![]() |
Mijn 35i VR6 Variant USA
New ride: 35i VR6, Amerikaanse uitvoering, full options loaded (alleen geen climatronic, gelukkig wel een werkende airco).
Naafkapjes still under consruction. ;) Met dank aan Jettaracing voor de foto's! :thumbup: Na aankoop een origineel front laten spuiten en gemonteerd (zat zo'n badlook in), nieuwe kentekenplaten gemonteerd, nieuwe emblemen en de wielen gewisseld voor dezen. Plannen: vooraan nog een cm. of twee zakken, en een setje witte DE koplampen met xenon. :) |
Superauto!!
En hij rijdt ook erg goed! |
Die porkers staan hem goed man! Super!
|
Wou net zeggen, dat is volgens mij West End niet :D
Superbak man!! :rock: Zelfs bekerhouders achterin :eek: |
mooie passat vr6 succes er mee arnaud ;)
|
dikke bak man, echt super :thumbup:
deze velgen staan hem ook zeer goed en dat front is natuurlijk ook 10x zo mooi nu :eek: |
Mooie wagen,wielen ook super en leuk die gordels :thumbup:
|
Hele mooie vr6 !!!
Succes ermee. |
Super slee Naud! En rijd inderdaad erg lekker!
|
De velgen zijn ook goedgekeurd door Benji :D
Maare echt een mooie auto ! ,ben stiekum wel een beetje jaloers hoor ;) |
Benzi :rock:
Dan moeten ze ook wel goed zijn! |
alderaast! wat een superbak! Velgen staan em erg goed hoor
|
Echt een hele mooie wagen succes ermee maar dat moet geen probleem zijn dacht ik :D
|
al een tydje gewacht op de foto's arnaud
fijne auto kerel ( zelfde wielen die ik had onder de vento) super zo |
:eek: :thumbup:
|
:woowoo: :woowoo:
Ben zelf nog op zoek naar een VR6 syncro..............heb zelf ook dat model gehad paar jaar geleden maar helaas buiten mijn schuld om total=loss :cool: Vooral de ruimte en de kwaliteit van dat model vind ik super :thumbup: |
Zo dan! Deze wielen staan em erg goed Arnaud! Auto had ik in Drachten al ff bekeken :)
|
Ik vind het echt een geweldig ding arnaud! Wielen staan 'm goed, lekker luxe uitvoering :thumbup:
|
Quote:
En geen sportstoelen... Staat nog een setje op EBAY Heeft wel wat zo'n rood US model :rolleyes: |
Heeft zeker wat, mooi ding hoor!
|
bliksem arnaud, een superbak! heel erg mooie combi: goeie kleur, lekker laag, leer interieurtje, perfecte wielen!
|
Sjee Arnaud!!
Vette bak.. Het interieur en de rims maken m lekker!! |
Daar was ie al, erg dikke wagen Arnaud!
Haha en de velgen zijn 'Benji-approved' :D Super (en snelle) cruizer, veel plezier ermee. |
wow.. leuk ding
|
Quote:
zijn deze nu herboort? heb deze ook gehad.. orgineel porkers maar die hadden niet zulke gaten (ovaal) |
Hele mooie kleur!!!!!!!!!!!!!!!! Die gordels vind ik altidj ze vreemd. Staat niet mooi. Maar dat onderscheidt hem wel van een NL-er.
|
netjes arnoud
super wagen |
Quote:
Alleen de GT's hadden sportstoelen. De rest helaas niet (of kon je dat destijds op een andere uitvoering ook bijbestellen?). Het setje van Ebay is in de verkeerde kleur. De foto's van mijn interieur vertekenen misschien wat, maar da's creme. :) |
Quote:
Nee, zijn imitatie in 5x100. Maar mag bij mij de pret niet drukken. |
Super mooie variant.
Waar is de witte gebleven?? |
De witte heb ik nog. Staat geschorst op de oprit. Gaat deze zomer mee naar Kroatië (diesel hè) en daarna de verkoop in.
|
Mooie wagen arnaud, en super velgen maar vondt de vela's ook super staan.
|
Quote:
:D benzine gaat over de 1,50 € :woowoo: deze week |
Meen je dat?? Damn...
|
Quote:
Jaja wrijf het er maar in... :redface: |
Daarom rij ik geen besiene :D
|
Nog een paar foto's, oa. van het front.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Blijft zulk mooi spul hè! :rock:
|
echt een super mooie passat en ja het word duur rijden maar ja wat is tegen woordig niet meer duur.
|
Ach, ik ga toch altijd maar voor een 10tje tanken. :tongue:
Coole auto. Zie het nut niet van die amerikaanse gordels, maar daar zullen die amerikanen wel over nagedacht hebben... :) |
All times are GMT +1. The time now is 23:47. |