Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Turbodiesel mk2 new daily project! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32157)

jettaracing 10-06-2007 18:56

Turbodiesel mk2 new daily project!

Ja hoor hij is er ,mijn nieuwe aanwinst !

Zaterdag middag samen met een kameraad de golf opgehaald ,dus het nieuwe turbodiesel project kan van start!

Ik heb dus deze golf van een goede kameraad overgenomen ,die had de auto in principe over ,en wilde deze wel kwijt .
En omdat ik de rode jetta graag een beetje netjes wil houden ,en deze al 350.000 km heeft gedraaid wilde ik deze golf graag als nieuwe daily gaan gebruiken.
Er zal dus wel het nodige aan aan gebeuren voor deze weer in redelijke nette staat voor de dag kan komen .

Hier alvast de 1e foto´s ,voor ik er mee aan de slag ga....... :woowoo:

Beetje schade ,maar dat zal worden gefixt!

Wel een GTI interieur ,al is het wel een beetje aan de ranzige kant ...... :D

echt super standaard :eek:

ja,werk zit er nog wel een beetje in......

Super mooi draaiende 70 pk JR turbodiesel motor ! :thumbup:

:woowoo:

hier zal even een andere op moeten natuurlijk!

Volgende week zal ik er mee gaan beginnen ,ik heb er al zin in !

De plannen zijn er natuurlijk al ,maar veel wil ik er nog niet over kwijt :rolleyes:

Maar dat zal in dit topic vast naar voren komen de aankomende weken

In ieder geval zal er een beetje lowbudget worden gewerkt ,al heb ik hier veel benodigde spullen al wel liggen :tongue:

Dus, keep watching this topic!

Edition-Blue 10-06-2007 19:09

Ben benieuwd hoe dit gaat worden.
Succes alvast ;)

Volkswagenaar 10-06-2007 19:23

Daar was ie al.
Succes ermee en lowbudget... ja ja, dit wordt ook vast weer een dikke wagen.

Benji 10-06-2007 19:39

Dit wordt de dikste mk2 Cabrio ooit! :D

jettaracing 10-06-2007 19:59

Dik word ie vast wel ja.......... :D

tiefflieger 10-06-2007 20:41

Nog een TD :eek:
Komt vast goed met deze Golf !

En goed dat je de rode wat gaat ontzien, is zeker een van de mooiste Jetta's die ik ken...

Succes ermee :thumbup: .

Gerben 10-06-2007 21:34

suc6 er mee Wytze!! Met een paar weekjes zullen we hem vast niet meer herkennen!

Gijs 10-06-2007 22:21

Je krijgt zo wel erg veel daily's :tongue:

Mister Cool 11-06-2007 18:13

Daar istie dan :D . Haha ik ben zeer benieuwd wat je er van gaat maken!

Domi 11-06-2007 18:50

Waarom maak je deze niet wit met borbett wielen en bouw je er jetta achterlampen in :)

sikke aant 11-06-2007 21:00

ik heb hem v/d week al zien staan, moet zo te zien nog aardig wat aan gebeuren maar dat komt vast wel goed :)

succes ermee :thumbup:

jettaracing 11-06-2007 21:34

Dank voor de reacties ,ja er moet zeker nog veel aan gebeuren ,maar het hoeft ook geen 2e witte te worden ,dit is toch echt voor dagelijks gebruik :rolleyes:

Het interieur zal in ieder geval wel helemaal vervangen worden ,dat heb ik vanavond even leeggehaald (alle oude rommel eruit van de vorige eigenaar)
,maar het nieuwe staat al te wachten in de schuur ;)

Ook liggen de velgen al klaar ,maar voor die er onder komen zal het één en ander wel aangepast moeten worden

Zaterdag eerst maar eens langs de sloop om de benodigde delen bij elkaar te schrapen :woowoo:

jettaracing 11-06-2007 21:35

O ja er komen geen jetta achterlichten in hoor :screwy: ............... :D

PJVL_G60 11-06-2007 21:40

Benieuwd hoe deze gaat worden :D

Ron mk1 12-06-2007 07:07

Hij blijft ook bezig he, hij kan straks zijn eigen meeting opzetten qua auto`s.

Suc6 met de auto.

RubenD 12-06-2007 09:08

Succes met alle herstel werkzaamheden en daarna veel plezier met het maken van alle aanpassingen!

Ebut 12-06-2007 09:47

Wytze aan de Golf, die kwam uit onverwachte hoek :eek:

Word vast een monster :cool:

jettaracing 23-06-2007 21:06

En ook hier natuurlijk gaat het project door! :woowoo:

Vanavond het hele interieur eruit gehaald !
Man wat waren die vloermatten ranzig! :eek:
Meteen alles gereinigd met de hogedruk en sjampoo :thumbup: en dat ligt allemaal te drogen .
Volgende week (als de witte jetta weer klaar is) dan gaat we vrolijk verder met de golf ,kan misschien het nieuwe interieur erin ,en kan de buitenkant eens goed worden aangepakt.

Foto updates volgen morgen!

Jazzblue 23-06-2007 21:44

Leuk project, misschien een beetje laat maar ga dit wel volgen. Ben benieuwd hoe deze eruit gaat komen;).

Erwin G60 24-06-2007 09:39

Dit gaat vast wel een leuk project worden en doordat roest enzo moet je gewoon een beetje doorheen kijken succes :D

Alberto 07-07-2007 17:20

vandaag zijn de heren geweest om gti/gtd spullen :D
vind het roestige stripje onder de koplampen wel wat hebben :thumbup:
een auto van wytze die gewoon blijfd huuuuuhhhhh :screwy:

jettaracing 07-07-2007 23:07

Zo vandaag weer even bezig geweest ,ben even op de sloop geweest om wat onderdelen ,zoals kofferbekleding (stof van een gti) zwarte c stijlen ,zwart/rode achterlichten ,wielkuiplijsten ,zodat dit project ook een verder kan gaan . :tongue:

Ook zijn jettamania en ik nog even bij Alberto geweest om wat spullen o.a. een set gti bumpers ,hele hoedeplank ,nieuwe grille ,en een achterspoilertje (met raam) :D .

Hoedeplank hebben we even in recordtempo opgehaald uit zwaagwesteinde met de volvo 850 T5R ,wil toch ook best wel rijden zo'n ding :screwy:......... :woowoo:

Maar hier alvast een paar foto's !

Het is dus de bedoeling om er een beetje een GTI/GTD stijl golf van te gaan maken , volgende week gaan we weer verder met dit project !

Hier de 1e foto's van het oude interieur ,eerst de voermatten goed gereinigd met de hogedruk,waren erg goor !

en hier het nieuwe interieur!

nieuwe grille!

Volgende week staat op de planning om de randen te gaan omrollen i.v.m de wielen ,de wielkuipijsten monteren ,bumpers er op ,enz

Het vorderd gestaag! :thumbup:

barthez 08-07-2007 19:11

Is al een heel andere auto joh, veel succes ermee nog.

Alberto 08-07-2007 19:35

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Zo vandaag weer even bezig geweest ,ben even op de sloop geweest om wat onderdelen ,zoals kofferbekleding (stof van een gti) zwarte c stijlen ,zwart/rode achterlichten ,wielkuiplijsten ,zodat dit project ook een verder kan gaan . :tongue:

Ook zijn jettamania en ik nog even bij Alberto geweest om wat spullen o.a. een set gti bumpers ,hele hoedeplank ,nieuwe grille ,en een achterspoilertje (met raam) :D .

Hoedeplank hebben we even in recordtempo opgehaald uit zwaagwesteinde met de volvo 850 T5R ,wil toch ook best wel rijden zo'n ding :screwy:

later eerst ff in de westreen kijken zwarte c stijlen ,wielkuiplijsten en achter lichten liggen daar ook nog wel :D :D
auto knapt al aardig op zo te zien kijken hoe hij gaat worden :D

corrado-usa 08-07-2007 20:28

mooie auto word het .succes er mee

jettaracing 14-07-2007 22:18

Ja!!!! de golf mag weer een echte auto worden genoemd !

Dit weekend heel wat kunnen doen zoals randen omtikken ,en wielranden plaatsen ,uitlaat wijzigen :D , bumpers en wielranden plaatsen enz ......

Hier de 1e foto's alvast !

Wielranden weer opnieuw zwart gespoten .....

evenals de bumpers :thumbup: (origineel GTI )

Uitlaat uitsparing dichtgelast ,evenals sleepoog verwijderd :screwy:

wielranden geplaatst ,ivm de schade ,en het omrollen van de randen natuurlijk ,want er moeten natuurlijk ook een paar dikke wielen onder :D

Bijna klaar ........

Ja ik weet het ,hij moet nog lager........ :tongue:

Gti binnenbekleding (alles in stof ;) )

Lekker clean achterkantje :woowoo:

Super voorkantje ,al zeg ik hetzelf :D
Gti grille ,nieuwe koiplampen ,nieuwe knippers ,nieuwe 8V voorspoiler ....

Morgen plaats ik nog een paar betere foto's ,in het zonnetje ! :D

breadfan83 14-07-2007 22:43

Van wrak tot dik in twee pagina's. :D

Gijs 14-07-2007 23:13

Nu moet je weer op zoek naar een nieuwe daily, deze is ook weer te mooi om als daily te gaan gebruiken :tongue:
Dikke wagen geworden zeg. :D

Alberto 15-07-2007 08:41

heb nog wel wat verlaging veren liggen evt voor low buget :D
en ook nog wel een rood lijntje op de deuren en achter paneel volgens mij
ORGINAAL TEILE :D

heb je het stripje gespoten onder de grille ..he wat jammer kon je mooi aan zie waar hij weg gekomen is kwa staat van onderhoud ;)

ziet er goed uit wytze ...hij kan op mp :D

cartman 15-07-2007 09:01

goh das een mooi golfje geworden,

Jetta MaNiA 15-07-2007 09:01

VETTE FOTO!!!!:D!!!!

Je hebt zelfs al de GTI striping op de achterklep gebeunt:O!
De GTI lip misschien nog even vlug overjakkeren? Lijkt wel grijzer dan je wielkuiplijsten. Misschien wat raar omdat die nieuw is:S maar kleurverschil is ook niet alles:) Of komt het door de foto's?

Belang bij een origineel GTD logo voor in de grille;)?

jettaracing 15-07-2007 09:26

Bedankt voor de reacties !

@ alberto ,enig idee hoeveel cm verlaging dat dan is?

@ Jettamania ,de gti spoiler is nieuw ,kleur is gelijk aan de wielranden en bumper :thumbup: ,& gtd embleem heb ik altijd belang bij ;)

Ebut 15-07-2007 09:51

Netjes man :eek:

Mooi geworden :rock:

René 15-07-2007 10:06

HEEL erg dik geworden!

sikke aant 15-07-2007 11:10

hey wietze, hij is weer netjes geworden zeg :thumbup:

ik krijg woensdag mijn GTD thuis zoals het nu lijkt en daar zit ook nog wel een mooi verlaging setje onder, volgens mij van 6cm, die komt er onder uit en schroefset er weer onder. dus als je er belang bij hebt hoor ik het wel :)

jettaracing 15-07-2007 11:28

Dan houd ik me aanbevolen ,geef maar een seintje zodra je de auto hebt :thumbup:

tiefflieger 15-07-2007 11:44

Super geworden Wytze !
Super kleur, dunne bumpertjes.......
Komt ie nog een keer mee naar een meeting ofzo, ben wel benieuwd.

Had ik het maar geweten dat je nog verlaging nodig had, heb vorige week de oude set van de Jetta in de ijzerbak gegooid.

LuNaTiK 15-07-2007 11:59

Het is echt een supergolfje geworden!! In een paar dag van een oud hok naar een netjeze daily!! Goed werk Wytze!

Alberto 15-07-2007 12:39

geen flauw idee wytze ...is erg low buget ( lees gratis ) zijn losse veren

omdat hij bijna klaar is
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=tqrajvw2e42
deze link :D

JurjenV 15-07-2007 13:43

Verrek, heb dit hele topic gemist, en dan staat er opeens weer een mooie golf (hoewel zilver niet mijn kleur is) op pagina 2. Het is werkelijk niet te geloven met die Wytze...

All times are GMT +1. The time now is 13:15.