Volkswagen Golf 1.8 GTI RAT
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Grijs Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc Km. stand: 137000 Apk: november Opties: Radio-cd speler, ABS, Getint glas, verstelbare spiegels, heldere koplampen en knipperlichten, lederen stuurwiel. zeer net interieur prijs is bespreekbaar maar geen onzin biedingen aub Vraag prijs €750 |
ik heb intresse in je golf !!
maar zijn er dingen die moeten gebeuren voor een vers jaar apk ?? b.v.d. gr. Martijn |
ik denk voor een vers jaar apk wellicht schokbrekers.. maar weet dat niet zeker.. eigenlijk heeft de auto een schroefset nodig en nette verlaging.. maar mischien zet ik dat er zelf nog onder..
en verder zou ik het niet weten. geen gekke dingen denk ik banden zijn nog prima remmen doet ie goed.. abs werkt naar behoren etc etc.. |
Waar staat de auto ?
|
is de auto nog te koop heb wel interesse
m.v.g |
auto staat in dinxperlo en is nog te koop maar er zijn wel meerdere gegadigden..
|
schopje
|
Fijne auto, jaren met veel plezier in gereden!
|
ja leuk wagentje he dree.. :P
terug kopen???? |
Staat ding nog steeds te koop ja???
Heeft bijna niks op de teller staan en interieur is bijna nieuw!!!! en ze rijd echt super. Kom mensen dit is echt geen geld voor deze auto.(vooral niet omdat ze bijna niks op de teller heeft staan) |
Quote:
Als ik het geld en de ruimte had.... Maar een cabrio, een derby en een kever vind ik nu even genoeg! Maar wel heel veel plezier en bekijks gehad met de golf! |
thanks mannen..
tja als er geen interesse is.. hij hoefd niet weg gelukkig.. |
Ik wil je deurpanelen wel hebben.
Ruilen tegen een ander net setje? :D |
heb hem weer in de bingo... is een tijdje nodig geweest als daily maar wil aan de diesel liefst een gtd... maar eigenlijk alles is ok..
heeft sinds afgelopen maandag weer verse apk en heeft net 137000 gelopen.. |
Nog steeds voor 750 euro?
Ik moet ff kijken of ik m'n Golf die ik op dit moment heb snel kwijt kan... Ik heb wel interesse namelijk ;) |
Quote:
Ey, heb je zelf een Golf2 die je weg wilt? Heb wel intresse, ben namelijk opzoek naar een Golf2 en liefst zo snel mogelijk. Pb maar als je wilt |
Quote:
Je hebt een PB'tje ;) |
prijs is 750 zonder shroefset 1100 met zit een 2000 km oude fk highsport schroefset onder.. rijd ideaal..
maar ben al wel bezig met iets anders.. teamlid van me wil wellicht ruilen dus moet eerst dat afwachten.. |
Ik wacht het wel af, ik heb ook een potentiele koper voor mijn Golf, maar die weet het ook nog niet :P
Ik zou hem dan zonder schroefset willen... |
dan wacht ik nog even af hoe mijn teamlid erover denkt..
|
Nog steeds interesse?
|
Ik ga, als alles goed gaat, maandag een Jetta halen.
Mocht dat niets worden, dan zal ik aan je denken ;) |
Weekend up
750 euro of 1100 inclusief 2000 km oude fk highsport schroefset... Net nieuwe apk en 137000 km jong net ingelopen dus |
Jetta is niets geworden, dus we moeten toch maar es ff praten denk ik :D
|
Dat lijkt me een strak plan... Pb
|
Up
|
up
|
schopje voor deze hele fijne golf 2.
|
geen interesse in mijn mk2 diesel, je kunt hem hier vinden onder ex politie golf 2
emiel |
heb je hem nog? ik heb ook interesse. heb een auto nodig want mn daily is niet door de apk gekomen.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:42. |