Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   heel freaky..( bekende van de jettamannen?) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30880)

Richard 23-04-2007 10:21

heel freaky..( bekende van de jettamannen?)

http://www.cleaned.be/forum/index.p...=0&#entry987594

:eek:

René 23-04-2007 10:28

hmmm wel beetje vaag....maar wel freaky idd....hopen dat dr niets ergs is gebeurd

Richard 23-04-2007 10:30

volgens mij heeft ie het leven samen dmv de auto ontnomen

Erik 23-04-2007 10:34

wazige shizzle,
aandacht vragen of serieus .....

Denk zelf het eerste :)

Berserker 23-04-2007 10:47

Quote:
Hij heeft een pere total gereden met zijn jetta op 22/04 en nu is hij ontroostbaar.

Hij heeft de 22ste zijn Jetta totall loss gereden en daarom wil hij zichzelf van t leven beroven...

Pff wat een nerd, flink pak slaag zal m goed doen...

levis 23-04-2007 11:02

ik snap niks van die belgische taal, wtf is pere

Tapestaartje 23-04-2007 11:19

hmm...

In z'n project-topic is dit de laatste post:

"onze zoon heeft gisteren jetta bij elkaar gereden is pertot..."

:confused:

steven16v 23-04-2007 11:22

Quote:
Originally Posted by Tapestaartje
hmm...

In z'n project-topic is dit de laatste post:

"onze zoon heeft gisteren jetta bij elkaar gereden is pertot..."

:confused:

Ja klopt dat zag ik ook staan. Maar ik spreek dan nu voor mezelf. Kan niet over hem oordelen. Maar ik weet wel dat ALS ik zelfmoord zal plegen dan gaan mijn ouders niet posten op het volksforum dat ik zelfmoord heb gepleegd. Denk dat dan mijn ouders wel iets anders aan hun hoofd hebben.

Laat staan dat mijn ouders weten op welke sites ik aangemeld ben en met wat voor een wachtwoord en nickname.

Berserker 23-04-2007 11:23

Ja de 22ste heeft ie zijn jetta pere totaal (total loss) gereden en daarom heeft ie de 23ste in zijn msn naam staan dat ie zelfmoord wil plegen...

Moet misschien leren dat r meer is in het leven dan zijn jetta...

Tjaap 23-04-2007 11:25

hij's hier ook lid....

dekilo 23-04-2007 11:26

was lid.....

Erik 23-04-2007 11:29

Quote:
Originally Posted by steven16v
Ja klopt dat zag ik ook staan. Maar ik spreek dan nu voor mezelf. Kan niet over hem oordelen. Maar ik weet wel dat ALS ik zelfmoord zal plegen dan gaan mijn ouders niet posten op het volksforum dat ik zelfmoord heb gepleegd. Denk dat dan mijn ouders wel iets anders aan hun hoofd hebben.

Laat staan dat mijn ouders weten op welke sites ik aangemeld ben en met wat voor een wachtwoord en nickname.
Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
aandacht vragen of serieus .....

Denk zelf het eerste :)

Dat bedoel ik :rolleyes:

Berserker 23-04-2007 12:30

Hmm blijkbaar had ik t mis:

Quote:
bon, ik ben met de vader van bart aan het babbelen.

bart heeft vanacht zelfmoord proberen plegen door zijn wagen perto te rijden.
dit nadat hij een doodsbrief had achtergelaten aan de ouders en 2 vrienden.

ook had hij vanachter op msn van mij afscheid genomen.

bart zelf heeft niets, of toch niets erg. hij zit thuis met een zware depressie!

de wagen die perto is, was niet zijn mooie jetta, maar die andere jetta, die hij aan het afbreken, en hier in onderdelen aan het verkopen was.

bart zelf wil voor de moment niemand horen of zien.

sterkte bart!

greets

Achja poging tot is geen zelfmoord, maar aandacht vragen, zo moeilijk is t niet om jezelf om te brengen...

Golf_1_gts 23-04-2007 12:30

Quote:
bon, ik ben met de vader van bart aan het babbelen.

bart heeft vanacht zelfmoord proberen plegen door zijn wagen perto te rijden.
dit nadat hij een doodsbrief had achtergelaten aan de ouders en 2 vrienden.

ook had hij vanachter op msn van mij afscheid genomen.

bart zelf heeft niets, of toch niets erg. hij zit thuis met een zware depressie!

Hij leeft iig weer
(gvd berserker eerder)

silverjetta 23-04-2007 14:01

:eek: :eek: Ik ken hem wel, een beetje dan.
heb in Ranst [B] de hele dag naast heb gestaan met de jetta's.
hele aardige gast, Ik heb samen met hem nog de velgen gepoetst met unipol..
echt heel freaky idd.

Arnaud 23-04-2007 14:20

Quote:
Originally Posted by Berserker
Hmm blijkbaar had ik t mis:

Achja poging tot is geen zelfmoord, maar aandacht vragen, zo moeilijk is t niet om jezelf om te brengen...

Mensen die zo achteloos over dergelijke zaken praten zouden zélf eens een flink pak slaag moeten hebben. :nuts:

Uit de hele context van het verhaal op cleaned blijkt wel dergelijk dat er serieus iets aan de hand is, alle sterkte toegewenst aan de persoon...

Golf_1_gts 23-04-2007 14:33

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Uit de hele context van het verhaal op cleaned blijkt wel dergelijk dat er serieus iets aan de hand is, alle sterkte toegewenst aan de persoon...

Ja idd, sterkte. En de volgende poging meer succes gewenst :rolleyes:

Larsv5 23-04-2007 16:04

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts

Als die dan maar wel die sletta heel laat, kan die niet gewoon met de trein gaan...??? :tongue:

Berserker 23-04-2007 16:10

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Mensen die zo achteloos over dergelijke zaken praten zouden zélf eens een flink pak slaag moeten hebben. :nuts:

Je zou eens met psychologen hierover moeten praten, merendeel van de zelfmoordpogingen zijn om aandacht te vragen (t woord poging zegt t al), de mensen die echt in de knoop zitten doen t gewoon, zorgen er niet voor dat ze nog net gered kunnen worden, of een kans op overleven hebben..bijvoorbeeld hoge brug...

Kende een meisje op de middelbare school moest ook altijd aandacht hebben, werd daardoor gepest, deed een poging tot zelfmoord door 10 aspirientjes te slikken en dat haar ouders te zeggen, (ja dan lukt t natuurlijk nooit) en sindsdien stond ze bekend als Tina Aspirina...

Vooral vanwege t feit dat hij t in zijn nickname gezet heeft zegt toch al genoeg..

maartenunplukt 23-04-2007 17:09

blijft het toch nog een erg genoeg feit om daar als de eerste de beste onbekende achteloos over te gaan praten ofniet dan?

Anyway... best heftig verhaal. Toch erg als het zover is gekomen dat je jezelf met auto en al total loss probeert te rijden.

LuNaTiK 23-04-2007 17:46

Eén ding moet je hem wel nageven: hij zou ons in stijl hebben verlaten!

:crackpipe

LinnieTDI 23-04-2007 17:50

Klote site...

Erik M 23-04-2007 19:09

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts

Hou dan gewoon je mond dicht

skitzo 23-04-2007 19:42

ik denk dat de mensen die nog nooit zoiets in hun directe omgeving hebben meegemaakt, beter hun mond kunnen houden,
ik heb het zelf al 2 x meegemaakt hellaas, en geloof me het gaat je echt niet in de koude kleren zitten, of het nu een mislukte of een gelukte poging is

Mister Cool 23-04-2007 20:00

Quote:
Originally Posted by skitzo
ik denk dat de mensen die nog nooit zoiets in hun directe omgeving hebben meegemaakt, beter hun mond kunnen houden,
ik heb het zelf al 2 x meegemaakt hellaas, en geloof me het gaat je echt niet in de koude kleren zitten, of het nu een mislukte of een gelukte poging is

Daar sluit ik me bij aan!

Stijn 23-04-2007 21:25

En ik vind dat er nu wel genoeg gezegd is (mijn mening is ook dat je ontzettend uit moet kijken met uitspraken over dit soort dingen).

Sterkte gewenst aan het onderwerp van dit topic + zijn omgeving. Achter iedere poging, in welke aard dan ook, zit zowiezo een hoop zeer.

Slotje.

All times are GMT +1. The time now is 13:26.