Nieuwe aanwinst even showen.
Hallo mede volksforumers!
Een poosje geleden heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Ik heb er al een paar dingen over gepost hier opt forum... (wagen trok naar links) maar dit is gelukkig weer verholpen. Het gaat om een golfje 3 uit '96. het is een 81KW GT. De wagen heeft een chip op maat gekregen en de EGR is afgesloten. Er zit een airco op, cruise control, en lederen bekleding. De hemel, de A, B, en C stijl kappen zijn ook allemaal zwart gemaakt. En er steekt een weitec 40/40 setje onder. Het blok is 120.000 km's terug gereviseerd. De krukas is afgewogen en opnieuw gebalanseert. En er is een setje zwaardere/sterkere lagers/schalen in gekomen. pakkingen zijn vervangen en de nodige keringen. Ook zitten er VR6 naven en remmerij onder. (vandaar de 5x100 steek) Rubbers in de draagarmen zijn ook vervangen voor vr6 rubbers. Ik moet zeggen (benzine gewend) dat zo'n diesel helemaal niet verkeerd rijd. Vooral op de snelweg is het uitkijken geblazen, je rijd zo 160! Zuinig is het ook nog een keer, bij een beetje normaal rijgedrag rij je zo 950km op een tankje van 55 liter. Al met al erg tevreden dus! Ik heb nog wel de nodige plannen... Graag zou ik er andere velgen onder willen hebben. De bekleding moet chemisch gereinigd worden en een paar plekjes opnieuw geverfd. Ook wil ik er nog andere veren onder zetten. Een setje 60/40, dat vind ik er net even wat mooier uitzien. De wielkast randen, stoot strips en achter bumper wil ik graag nog in kleur mee gespoten hebben. De sideskirt aan de linkerkant moet er ook nog op gezet worden. De hemel en de zonne kleppen wil ik graag bekleden met zwarte suede of alcantara. En ik zat nog te denken aan een setje audi tt klokken. Maar daar heb ik niet zoon haast mee. technisch ben ik er ook wel het een en ander mee van plan, maar dat komt nog wel een keertje. Eerst ga ik lekker eens een poosje zo cruizen. Dit is me eerst goed/snel genoeg zo! hierbij een paar foto's :D Ist geen plaatje ;) Groeten Frank |
Nette Golf, Interieur is vooral super:rock:
|
ziet er erg netjes uit
veel plezier dr mee |
Mooie golf !!, succes...
|
Mooi karrertje, achterbank kijken of je daar nog 2 hoofdsteunen voor kunt vinden?
Zal wel lekker rijden. |
bedankt voor de reacties!
@ rubend: Ik heb er al wel eens aan zitten denken... achter 2 hoofdsteunen lijkt mij ook niet verkeerd. dat maakt het net even wat mooier. Ik weet dat er een site moet zijn die die ombouw beschrijft. Golf.info.nl ofzo? iemand een idee misschien? |
http://www.vwgolf-info.nl/ de website is alleen niet echt af zie ik al wel.
|
Mooie golf!
|
Nette wagen :)
die site gaat binnekort weer in de lucht wat ik er van heb gehoord daar staat het wel op als ik het goed heb |
de onderdelen kun je gewoon bij vw halen 30 euro of zo moet je alleen nog 2 hoofdsteunen regelen.....
|
Ziet er goed uit die Golf hoor ;).
Vind het interieur echt wel mooi, heb ik nog niet vaak gezien zoals jij het hebt. |
Thnx voor de info... ik zal de vw dealert vandaag of morgen eens bellen. alleen nog 2 hoofdsteunen regelen en laten bekleden dan.
Ook nog even naar andere velgjes gezocht! ik heb een mooi setje audi parabool gevonden zaterdag eens naar gaan kijken. Ik hoop alleen dat het hele spulletje gaat passen. D'r zit nu ET36 onder. deze wielen zijn ET31... naja ff passen en anders maar eens gaan rollen ;) Nou, hoe lijken ze? mijn eigen banden komen er wel onder de velgjes zijn 7,5j en dan met 205-40/17 nangkang bandjes. zal vast wel mooi staan. Ook al even gekegen naar een setje 60/40 veren.. die waren ook niet echt duur die dan ook maar even bestellen. Ik hou jullie op de hoogte! |
Ik heb er een golf 4 interieur in zitten, standaart gelevert met hoofdsteunen achter. Maar goed dit interieur zal ik niet zo 1 2 3 weg doen, of je moet een leren golf 4 interieur kopen met de zelfde kleur... als dat er is :rolleyes:
|
Quote:
hey siem! DAt leek mij ook wel wijs... maar ik vind het zo zonde om dit interieur eruit te halen. Had jouw auto ook al opt forum zien staan! mooie wagen hoor! heb je een fototje vant interieur? Ik wil zoiezo de bekleding op laten knappen dus dan kan ik er ook wel 2 hoofdsteunen bij regelen denk ik. Ik zal vandaag eens even bellen wat er hier in de buurt is daarvoor. En natuurlijk wat dat gaat kosten :) |
hallo! bij deze weer eens een kleine update...
vorige week naar Roggel geweest (Limburg) om een nieuw setje wielen te halen. spotgoedkoop! ik stond helemaal perplex toen ik het op marktplaats zag staan. het was wel een stukje rijden maar dat had ik er wel voor over. gelukkig hebk een diesel :rolleyes: FOTOOOOS!!! Het is een setje Bbs'en 8j 17" ET35. tpast allemaal perfect... alleen achter loopt het af en toe een beetje aan (rot drempels :( ) Volgens mij komen ze van een cross polo af. die kerel waar ik ze van kocht die had ze onder een Beetle zitten. maarjah nu dus onder mijn golf! als het weer weer eens wat beter word zal ik wel ff wat mooiere foto's maken. Met een wat schonere auto ;) groeten Frank |
Hele mooi golf 3, leuke uitvoering met al die opties dat is wel heel lekker cruisen..velgen vind ik daarentegen helemaal niks.
|
BBS RW's !!!!!!!
Super velgies. Staan heel goed onder je Golf !! Complimenten Groeten, LRR |
vind de velgen heel mooi! Zit zelf ook aan zoiets te denken voor mijn golfje.
|
Quote:
iedereen z'n smaak... maar voor 125 euro plus velg sloten en bbs ventieldopjes hoor je mij niet klagen! ik ben er zelf erg tevreden mee das het belangrijkste. :tongue: de foto's zijn ook een beetje brak de velgen komen niet echt goed tot hun recht. Vandaar dat ik ook wat betere foto's zal plaatsen. Bedankt voor de reacties!! |
Mooie velgen hoor, zijn dit niet de velgen die ook onder een CrossPolo zitten?
Of lijken deze daar alleen op? |
Dat is inderdaad niet veel!! Had ik ze ook wel voor willen hebben :D
Model is leuk, alleen vind ik (zoals bij veel golf 3's) dat de velgen best uitsteken in de kasten. Als je met een schroefset gaat werken wordt het meteen problematisch wanneer je niks gaat aanpassen. Kan aan de bandenmaat liggen. |
klopt helemaal.... ze zitten erg dicht op de kasten! ik vind het wel mooi als het allemaal een beetje krap past. het past allemaal net nu met 205-40/17. Een schroefset heb ik niet. Ik wil nog wel een stuk lager dus die gaat er wel komen :rolleyes: eerst de winter maar eens door, dan randjes rollen en zakken met dat hok :cool:
|
dacht dat golf ET 40 was, hier ga je problemen mee krijgen op de keuring se. ik alvast toch in belgie
|
Quote:
Aaah wat is het toch heerlijk om in Nederland te wonen ;) :D |
Quote:
haha wat berserker zegt... Wat is het toch fijn om in nederland te wonen :tongue: tpast allemaal wel. Het loopt alleen een btje aan als ik te hard van een drempel rij. dus daar zal ik op de keuring geen problemen mee krijgen, dat soort dingen testen ze toch niet :rolleyes: |
Quote:
ik ben meer te vinden voor die velgen wat er op 1ste foto op steken, en |
Leuke auto ,en ook de velgen lijken erg goed (vooral voor dat geld ! :eek: )
Succes ermee ! |
Quote:
Ze waren te koop..... :D |
mooie wagen :thumbup:
|
Leuk bakkie, Maar je mist een wielkast verbreder op de 1 foto!
|
Nog nooit gespot in Emmen volgensmij.
Mooie bak overigens. |
Quote:
ah joh! details details.... :D haha hij zit er weer op hoor! was er af om een roest plekkie bij te werken. @ t!m.... ben een maand of 3 geleden verhuist... misschien vandaar. ben nog wel regelmatig in emmen.. dus wie weet kan je um nog eens spotten! gtz frank |
laatst de golf eens een wasbeurtje gegeven.
kijk granneman wielkast verbreder zit er weer op :D en nieuwe velgjes gekocht... tmoet nog wat gaan worden maar ben er iig erg blij mee :thumbup: hoezo ballonnen..... :wow: |
All times are GMT +1. The time now is 16:39. |