= hobby mk2 vr6 =
zo de golf 1 die ik laast heb gehaald die heb ik even onder handen gehad en hij is weer als nieuw nou ja op de lak na dan.
alle remmen zaten vast en de motor liep niet maar de prijs was mooi en de auto hard. onder de kap alles nieuw en nieuwe benzine erin en starten en ja hoor na een paar keer rond draaien en hij liep :thumbup: nu verlagen doormiddel van een schroefset en wielen alleen heb ik een probleem :confused: welke de 13" of de 16" of toch maar de 17" ik moet eerst maar even op de schroefset wachten en dan de velgen maar kiezen het moet natuurlijk ook passen hhahah hij moet eerst maar even voor de apk want als ze me zo pakken dan kost het meer (ps nee ik rij niet veel zo) als deze weer klaar is dan ken ik dan weer verder met de andere golf 1 jullie horen en zien |
Goed bezig :)
Ik zou niet voor de 17" gaan:eek: dan voor de 16" deze 13" vind ik persoonlijk niet mooi, maar tis niet mijn auto, maar de jouwe ;) En die andere golf :wow: Daar wil ik meer pics van:D |
Als je moet kiezen tussen deze 3 velgen; Azev. :)
|
ik zou ook voor de 16 inch gaan.. 17 is te groot en 13 is weer te klein.. of je moet hem echt op z'n buik gaan leggen.. :cool:
|
Ik ga met mark041 mee.
17" is wel wat aan de grote kant voor een golf in (vind ik), tuurlijk moet je gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt. Het blijft tenslotte wel jou auto en je moet hem naar jou smaak maken Kleurtje heb je iig al wel mee:rock: |
Heb je nou bij die rooie golf 1 allemaal platen over het originele plaatwerk gemaakt? Dat gaat toch geheid roesten daaronder!
|
hij gaat plat op de bek doormiddel van schroefset en denk dat er verbreed 13" staal onder komt.
de 17" gaat niet passen en de 16" wil ik eigenlijk voor de andere golf 1 (rooie) bewaren die passen hier zo mooi onder zijn 7.5j en komen niet buiten de wielranden. dus denk dat er toch maar staal onder komt oogt ook brut :mad: nog even wat foto's voor slimMasterShady en de rest. dit worden de nieuwe remmen voor van een golf 2 gti gegroefd geboord en gevent, achter van een corrado g60 (lieft voor ook g60 maar kan altijd nog) een kompleet rvs groep A uitlaat met spaghetti van eps. een achterbank van een corrado (nee geen beige leder) die de zelfde bekleding krijgt als de voorstoelen. het zijn gloednieuwe recaro's van een corrado 16v het laaste type, elktr in hoogte verstelbaar en de rugluining ook elktr en verwarmt hahahah in een zomerauto :screwy: er komt een golf 2 dash in met in midden console een tft scherm liefst 1 van een golf 4 of 5 een dubbeldin met nafigatie en zo. maar ja ben zover nog niet en heb veel te veel bij het end ben ons huis ook aant verbouwen. dus de rooie moet even rustigaan doen. maar ja hobby moet je hebben ahahah :D |
Quote:
nee het plaatwerk is allemaal te pas gemaakt en ken er nu weer uit dan eerst helemaal in de roest rommel (doet men zwager is auto schade hersteller jettaracing hier opt forum) en dan word alles te plak gelast en daarna weer een dikke laag ML. dus hoop geen roest. |
Quote:
:thumbup: |
Goed bezig dan! Maar nog steeds zie ik niet hoe je na het lassen zorgt dat de achterkant van de las bijvoorbeeld niet gaat roesten...
|
zeer dik die azef's
|
Quote:
goed veel ml en dan hopen dat het niet gaat roesten hij. als een auto nieuw is word ie ook niet overal gespoten er zijn zoveel plekken waar je niet bij komt of hij moet in een bad maar dat gaat me wat te ver. :screwy: |
Mooie pic's van de rooie :) en de plannen klinken helemaal super :eek::wow: Super, ben benieuwd als ie af is!!!
|
gister even een nieuw setje banden opgehaald voor de bruine golf 1
het zijn 175-50-13 yokohama's dus de kogel is door de kerk er komen 13" onder alleen niet de telefoon velgen maar ben op zoek naar 13" verbreed staal |
vandaag ook even aan de nieuwe kabel boom begonnen voor de rooie
er komt 1 in van een golf 2 digifant 1/2 en daar gaat de motor ook op lopen mooi clean en weinig onder de kap. men dochter en haar neefje vonden het maar niks ze konden niet racen op de fiets. hoop dat ie er mooi op gaat op lopen en zo niet dan moet ik toch aan de digifant 3 van een golf 3 gti 16v. joen weer even met de bruine bezig moet klaar voor de apk remleidingen en nazien en de rest van onder. |
net was ik even bij jettaracing en daar was lieuwe ook,
zijn even bij zijn type 1 wezen kijken hij is al een beetje verder dan mij hahha ziet er netjes uit mooi tankje krijg bijna ideeen hahah. nu ik dit weer heb gezien krijg ik ook weer zin. |
er komen originele stalen verlgen onder.
laat ze maandag verbreden achter 8j en voor 7j zijn nu 5j hahahha die man van het verbreden zag het wel zitten dacht dat het wel mooi zou staan. foto's komen als ze klaar zijn. |
Quote:
Ik wil ook nog steeds velgen laten verbreden, dus spui alle info !! :thumbup: |
Quote:
Staat zeker mooi :woowoo: :thumbup: |
whow die rode word echt gek !!!!!!!!!!!!!!!
|
afgelopen vrijdag de bruine voor de apk gehad en wat denk je afgekeurd haha
de voor remschijven waren niet goed :cool: en de achterrem had een verschil van 40% en de co stond op 8% voor front vonden ze ook niet zo mooi (is een beetje rot) dus heb nu 2 weken de tijd gekregen om hem weer apk klaar te krijgen. meteen compleet nieuw voorfront besteld en nieuwe schijven blokken en achter remblokken. weer een mooi putje voor jettaracing die zal het front even monteren en spuiten. vandaag met men (onze men broer en ik) andere hobby bezig geweest auto cross en ja je raad het al een vw ja. een scirocco 2 1800 16v we rijden in de standaard klasse nou ja hij rijd ik montuur hahahah. we zijn begonnen met een golf 1 maar die liet de gaast na een paar flinke klappen laast ook een mooi truckje op de kop weten te tikken 25 jaar oud en altijd lopen. nog een mooie foto van de motor en dan hou ik op anders moet ik naar een andere site hahahah. vant winter gaan we een nieuwe auto bouwen een seat ibiza 2liter 16v abf. zal nu genieten vant weekend de hulde |
zo vandaag weer heel wat gedaan.
vanmorgen eerst de kleine meid voort eerst naar de bassis skool gebracht geweldig en toen de golf 1 eens een goeie polijst beurt gegeven, hij heeft 3 jaar in een hok gestaan en er was een mooie dikke waas overheen gekomen de lak leek wel schuurpapier. na enig uurtjes te hebben gezweten ziet ie er zo uit. de lak lijkt wel als nieuw en het is de originele ook nog. woensdag komen de nieuwe bestelde onderdelen (front schijven en alle remblokken) dan kennen we beginnen met slopen en opbouwen natuurlijk haahh :screwy: nou fotos volgen. oo ja vandaag ook de velgen weg gebracht naar de verbreedstaal man. was eerst het laaste paar want hij heeft een huis gekocht en daar ging ie het eerst druk mee krijgen daarna ging ie wel weer verder met verbreden. :woowoo: |
Hey Ron ! Ziet er goed uit jonge!
Heb m vanavond al even mogen bewonderen ,is inderdaad een stuk opgeknapt ! Als het front binnen is ,doe dan maar even een belletje ,dan kunnen we beginnen met het plaatsten van het nieuwe deel ! Eens kijken of we er nog wat een nette auto van kunnen maken ;) Ben wel benieuwd hoe het gaat lijken met de velgen ,volgens mij word dat erg dik! |
zo vandaag kon ik men onderdelen voor de auto ophalen
het front de remschijven en de remblokken rondom. nu even een afspraak met jettaracing maken wanneer ie het front even ken monteren. :woowoo: |
zo hier ik weer even
ik heb vandaag men 13" verbreed staal weer op gahaald en MAN wat zijn ze breed hahaah zijn van 15cm origineel naar 20 en 23 cm gegaan hahah beter hier onder even wat foto's nu even laten stralen denk ik en dan opnieuw in de lak en de bandjes erom dan maar hopen dat men schroefset gauw komt dan kennen ze er onder. ben benieuwd laat van me horen eerst van de week keuring klaar maken. :thumbup: |
Dikke staaltjes :cool:
|
Waar ben je heen geweest voor die staaltjes? Heb hier ook nog een setje liggen...
Maar goede en komt helemaal goed zie ik al wel! |
damn dat zijn netje lasjes... waar gedaan? v/d mik?
|
Quote:
Bij een bedrijf in hoogeveen ;) |
in hoogeveen ja :thumbup:
en hij heeft nu even pauze zei ie tegen mij omdat ie een huis heeft gekocht en daar even in wou klussen kwam ie er niet aan toe, maar daarna is hij weer op volle toeren bezig :woowoo: |
zo vandaag weer even met de golf bezig geweest voor de apk
heb achter de remschoenen vernieuwd (en 1 remcilinder vervangen) verder alle roest binnenin verwijderd en int vet gezet en de trommels mooi zwart gemaakt. voor heb ik ook alles vervangen schijven en blokken heb de schijven mooi zwart gespoten (na 1 keer remmen is dat deel mooi schoon verder nog zwart tegen de roest) en de klauw gti rood hahhahh ist wel niet maar staat super. voor de gein ook even een 8j velg achter gepast en het stond super hij steekt maar een eindje buiten de auto ken niet wachten tot de set klaar is en de schroefset er onder zit. :screwy: we zien weer. :thumbup: |
Waar heb jij trouwens je stalen velgen laten verbreden, als ik vragen mag ?
Edit:Als ik een paar reply's ervoor gelezen had, had ik het antwoord gehad. Hoe ben je achter het bedrijf in Hoogeveen gekomen ? als ik dat geweten had had ik ze zelf niet laten verbreden in Hellevoetsluis (Velgenservice Hellevoetsluis). |
ziet er goed uit :thumbup:
ben benieuwt naar het eind resultaat, als je het net zo aanpakt als met je ex-caddy en je golf 3 komt het vast goed :woowoo: :D |
waarom schijven spuiten? Denk je dat de remblokken beter remmen op verf dan op staal??
|
Quote:
nee jo ;) maar na 1keer remmen is de verf er wel af hoor lijkt nu mooi waar ie niet remt zijn de schijven nog zwart en beter werend tegen roest. zal niet alles tegen houden maar alle beetjes helpen. :screwy: hij heeft al op de rembank gestaan en alles was goed als nieuw. |
Quote:
ik heb het adres van men zwager die man doet het wel maar adverteerd er niet mee is hem zo al druk genoeg. hij is nu bezeg met zijn huis en is er over ongeveer 3 maanden weer voor de velgen. |
zo vanavond weer heel wat gedaan
heb het oude front er voor weg gehaald en de nieuwe er even voor gehongen, past mooi en geen grote naden. daarna hem er weer voorweg gehaald en van binnen helemaal in de rooie mennie gespoten tegen het roesten. morgen avond komt wietze (jettaracing) hem erin vast lassen en alles te spuiten. nou ja voor bewerken dan. hoop dat ie van de week weer klaar is dan ken ie maandag voor de apk. foto's doe ik morgen wel even is me nu te laat moet morgen ook weer werken nou :screwy: |
nou hij is weer rij klaar
gister is ie weer in de kleur gespoten en heb hem vandaag weer inmekaar gezet. was jammer genoeg men digi foto vergeten maak morgen wel even foto's en dan kennen jullie zien hoe ie is geworden. het verbreed staal laat ik stralen en poedercoaten heb er zelf geen zin in en lijkt me ook nog mooier te worden. ga nu even genieten van de zaterdag avond de hulde |
Is zo'n voorfront 'gemakkelijk' eraf te halen??
Bij mij moet het namelijk ook vervangen worden en laat dat doen, want dat gaat me nooit zelf lukken. Maar ik is het een kwestie van die randen in de balken (waar de bumper in bevestigd zit) 'los te maken' en waar nog meer??? |
zo vandaag de golf weer opgehaald
en even wat foto's gemaakt van hoe ie nu is. ik vind het wel mooi geworden voor int hok hahahha zo zag ie eruit toen ik begon met slopen allemaal kit :screwy: hier is het front ervoor weg en hij zat niet goed meer vast (je snapt zo wel waarom) deze foto zegt genoeg niet normaal zo verrot nieuwe front er even voor gepast en leek allemaal mooi te passen toen het front er weer voorweg en schuren en in de rooie menie toen ik de schermen eraf had kon ik ze mooi even bijwerken en in de onderbody coating zetten mooi zwart is niet lelijk hahah (let niet op veren komt schroefset onder) binnenkant schermen ook meteen gedaan geen half werk wietze was aant spuiten kon ik even niks doen, nou ja men oude brommer stond er nog een batavus gogo die maar even gepoetst hahah wietze heeft het front ervoor gelast en nu goed hahah daarna ook de buiten kant in de rooie rommel na een paar bakjes koffie was de rooie rommel droog en kon de primer eroverheen voor de goeie hechting van de lak missen een paar momenten tussen omdat ik de digi foto was vergeten maar zo staat ie er nu voor (had nog mooie lampen liggen met kruis) de kleur is iets anders maar valt haast niet op ook maar nieuwe bumper ervoor gedaan andere had te vaak iets anders geraakt lijkt zo mooi en de kleur valt mee denk dat ik er ook nog smoke knippers in doe staat mooi bij de lampen. nog even 1 van achter en dan vind ik het eerst wel weer best morgen voor de herkeuring alleen de co moet nog even maar dat doen hun. ben benieuwd wat ze er nu weer van maken. :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 09:37. |