Marc's 1974 Scirocco
|
Nice man, gefeliciteerd, dat met de wielen zie ik wel goedkomen :).
|
Mooie wagen, wees er zuinig op.
Succes ermee. |
nice !!
maar hoort die pook zo slap te hangen ? :D |
Da's een hele mooie harde auto! Eigenlijk zonde om als daily te gaan gebruiken.....
|
Leuke wagen, vind ze steeds leuker worden.
Zit er zelf ook stiekem aan te denken om een Scirocco 1 te kopen en daar mijn 16V in te lepelen. Lijkt mij een geweldige combinatie. |
Heel mooi! zal ongtwijfeld vele plezier kilometers gaan opleveren!
|
coole auto!
dat zie je niet veel, en zo te zien ziet ie er netjes uit succes ermee, ben benieuwd wat je er van gaat maken. |
btw volgens mij hoort er wel een chromen spiegel op van dat bouwjaar.
|
Op een 74-er met ronde koplampen hoort iig wel een chromen spiegel. Dit is al modeljaar 1975 en daarvan kan ik op deze site geen plaatje vinden. Zowieso een leuke pagina om rond te snuffelen als je net zo'n mooie Scirocco hebt gekocht.
|
Mooi joh! En natuurlijk niet zonde om als daily te gebruiken, ik neem aan dat je hem toch goed bijhoud dus waarom niet!!
Komt deze vandaan waar Stefanbladels witte Jetta 1 ook vandaan komt? |
Quote:
dat zou kunnen van modeljaar 75, maar golf 1 modeljaar 75 heeft nog steeds chromen spiegels als ik me niet vergis.. :confused: |
Leuke aanschaf!!!
Veel plezier ermee en we zien je wel op de scirocco meets ;) |
Ontzettend leuke auto! Aanwinst Alain, veel plezier ermee.
|
een witte! heel gaaf :thumbup: maar eh dat stuur kan echt niet he, die staat mooier in mijn auto :tongue:
|
Mooie auto. Ziet er nog goed uit! Ook het bouwjaar is perfect!
Veel plezier ermee. Maar dat zal wel goed komen. |
Mooi wagen! Ik had hem een tijdje terug te koop zien staan. Was dat hier op het forum (kan de adv zo snel niet vinden) of op marktplaats ofzo?
Wel grappig die grote koplampen, dit is de eerste die ik gezien heb met deze lampen. Dat stuur is inderdaad erg lelijk in de auto, om je ervan te helpen wil ik hem wel ff ophalen hoor. Dan heb ik nog wel een stuurtje voor jou terug ;) :D |
Mooie auto, maar de pook hangt er inderdaad wel een beetje zielig bij:D.
|
Super zo'n ding man! Gefeliciteerd ermee! Met die plannen komt het wel goed :D
|
Pook hoort zo gekromd te zijn bij Rocco
|
mooie auto,(motor is helaas (?) niet origineel, zat aanvankelijk zelfs een 1100 cc´tje in zo te zien) ;)
|
Thanks voor de replies allemaal :thumbup:
De wildste plannen spoken door mijn hoofd, en of dat nou de orginaliteit van de auto ten goede komt zal me worst wezen. Ik wil hem uiterlijk wel zoveel mogelijk orgineel houden (ik ben dus op zoek naar een setje chromen spiegels en een linker chromen Astijl/dakgoot lijstje), maar technisch wil ik er wel een modern onderstel en remmerij onder hebben. Wat de wielkeuze betreft, ik kan een aantal kanten op, waarbij de oldskool look mij op dit moment het minst aanspreekt :tongue: Voor mijn eerste keus wielen moet het onderstel 5x130 worden, maar dan zonder adapters :rolleyes: |
gooi die Sebring velgen er onder! Zal goed staan, lekker groot, maar niet te groot!
|
Ik ben benieuwd wat het gaat worden :eek: !!
Veel succes ! |
Quote:
ik zou lekker doen wat je zelf het mooist vind, het is tenslotte jouw auto. ze kunnen hier wel gaan brullen dat is zonde ed. maar ik zou gewoon doen wat jij wilt ;) |
Quote:
hij had van jou kunnen zijn ;) |
Quote:
AMEN :D Erg mooie wagen! Maak er wat moois van :tongue: |
|
Heel mooi plaatje !!
Staat wel super de Fuchs velgen !! |
Super met die Fuchsen!!! Achter ook gewoon 195/40... dat geeft hem wel meteen een heel ander aanzicht die wielen!
|
Zou super eruit zien denk ik, alhoewel de fotosoep meer doet denken aan 17 of 18" Foeksen :)
Maar zeker een leuke combi. |
nee joh, Ik vind de verhouding eigenlijk wel goed gelukt, 16 inch is al heel groot op een rocco, een mk1 rocco is maar heel klein...
|
Mooie auto en de plannen zijn nog mooier!
|
:wuv:
|
Id vind ik leuk, maar zijn die velg-bedden niet vele malen smaller als op de sjop?
Als ze zo breed zouden zijn vind ik het echt mooi !! |
Vind de sjop ook meer dan mooi !! :cool:
|
Quote:
Je hebt ze in diverse maten Erik. Moet je voor de grap eens kijken in de autocross en dan met name op de sprinter-klasse. Die rijden bijna allemaal met Fuchs velgen :eek: |
omdat Alain er geen tijd voor heeft ga ik hem maar van hem kopen :D
|
Serieus? Dan heb je een leuke bak hoor;).
|
Caddy-liefde al voorbij?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:36. |