Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Weer een mooie golf 1 minder op de weg:( (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34838)

bobby-digital 15-09-2007 21:40

Weer een mooie golf 1 minder op de weg:(

He gasten,

via via hoorde ik dat er gisteravond een mooie golf in Weert in puin is gereden, auto zal wel van vele een bekende zijn hier... volgens mij lag er een JD G60 onder de kap. bestuurder is inmiddels weer uit het ziekenhuis ontslagen.... kerel had hem dinsdag gekocht, en vrijdag in puin gevouwen

De politie onderzoekt een aanrijding, die vrijdagavond rond kwart over negen plaats vond op de Randweg-West. Een personenauto, bestuurd door een 20-jarige jongeman uit Weert, raakte vermoedelijk ten gevolge van een te hoge snelheid in de slip en kwam in een sloot, tegen een taluud tot stilstand.
Zowel de bestuurder als zijn 21-jarige passagier uit Weert werden uit de auto geslingerd. Zij zijn beide met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Weert vervoerd.

Jeff 15-09-2007 21:46

Zonde.

youngtimerdiv. 15-09-2007 21:48

Inderdaad een jd g60 onder de kap,zonde van de auto!
Auto is van een kennis van me geweest!

berendd 15-09-2007 21:52

uit de auto geslingerd... doe je gordels dan ook om..

gelukkig is die gozer met de schrik vrij gekomen..

jammer van de golf inderdaad.

breadfan83 15-09-2007 21:58

Leuk hè, van die broekies die zich als eerste auto meteen wat lekker snels kopen en er mee gaan stampen. Voor 't zelfde had er iemand langs die weg gelopen of gefietst.

Dat ie z'n gordel bij zijn maffe actie niet om doet zal mij verder zorg zijn.
Zonde van 't Golfje. Ziet er uit alsof het een leuk apparaat was. :(

Theowob 15-09-2007 21:59

zeer jammer voor de auto, maar gelukkig kunnen de bestuurder en passagier het na vertellen.

Tjaap 15-09-2007 23:28

ik zie................. ONDERDELEN

RubenD 15-09-2007 23:57

breadfan83 zeker teveel MDF zaagsel in je ogen? :tongue: ;)

Daar hebben we bij gestaan van de week! Stond bij ons op het parkeerterrein. Achter de jouwe! Hadden we nog gekeken of het echt een G60 was! En het was er inderdaad eentje. Taxatierapport lag nog op de achterbank en er zaten wel wat lakfoutjes op.

breadfan83 16-09-2007 00:25

Quote:
Originally Posted by RubenD
breadfan83 zeker teveel MDF zaagsel in je ogen? :tongue: ;)

Daar hebben we bij gestaan van de week! Stond bij ons op het parkeerterrein. Achter de jouwe! Hadden we nog gekeken of het echt een G60 was! En het was er inderdaad eentje. Taxatierapport lag nog op de achterbank en er zaten wel wat lakfoutjes op.

Klopt... lelijke spiegels en Audi 80 deurgrepen...
Maar eens gaan uitzoeken welke mongool dat geweest is dan. Zonde van 't Golfje. Ook al had ie een paar slechtere plekken, over 't algemeen was het een leuk gebakje. :(

bobby-digital 16-09-2007 07:29

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ik zie................. ONDERDELEN

Daar zijn we al mee bezig:D

Richard 16-09-2007 08:08

Jarno Ardesch zijn oude gebakje volgens mij

breadfan83 16-09-2007 09:52

Quote:
Originally Posted by bobby-digital
Daar zijn we al mee bezig:D

Zou die knul eigenlijk wel weten wat de hele boel waard is?
Als ie d'r zo mee om gaat... lijkt me niet echt.

SlimMasterShady 16-09-2007 10:36

Jammer van de golf!
Bietje dom natuurlijk maarja...

René 16-09-2007 10:56

Quote:
Originally Posted by Richard
Jarno Ardesch zijn oude gebakje volgens mij

jij gaat door voor de koelkast:

meer info

Zonde...

patrick 86c 16-09-2007 11:22

Was idd een vette bak zo tezien op de foto's.

RubenD 16-09-2007 11:46

Typo op het forum:

Porsche cup velgen7,5 j x 27 velgen

Tommy 16-09-2007 11:48

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Leuk hè, van die broekies die zich als eerste auto meteen wat lekker snels kopen en er mee gaan stampen. Voor 't zelfde had er iemand langs die weg gelopen of gefietst.

Dat ie z'n gordel bij zijn maffe actie niet om doet zal mij verder zorg zijn.
Zonde van 't Golfje. Ziet er uit alsof het een leuk apparaat was. :(

kan niemand jou een spreekverbod opleggen? oud wijf... :iamwithst

Edition-Blue 16-09-2007 12:15

Damm zonde van de golf !
Was een super mooie wagen !!

breadfan83 16-09-2007 12:37

Quote:
Originally Posted by Tommy
kan niemand jou een spreekverbod opleggen? oud wijf... :iamwithst

Ik heb wat mij betreft genoeg vrienden verloren door mongolen die effe willen showen met hoe snel hun auto kan terwijl ze het zelf niet bij kunnen houden, of van die lui die toch zo nodig moeten drinken voor ze gaan rijden.

Heeft met oud wijf volgens mij niks te maken... :screwy:

Tommy 16-09-2007 12:57

Quote:
Ik heb wat mij betreft genoeg vrienden verloren door mongolen die effe willen showen met hoe snel hun auto kan terwijl ze het zelf niet bij kunnen houden, of van die lui die toch zo nodig moeten drinken voor ze gaan rijden.

Heeft met oud wijf volgens mij niks te maken... :screwy:

jij zult nooit van je leven van de weg raken, uit de bocht vliegen?

Je gaat toch niet op voorhand er allemaal dingen bij halen, en daarover je mening uit spreken wat betreft deze wagen/bestuurder....

Je gaat nu veronderstellen dat deze jongen, of aan het showen was hoe snel ie kon, of misschien wel iemand is die zo nodig drank moest drinken voor ie ging rijden... Het is en blijft een ongeluk. Daar hoeft niemand verder een mening over te geven, of les over te lezen in mijn ogen.

We weten allemaal wel hoe het wel had gemoeten, en achteraf kun je overal voor geweest zijn...

ik zeg gewoon, cut the crap.

Ga je bezig houden met marktplaatsadvertenties opzoeken en daar topics aan wijden.

schreeuwen kunnen we allemaal wel, maar of dit nu verder nog iets positiefs bijdraagt? tis een forum hoor....

Stijn 16-09-2007 13:07

Ik ben het er wel mee eens dat het wel erg kort door de bocht is (of uit de bocht in dit geval?) om dit ongeluk meteen te wijden aan stampende broekies.
Zo'n Golf wordt hard mee gereden, er ligt niet een G60 in omdat dat zo lekker rijdt in de file 's ochtends.

Triest ongeluk, zonde van de auto, mazzel voor de inzittenden dat ze het nog na kunnen vertellen. Laten we daar op concentreren en de vooroordelen achterwege laten (die hebben we toch al zat te verwerken als Golf (GTI) rijders).

breadfan83 16-09-2007 13:21

't Gaat me d'r om dat het een joch is, 20 jaar, die de auto nog geen week op zijn naam heeft staan, en dan ergens uit de bocht vliegt met een te hoge snelheid, zonder gordel, met passagier, eveneens zonder gordel.

Denk er je eigen maar van, maar 't lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat ie iets verantwoorder had kunnen rijden.

RubenD 16-09-2007 13:38

Zo zie ik het ook. Ik snap uberhaupt al niet waarom je geen gordel om zou doen. Ik ken genoeg verhalen maar ik kan er niet bij dat die argumenten zwaarder wegen als het vergrote risico bij het niet dragen van een gordel.

Domi 16-09-2007 14:43

Quote:
jij zult nooit van je leven van de weg raken, uit de bocht vliegen?

Je gaat toch niet op voorhand er allemaal dingen bij halen, en daarover je mening uit spreken wat betreft deze wagen/bestuurder....

Je gaat nu veronderstellen dat deze jongen, of aan het showen was hoe snel ie kon, of misschien wel iemand is die zo nodig drank moest drinken voor ie ging rijden... Het is en blijft een ongeluk. Daar hoeft niemand verder een mening over te geven, of les over te lezen in mijn ogen.

We weten allemaal wel hoe het wel had gemoeten, en achteraf kun je overal voor geweest zijn...

ik zeg gewoon, cut the crap.

Ga je bezig houden met marktplaatsadvertenties opzoeken en daar topics aan wijden.

schreeuwen kunnen we allemaal wel, maar of dit nu verder nog iets positiefs bijdraagt? tis een forum hoor....

DR Phil is ook weer terug :woowoo:

vwleusden 16-09-2007 15:34

Zonde van die Golf. Heb dat altijd een leuke auto gevonden, maar dat apparaat is niet gemaakt om rustig rijden en dan zit een ongeluk in een klein hoekje.

Tommy 16-09-2007 18:05

Quote:
Originally Posted by Domi
DR Phil is ook weer terug :woowoo:

ja, zoals me vrijdag al werd verteld: onkruid vergaat niet... ;)

ArjenE 16-09-2007 18:11

Quote:

juist, het is een forum, en daar gebeuren deze dingen nou eenmaal, of je het leuk vind of niet... oud wijf! :rolleyes:

cartman 16-09-2007 19:09

wat een zonde

GerardMkIIVR6 16-09-2007 19:35

Dit is is echt heel zonde was vroeger toen ie nog in topstaat was een echte Favoriet van mij en was nog steeds in de scene en zo een dom gastje werkt hem meteen naar de filistijnen(stumper).

corrado-usa 16-09-2007 19:41

als die jongen maar niks van over heeft gehouden.
een auto kan je weer vervangen.
je leven niet je leeft maar 1 keer.

starsky 16-09-2007 19:51

Quote:
't Gaat me d'r om dat het een joch is, 20 jaar, die de auto nog geen week op zijn naam heeft staan, en dan ergens uit de bocht vliegt met een te hoge snelheid, zonder gordel, met passagier, eveneens zonder gordel.

Denk er je eigen maar van, maar 't lijkt me toch wel redelijk duidelijk dat ie iets verantwoorder had kunnen rijden.

Daarom is het puntenrijbewijs ingevoerd..
Desalniettemin als je een rijbewijs hebt ben je verantwoordelijk voor jezelf en je passagiers.

Maar goed zonde van de golf :(

Sjoes 85 16-09-2007 20:29

Minder prettig dit...

Ik hoop, wat dan ook de reden van het ongeluk was, dat de bestuurder ervan geleerd heeft (al was het maar wat er wel/niet kan in dergelijke bochten..)

vwmk2driver 16-09-2007 20:33

een jongen die zon auto koopt en de auto nog geen week heeft en dan de auto zo in de puin rijd door uit een bocht te vliegen heeft na mijn mening veel te hard gereden.

erg jammer dat hij deze legendarische golf 1 de puin in rijd want dat is het. deze golf is voor velen golf 1 liefhebbers een groot voorbeeld geweest.

Ralph 16-09-2007 20:37

Het is gewoon een feit dat door zulke losers, sommige mensen gaan denken om dergelijke omgebouwde auto's te gaan verbieden.
Door zo'n ezel worden dan meer mensen de dupe !!!!

vwmk2driver 16-09-2007 20:44

Quote:
Originally Posted by g60fahrer
Het is gewoon een feit dat door zulke losers, sommige mensen gaan denken om dergelijke omgebouwde auto's te gaan verbieden.

misschien kocht hij de auto om er zuinig op te zijn en heeft hij de kracht van de wagen in een bocht iets onderschat.

feit is dat het zonde is maar hij heeft het waarschijnlijk ook niet met opzet gedaan. :rolleyes:

Ralph 16-09-2007 21:02

Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
misschien kocht hij de auto om er zuinig op te zijn en heeft hij de kracht van de wagen in een bocht iets onderschat.

feit is dat het zonde is maar hij heeft het waarschijnlijk ook niet met opzet gedaan. :rolleyes:

Dat zal zeker zo zijn.
Maar dan zeg ik weer "weet waar je aan begint "

Goh dat zeiden mijn ouders 15 jaar geleden ook. :screwy:

GerardMkIIVR6 16-09-2007 21:13

Quote:
Originally Posted by g60fahrer

:iamwithst

retro daniel 16-09-2007 21:26

ja heel jammer van zon mooie auto
maarja ik vind ook dat je zon auto na 3 dagen nog niet onder knie hebt vooral niet met zoveel vermogen.

FGizmoS 16-09-2007 21:47

Nuja het is gebeurt en hopelijk heeft de bestuurder hieruit geleerd dat ie fout was en dit niet voor herhaling vatbaar is. Ieder zijn menig daarover, maar dit is de mijne. Ik heb anders wel interesse in het blok en de schakelbak :D en misschien wel meer.

Tommy 16-09-2007 21:49

Quote:
Originally Posted by ArjenE
juist, het is een forum, en daar gebeuren deze dingen nou eenmaal, of je het leuk vind of niet... oud wijf! :rolleyes:

hahaha.... :goodpost:

All times are GMT +1. The time now is 17:58.