Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   20e VW Nationals in Frankrijk (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31856)

Area51 29-05-2007 14:46

20e VW Nationals in Frankrijk

Zo, we zijn er weer !!

De meeting was weer top .. vrijdag -op de heenreis- beetje jammer van de vertraging bij Parijs (4,5 uur over gedaan om
Parijs voorbij te komen, 'normaal' een kleine 45 minuten) en van het slechte weer wat daarop volgde .. op de heenreis om
08:00 vertrokken, aankomst op de camping 22:30 .. was geen pretje. Gelukkig had Wouter -na telefonisch contact- een
sleutel van het hek geregeld, zodat we (spijl63, Bussie komt zo, Meetlint en ik) toch het terrein nog op konden. Zaterdag
goed weer gehad, maar zondag om een uurtje of 12:00 tijdens de spijlbus line-up (101 stuks !!) begon het te regenen, en
is het blijven regenen. Zondag ook geen foto's meer gemaakt. 's middags op de camping nog wel ff droog gehad. De grote
tegenvaller was dit jaar de toegangsprijs voor de meeting .. 60,- euro !! (vorig jaar 30,-) .. je betaalde voor 4 dagen, en
ze zullen ook wel enigzins 'misbruik' hebben gemaakt van het feit dat Spa 2007 niet doorgaat :screwy:

Afijn, hier wat plaatjes !!

sixpack 29-05-2007 15:04

Mooi spul :cool:

Alleen ik zou persoonlijk frankrijk nu bannen ...... 60,- hauwjeeee :screwy:
bewijst maar weer hoe ik over fransen denk .....

Bussie komt zo 29-05-2007 15:12

Quote:
Originally Posted by sixpack
Mooi spul :cool:

Alleen ik zou persoonlijk frankrijk nu bannen ...... 60,- hauwjeeee :screwy:
bewijst maar weer hoe ik over fransen denk .....

Ik was zoekende naar wat plaatjes daar op het net en kwam op een frans forum.
nou kan ik bijna tot geen frans lezen maar Adieu Nationals! en 60 euro! kan ik er wel uit vissen.
Zelfs de fransen bezoekers hadden er problemen mee.

RubenD 29-05-2007 15:21

Tja, wie heeft er nu geen problemen met die 60 euro. Dat is echt te veel!

Maar wel veel mooi spul wat ik zo kan zien!

Rob 29-05-2007 16:12

Mooie foto's, jammer van het weer!

Ik was dit jaar helaas verhinderd.

:eek: :D

Havingfun 29-05-2007 18:35

nice pics, ik hoorde dat er ook een erg rappe pick up aan de sprints mee deed, is daar geen filmpie van ???

lwin 29-05-2007 19:08

zeer mooie auto's

die type 34 van de radikalbugz :woowoo:

hajee 29-05-2007 19:21

deze is van kieft en klok..
was onlangs in Almelo..

Pedaalemmer 29-05-2007 19:22

wow dat zijn pas dikke VW`s !! mooie foto`s !

hajee 29-05-2007 19:23

maar mooie auto's op de foto's!
zijn er nog meer foto's beschikbaar?
jazeker:
http://www.flat4ever.com/gallery/br...wseimages&c=336

Berserker 29-05-2007 23:06

Was het 60 euro voor 4 dagen incl camping??? Dan zou t toch best meevallen? :confused:

danielle 30-05-2007 09:46

Het was 30,- pp voor het weekend.
Wij stonden op een andere camping vlakbij.

Mijn verhaal, fotoos volgen vanavond.
Vertrek vrijdag 07.45 uur vanuit Rotterdam. Ik zat dus de heenreis in groepje 2... doordat mijn blokkie wat extra koeling nodig zou kunnen hebben, voor de zekerheid bij Hazeldonk even afstandhouders gemonteerd. We vertrokken een klein half uurtje na Area51. Zo en toen met 4 luchtgekoelde auto's op naar de Nationals. We begonnen met goede moed... tot bij Parijs... wij hebben dus ruim 5 uur in de file gestaan.... helemaal gaar, toen eerste beste gelegenheid eraf om te eten... om 9 uur 's avonds. Daarna met de voet flink op het gas de laatste 150 km afleggen, maar net voor Blois kwamen we in verschrikkelijke mist terecht. Maar uiteindelijk de afslag af... toen rijden langs de Loire.... super dichte mist... ik reed voorop en kon maar heel langzaam rijden... om half 1 's nachts kwamen we eindelijk op de camping aan! pfff moe moe moe.

Dag erna naar de meeting, beetje regen maar viel best mee te leven.
Op zoek naar ivoorkleurige knopjes voor mijn radio. Mooie auto's bekijken en fotoos nemen. Het werd inmiddels ook al iets kouder.'s Avond in Blois gegeten met de hele groep... meegereden in de brandweerbus van Roger... over de dijk met zwaailicht en sirene aan. Toen maar weer uitgezet... daarna een ambulance als tegenligger die zijn zwaailicht aanzette....

Tweede dag meeting... koud, regen, blubber... dus na een paar uurtjes, inmiddels helemaal doorweekt besloten om terug naar de camping te gaan... reed er iemand achterop bij Peppie, gelukkig niet ernstig en kon het zo geregeld worden. Hup daarna snel naar de camping. weer een beetje warm worden, kachel aan.

Gisteren niet meer naar de meeting gegaan, maar nog even kasteel in de omgeving bezocht en een beetje rondgereden... koud, wind, regen brrrrr

En vandaag gingen we weer op huis aan. Half 10 vertrokken. Tussendoor gestopt en gegeten bij de Mac in Hazeldonk en om half 9 was ik thuis in Rotterdam. Ga zo even de fotoos bekijken en eens zien of ik nog fut heb om ze te plaatsen.

Het was een top weekend! Alleen erg jammer van de regen. Maar het was een leuke rit voor de ovaal :D

x Daan

danielle 30-05-2007 09:47

oh er staan wel al wat fotoos op
http://www.keversite.nl/fotoalbum/photos.php?id=182

airy 30-05-2007 10:42

Quote:
Originally Posted by lwin
zeer mooie auto's

die type 34 van de radikalbugz :woowoo:

Echt wel cool, die lui toveren er wel wat af zeg huub huub huub barbatruuk :tongue: hehehe! :thumbup:

airy 30-05-2007 10:44

Die zwarte bus van ups vind ik ook een hele mooie, alleen dat zonneklepje vind ik nie zo, wel een coole meeting zo te zien alleen inderdaad erug jammer van die 60 euri

Erik 30-05-2007 10:52

Wat is er nu ineens gezeur over 60 euro ....
Ga eens tellen wat je kwijt bent aan benzine en eten wat je meeneemt, dan is die 60 euro maar een schijntje.
Oostenrijk koste ook 51 euro om binnen te komen met je auto en ga dan nog eens hotel en alles erbij tellen ben je ook een klein vermogen kwijt.... :rolleyes:
Als je het te veel geld vind ga je toch niet en kijk je naar de foto's achteraf.

Erg mooie old'ies daar :rock:,
Mijn persoonlijk mooiste :eek::eek::eek: :rock:,

sixpack 30-05-2007 11:02

als jij +/- 30 euro verwacht en het wordt 100% duurder dan vorig jaar wordt jij daar ook niet vrolijk van denk ik zo :)

Erik 30-05-2007 11:06

al werd het 200% duurder, zou jij terug naar huis rijden als je daar voor de poort stond ?

Berserker 30-05-2007 11:09

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
al werd het 200% duurder, zou jij terug naar huis rijden als je daar voor de poort stond ?

Nee maar dat is net het probleem :redface: ...

sixpack 30-05-2007 12:29

Nobe, ik zou ook niet terug rijden maar het was wel de laatste x ;)

klaas 31-05-2007 10:23

oke het is misschien even schrikken, zo'n prijs, maar dat is toch voor 4 dagen?
Ik vind het wel meevallen, je moet eens weten wat ik af en toe moet betalen om ergens te mogen staan met mijn busje :rolleyes:

Nee zonder dollen, het is wel een meeting waar je eens moet zijn geweest denk ik, net als vanfest etc.
Ook daar zijn dit soort prijzen heel normaal, en ook wel een beetje terecht, als je ziet wat ze allemaal (moeten)organiseren.

Timmetje20 02-06-2007 12:46

Ik heb toch echt 30 euro betaald! We hebben vrijdag toen je gratis het terrein op kon en het mooi rustig was, een kaartje gekocht voor het hele weekend! Scheelt dus blijkbaar 30 euro :D

danielle 03-06-2007 09:16

Ik schreef het ook al eerder het was 30 euro per persoon. Het weer zat dit jaar natuurlijk niet echt mee. Vorig jaar was de entree 15 euro per persoon.
Ze hebben het gewoon verdubbeld, dit omdat het 1 dagje langer duurde. Tja, ach.
Het enige wat erg jammer was, er speelde geen bandje, niks. Vorig jaar was er net meer te doen. Maar moet eerlijk zeggen, heb het nu wel gezien. Waarschijnlijk ga i volgend jaar niet. Maar volgend jaar is Spa weer, dus :D

BobbyEdition1 03-06-2007 11:22

Knap spul daar

All times are GMT +1. The time now is 22:58.