![]() |
2nd Arnhem DUB-INN 20 April 2008
|
Inmiddels al iets meer info op www.VWTeamArnhem.com
|
Vorig jaar wel aardig te doen ondanks de kou.
Dit jaar een betere datum (+ bijhorende temp. ga ik vanuit) dus wellicht aanwezig... |
aanwezig :cool:
lekker dichtbij ook :D |
Inmiddels al weer wat meer info:
Kramen aanwezig van; Ralva autoshop. HarmHendriksen.com Volkswagendealer ZIJM Blaasorkest MP3 komt een spetterend optreden verzorgen. We zijn er nog steeds druk mee bezig, maar het wordt beter en groter dan verleden jaar. we zitten een maand voor de Worthersee, en hopen dus ook op diverse auto's in worthersee setup :) En we hopen op meer luchtgekoeld. Het weer moet in ieder geval beter zijn op 20 April, vergeleken met 17 December vorig jaar! |
Inmiddels weer wat kramen erbij...
Voor de luchtkoelers onder ons is AIRCOOLED.NL aanwezig. En voor de miniatuur liefhebber is Ton Schuiten uit Rotterdam aanwezig. |
![]() |
up
|
Als het werk het toelaat zeker aanwezig:rock:
|
Hier moet ik bij aanwezig zijn aangezien mijn auto een ex vwteam-arnhem auto is .. gr ronnie
|
Quote:
yep! de oude van Tim. 1100 kilometer achter gehangen op weg naar de worthersee. Leuk wat je met het dak gedaan hebt! |
Quote:
Dankje hahaha dus die achterkan ken je wel nu;) :eek: :thumbup: Gr Ronnie en tot dan.. |
Schop!
|
Hier ga ik ook aanwezig zijn!!
|
Vandaag weer even naar Terlet geweest.
Even met de uitbater van de Thermiekbel om de tafel gezeten om nog wat punten op de i te zetten. Alles ziet er goed uit, ook hun zijn enthousiast en alle medewerking wordt verleend. Om tijdens de meeting iedereen snel van een natje en een droogje te kunnen voorzien, wordt er buiten ook een bar neer gezet. De kramen kunnen daar mooi omheen, zodat er buiten, voor het terras een gezellig "marktplein" ontstaat. Nog een leuk nieuwtje.... Tijdens onze meeting zal ook de Honda Shadow club voor een soort meeting Terlet aan doen . Dus niet alleen Volkswagens maar ook een 150 motoren zijn er te bewonderen. Natuurlijk zullen die niet tussen de auto's staan, maar zullen die hun eigen plekje krijgen. De foto's van vandaag zodat jullie weer even een indruk krijgen van het terrein: ![]() "Onze" landings strip: ![]() ![]() ![]() Het terrein voor het "marktplein" ![]() ![]() We hopen jullie te zien de 20ste April! |
Inmiddels hebben ook een paar zuiderburen laten weten aanwezig te zijn, met wat luchtkoelers.
|
zeer mooi , ik ben er bij hoor ben er maar zeker van.
gr ronnie |
Ik kom ook, samen met een maat van mij met een Kever!!
Hopelijk dan met de BBS hoepels erom!! :cool: |
Welkom, welkom!
|
Denk wel dat k ff kom kijken!
|
count me in .
|
Wordt mn eerste meet van dit jaar! Hopelijk met het mooie weer erbij :) heb er zin in gr Joey
|
Kom waarschijnlijk ook!
|
Welkom, welkom!
Beloofd lekker druk te worden. Maandje voor de Worthersee, dus wie weet al wat auto's in Worthersee set up....? |
:thumbup:
|
Lekker in de buurt
Ben wel benieuwd naar 'n Meeting... zal dan mijn eerste worden ;) |
op het nippertje heeft SanSpeed ook een kraam gescoord, en zal dus ook aanwezig zijn op de 2nd ARNHEM-DUB-INN !
|
Als ik kan, ga k denk owk wel ff een kijkje nemen :D
|
:thumbup:
|
![]() |
aanwezig met de hoop ik vers verlaagde bangbus. :cool:
|
Ikke ook aanwezig met de verse golf variant
|
Ik waarschijnlijk met mijn nieuwe motorblok in de laadbak, we kunnen onderweg denk ik wel ff (echt heel ver) omrijden hiervoor ;)
|
Ikke zal er ook "effe" heen rijden, uit Leek. Heel misschien neem ik nog een knappe golf 2 gti mee uit marum, als die zijn draag arm optijd er weer onder krijgt.
|
ben erbij, weet dat Edwin ook komt met zijn Polo on air...
|
Ik kom ook alleen is mijn auto nu niet in super staat, maar ben er mee bezig wordt wel gepoetst, had het een maandje later geweest was hij klaar geweest met alle nieuwe motorische onderdelen..en wat extra pkaatjes.. gr ronnie en tot zondag.
|
Dalfsen is ook present met een aantal vw's.....
Weersverwachting ziet er goed uit dus kan niet anders als super worden daar :thumbup: |
wij zijn ook aanwezig het eerste jaar.
lijkt ons een leuke meeting. greets eddy http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFXE7BKT.jpg |
Helemaal super!
Beloofd lekker druk te worden! |
Wij komen ook ff kieken... aircooled that is :D
|
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |