RETRO HANS Gaat trouwen!
Jaja het is zover aanstaande vrijdag gaat Hans met "dan" zijn Lieneke
in het bruids bootje stappen!! Feliciteer hem even!!! :woowoo: Hans en lien we hebben er zin in aanstaande vrijdag!!! Groetjes Robbie en Debbie :thumbup: |
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!
wat word de trouw auto golf1 of t1 ?? gr. Martijn |
Haha dat wordt een T1 !
Hansie en Lien, marijke en Ik kunnen niet wachten tot vrijdag !! Groetjes !!! |
proficiat !
|
Gefeliciteerd!!!
De T1 is een mooie trouw auto toch? Ik zou voor zo`n dag best met zo`n auto voor de dag willen komen. Hele Fijne dag!!! Gr Arno |
Nou mensen kom op met die felicitatie's!!!!
|
Alvast van harte :). En vele mooie jaren samen toegewenst!
|
Bedankt allemaal!!
Morgen is de grote dag. Wij gaan trouwen in de t1 bus van patrick klok.gevolgd door 4 kevers M,n eigen bus is nog niet af. De type 1 gaat ook mee in de stoet en verder alleen maar vw er achter aan! Komt nu wel erg dicht bij! Zal wel fototjes posten als het voorbij is! Groeten hans. O Ja duim even voor ons voor mooi weer!!!! |
en mijn mk1 dan!!!!
|
gefeliciteerd :thumbup:
|
gefeliciteerd beide en veel geluk gewenst!
zal er wel mooi uitzien zo'n vw stoet :thumbup: |
Hey Hans,
Van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's:D! Greetz. |
Gefeliciteerd zeg!
|
van harte hans ...veel geluk samen
|
van harte
|
Hans en echtgenote van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk !!!!
Jullie zijn nu ws druk aan het feesten, geniet er nog even van en veel fijne jaren toegewenst samen !!!! Groeten, LRR |
Van harte gefeliciterrd en vele gelukkige jaren toegewenst
mvg Auke |
sjonge jonge was me me feesie wel zeg !!!!
|
he jasper player ....mooi feest man of nie........
jasper zag er uit als een vertegenwoordiger in een alfa....echt flushh tjoooo koebrugge |
Nou was zeker een super dag Heerde stond weer helemaal vol met dikke auto's..... :woowoo:
hier alvast een foto..... Voor meer foto's kijk in ons gastenboek op www.vwoutlaws.nl |
Gefeliciteerd, mooie fotos soow !!
|
Van harte gefeliciteerd hans
|
gefeliciteerd, lijkt wel een meeting die foto's :D
|
van harte hans! :)
|
:woowoo: dat ziet er echt gaaf uit :thumbup:
en van harte gefeliciteerd he!!!! |
he super foto's! je hebt er gelukkig mooi weer bij gehad.
gefeliciteerd!!! :wee: groeten hj |
Mensen Allemaal bedankt voor de felicitaties!!
Wij hebben echt een super dag gehad. Met een geweldige vw trouwstoet ongev 18 auto,s!! Geweldig gezicht!!! Ga nu effe een motor kap van een type 1 ontdoen van muntgeld! Dus ben tot morgenavond wel druk!! Groeten Hans en Lieneke Bijsterbosch!! |
lol @ moterkap
gefeliciteerd! |
Ik voel een quiz aankomen, wie raad het exacte bedrag :), gefeliciteerd trouwens!
|
Hahaha ik weet het ! :D:D:D:D:D
Dus ik doe niet mee en robert jan en joossie mogen ook niks zeggen ! |
gewoon laten zitten dat geld en monteren die kap..
da's tenminste echte blingbling... |
Nou zal het je vertellen.
De muntjes zijn allemaal vast gekit met siliconen kit. heb alle muntjes er af maar er zit allemaal kit aan. Dus ikke denken:in een bak met thinner ermee.had geen zin om het er allemaal muntje voor muntje er af te peuteren. Maar ja dat moet dus helaas wel.Heb van de week geprobeerd om een hand vol te storten bij het stort automaat van de rabobank.Wat denk je? Machine vast wou niet meer voor of achter uit.gewoon kapot. Dus ben nu al een paar dagen bezig om de kit er met de hand af te halen.gaat goed moet ik zeggen maar is weel een kloten klus hoor!! Zal weel ongev een inicatie geven wat ie waard was. Groeten hansie!! |
Owned :D
Gefeliciteerd trouwens :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:47. |