooi dat niet op een forum dat door weet ik wel niet hoeveel mensen wordt gelezen.

Vanessa succes met de zoektocht !

Zweiter 11-10-2007 09:42

Steve! Steve! Steve!

sjampoo 11-10-2007 09:50

Quote:
Dat ze die wielen kwijt is dat weet ik.....Maar mensen bedonderen kan ze ook goed ;)
Ze weet zelf pcies wel van hoe of wat....
Misschien heeft dat dan wel weer wat temaken met die wielen ;)

On topic please.

Als jij nog een appeltje te schillen hebt, doe dat dan 'face to face' , of 'out in the open'. Van deze steken onder water wordt niemand veel wijzer.

breadfan83 11-10-2007 11:18

Quote:
Originally Posted by Arne

Wat zaten daar voor velgen onder? :tongue: :D

chris 11-10-2007 11:26

Apart verhaal......als ik die wielen gekocht zou hebben,en iemand zou mij bellen dat het zijn/haar wielen oorspronkelijk zijn,maar gestolen zijn enz....erg jammer,maar wat ik gekocht heb is van mij....zou wel het nummer geven van de verkoper,zodat het 'slachtoffer' daar verhaal cq geld kan verhalen...

Benieuwd hoe dit verhaal verder gaat....

Richard 11-10-2007 11:32

idd als er een deugdelijk bedrag voor betaald is (en niet iets van 25 euro ) dan is het idd gewoon van mij.

maar ik ben ook benieuwd.

chris 11-10-2007 11:38

Kijk,met gestolen auto's en vervalste papieren enz is het een ander verhaal,maar onderdelen en zoals Richard zegt,gekocht voor een normale prijs,dan is het van mij...

she-me 11-10-2007 11:38

De vraagprijs was €450,-

En iedereen weet dat die velgen meer waard zijn dan die €450,-

Maar hij moest ze natuurlijk snel kwijt...

Het enige wat ik moet weten of het idd mijn velgen zijn, aan de hand daarvan kan ik aktie ondernemen

Quote:
Originally Posted by Richard
idd als er een deugdelijk bedrag voor betaald is (en niet iets van 25 euro ) dan is het idd gewoon van mij.

maar ik ben ook benieuwd.

1800 16v kr 11-10-2007 11:46

450 euro is geen geld voor een set velgen

maar jah als hij geld nodig is
en ik bied hem een bedrag van jah daarvoor wiel ik ze altijd wel hebben

en hij gaat accoord
dan zijn de wielen gewoon van mij

en al koop je ze voor 100 euro
misschien weet die gek wel niet beter

soms koop je ook bbsrs wielen voor 200 euro niet in perfecte staat
maar er zijn genoeg mensen wie de waarde van dit soort velgen niet weten

sjampoo 11-10-2007 11:50

Indien het inderdaad om gestolen waar blijkt te gaan, dan zul je, neem ik aan, de politie waarschuwen. De rechter zal dan uit moeten maken of er sprake is van bewuste heling of niet.

Ochja: Een setje gebruikte (zeer licht beschadigde) porkers voor 450 euro, klinkt mij niet als een absurd lage prijs in de oren; Ik heb namelijk geen idee dat gekleurde naafkapjes zo duur zouden moeten zijn: 't is dat jij 't nu zegt.

Ik hoop voor jou in iedergeval dat jij je velgen terugvindt, en nog meer dat de dader gepakt wordt. Van andermans spullen hoor je gewoon af te blijven.

she-me 11-10-2007 12:19

de politie is ook al ingeschakeld, die hebben mij verteld dat ik er achter moet komen wie die velgen heeft gekocht zodat ze kunnen gaan kijken of het mijn velgen zijn..

ff voor de duidelijkheid, als iemand die velgen zou hebben en diegene zou bang zijn dat ie z'n geld niet terug krijgt, daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik zorg ervoor dat je je geld terug krijgt.

Ik wil alleen m'n wielen terug...

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Indien het inderdaad om gestolen waar blijkt te gaan, dan zul je, neem ik aan, de politie waarschuwen. De rechter zal dan uit moeten maken of er sprake is van bewuste heling of niet.

Ochja: Een setje gebruikte (zeer licht beschadigde) porkers voor 450 euro, klinkt mij niet als een absurd lage prijs in de oren; Ik heb namelijk geen idee dat gekleurde naafkapjes zo duur zouden moeten zijn: 't is dat jij 't nu zegt.

Ik hoop voor jou in iedergeval dat jij je velgen terugvindt, en nog meer dat de dader gepakt wordt. Van andermans spullen hoor je gewoon af te blijven.

Pedaalemmer 11-10-2007 12:21

Succes met de zoektocht!, maar vaak zijn dit naalden in een hooiberg met zoeken en als je je naald al terug vind onmogelijk terug te krijgen.

Larsv5 11-10-2007 12:24

Idd suc6 met je zoektocht, ik hoop voor je dat je je wielen terug krijgt maar ik vrees het ergste voor je, zoals hier boven al is aan gegeven.

she-me 11-10-2007 15:07

Dankjewel Blom...

Quote:
Op aanvraag tekst verwijderd.............. :thumbup:

robertjan007 11-10-2007 15:41

Quote:

Nou... zet z'n nummer ff neer kunnen we hem even bellen!! :D

Sponze® 11-10-2007 15:44

politie zal niet veel doen hoor...
heb ik wel gemerkt toen mn golfje
open en leeg was...

vrees trouwens ook dat de koper ze ook
niet van de hand wil doen, ook al krijgt
hij zn geld terug...

iig succes met dit geval.

Jurgen Santana 11-10-2007 15:45

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Succes met de zoektocht!, maar vaak zijn dit naalden in een hooiberg met zoeken en als je je naald al terug vind onmogelijk terug te krijgen.

Clubsports met in de linkerachtervelg een deukje, op de rechtervoorvelg iets stoeprandschade zijn er niet zo heel veel van. Als de schade gerepareerd is word het lastiger.

gtd-gt 11-10-2007 16:04

Wat een poppenkast :green: vanwege een setje velgen.Weg=pech,lijkt me zo.
Natuurlijk is het zuur als één of andere paardenlöl je velgen jat.Ik heb het zelf al 2 keer gehad,en 1x mijn complete auto weg.Die hebben ze gestript en uitgebrandt terug gevonden.En dan nog 4 keer mijn auto compleet leeg geroofd,tot het gereedschapsetje aan toe.
Het beroerde is alleen dat je van zijn lang zal ze leven niet zal kunnen aantonen dat het jouw velgen zijn.
Of je moet een faktuur hebben,met jouw naam,en een serienummer o.i.d.
Anders lijkt het me een behoorlijk kansloze poging om je velgen terug te krijgen helaas.

ArjenE 11-10-2007 18:02

het gaat dus om deze velgen???

René 11-10-2007 18:07

jup...vanessa dr velgjes....kut voor je vanes...

hajee 11-10-2007 19:27

Quote:
Originally Posted by gtd-gt
Wat een poppenkast :green: vanwege een setje velgen.Weg=pech,lijkt me zo.
Natuurlijk is het zuur als één of andere paardenlöl je velgen jat.Ik heb het zelf al 2 keer gehad,en 1x mijn complete auto weg.Die hebben ze gestript en uitgebrandt terug gevonden.En dan nog 4 keer mijn auto compleet leeg geroofd,tot het gereedschapsetje aan toe.

wat dacht je toen: weg=pech...?

Sponze® 11-10-2007 20:13

Quote:
Originally Posted by hajee
wat dacht je toen: weg=pech...?

:goodpost: :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 03:19.