Chrome golf 1 cabrio DGB
Iemand dit gezien??,ze hebben de auto nog erg netjes gehouden,geen poespas.
En geloof mij ,dat Chroom lak is een pijn in de kont:) Is erg stoer maar wat als er een roest bultje onder komt....... |
ze lieten zien hoe ze dat opbrengen maar dat is ook een dievewerk zeg.
|
Wordt veel voor kleine deeltjes gebruikt ,dit heeft een godsvermogen gekost en aardig veel tijd,voor het eerst een keer iets serieus in DGB:)
|
Quote:
Als er een bultje komt gaat Yorinde er met der ass :ass: opzitten, en dan is het een roest deuk :D |
Vond het stuk waar Jody onderdelen ging halen bij de VW dealer erg realistisch:D
|
Quote:
Idd. Meestal hebben ze het niet of willen ze het niet opzoeken. |
En dan geen chrome spiegeltjes?!
Het blijft ook een flutprogramma he... |
mag ie zo wel door de apk ?
begreep dat motor brommer helmen ook niet op straat mochten ivm de reflectie... |
in apk is niet direct geregeld, denk eerder in de wegenverkeerswet..
is inderdaad verblindend. |
Een sjeik in Dubai zal hem vast wel willen hebben.
|
Quote:
En natuurlijk mag je in de werkplaats parkeren :D :D :D :D |
:puke: ben ik nu de enigste die het OERLELIJK vind....
Nog wat gouden kettingen aan de spiegels en hij is helemaal af, bah bah in zoiets wil je toch niet gezien worden. :( Het autostyle-gehalte ligt iig weer hoog :D:D Face it, DGB kan nu eenmaal niks fatsoenlijks naar buiten brengen, maar daar zijn al vaak genoeg discussies over gevoerd hier op dit forum :rolleyes: |
Quote:
Audi heeft toch ook met een gepolijste A8 op de Rai gestaan? Met alleen maar verlagen en andere wielen monteren kun je nu eenmaal geen uitzending vullen:D |
Vind het ook niet wat hebben, wel apart. En trouwens zie ik dat goed dat de strip onder de grille niet mee is gespoten :confused: Ben je er zo lang mee bezig en steek je er veel tijd in, en vergeet je zoiets. Beetje jammer.
Of lijkt het door de licht inval dat hij niet mee is gespoten :rolleyes: .... _________________ MK1 VW haaksbergen |
Quote:
Is blijkbaar geen wet die het verbied, het is door DGB bij RDW nagevraagd. |
Ik vind het geen P
:D:D:D |
Quote:
En Popi Jodi geen blinkende tanden gegeven... |
Die strip zijn ze volgens mij idd vergeten... Vind de auto opzich wel apart, maar ik zou toch echt hard gaan janken als ze zoiets met mijn jetta zouden uitvreten :cry: :wow: :puke:
|
leuk om te zien , mooi niet echt , zou het nooit willen hebben
maar nogmaals wel lachen om te zien lol |
Ik vond het dus ook vreemd dat hij op de weg mocht,want Audi heeft ook ooit eens een Audi A8 geloof ik gemaakt kompleet van alu en die mocht de weg niet op ivm verblinding staat geloof ik nu bij PON in de kelder.
|
gezien er geen regel staat in de wet over spiegelende lak mag het was het echt chroom dan mag het niet
we zijn met golfcabrio.com er geweest voor opnames tijdens de aftiteling tezien hier staat de rest http://www.mijnalbum.nl/Album=3RE4INFO :-D |
Vind het wel mooi bedacht :)
Geen idioot onmogelijke bumpers erop en zo... Wel een beetje jammer van de achterbank, maar toch... Zou trouwens niet willen hebben dat Jodi Bernal bij mijn auto zou gaan staan poseren :D Heel erg jammer van de strip onder de grill, denk niet dat het een reden heeft gehad... |
die auto is toch ouder dan 12?? wat moet jodi ermee dan?
|
auto is 15 dus kan nog net hahah
|
Ik heb me echt kapot zitten ergeren toen onze Jodi mee ging helpen de auto te demonteren.De ruitenwisser brak mijnheer Bernal er bijna af en"ik moet een dingens hebben" een steeksleutel dus Jodi. En tot overmaat van ramp stak die lul ook nog bijna de monteur een schroevendraaier in zijn hoofd,dwars door het dak heen.
Hij was blijkbaar vergeten dat de beste man in de auto zat en aan het sleutelen was. Wat een ongelofelijke loser is die Jodi en wat kansloos programma is het toch ook. En ja ik weet al wat jullie gaan zeggen"dan kijk je toch niet"en dat is ook precies wat ik ga doen.Niet meer erna kijken. pfff |
Quote:
Tsja, maar om erachter te komen dat je niet meer moet/wil kijken moet je het toch ook gezien hebben ;) |
Ach ja het is niet helemaal mijn smaak maar dat ik hem nu lelijk vind is ook weer niet zo het is weer eens wat anders :D
|
Na alle auto's die ik heb gezien in DGB is dit nog de meest normale auto,geen Autostyle smuk erop alleen een Chrome lak laagje thats it.
Jammer genoeg is de meerderheid van het auto rijdende pubervolk helemaal gek van Polyester en grote chrome wielen,Ik krijg ze geregeld op de zaak en het zijn vaak nog de best betalende klanten ook :) Als je soms hoort wat sommige mensen met hun auto willen doen...........ik kan er volgend jaar een boek over schrijven ,maar het is soms wel eens grappig om zoiets te doen,het is tenslotte niet je eigen auto:) |
Quote:
De reden dat ik op liet staan tijdens t zappen was dat t een volkwagen was. Maar die jody :chair: |
Ik ben blij dat we dit in Zweden niet ontvangen. Dat ze die muffe Jody Bernal van de stal hebben moeten trekken om het programma enigsinds "aantrekkelijk?" te maken zegt al genoeg.....
|
Que si que no, en dan vooral dat no! :)
|
hoe dichter bij de nul...
|
Voor een grote beurt auto vind ik het zeker wel meevallen. Paar knappe wielen eronder en knappe verlaging en dan heb je wel een leuke wagen. Onder de motorkap hebben ze zeker weer helemaal niks gedaan?
|
Ziet er niet uit !!
|
Ik heb die aflevering ook maar eens afgekeken, maar hoe sneu is het dat als ze de auto helemaal spuiten ze onder de motorkap en die strip niets doen. Zodra je de kap open doet zie je de rode lak!!!!!! Maak een auto helemaal af of doe er niets aan, stelletje runderen daar!!!! Zie je maar dat DGB een stelletje prutsers zijn!!!
|
Ik zeg:
:woowoo: |
Quote:
dat klopt |
Toen ik DGB zag en ze de mooie cabrio lieten zien, heb ik snel weggezapt. Die konden ze toch alleen maar verpesten dacht ik (dat doen ze altijd met auto's). Iemand wilde mijin Golf 1 eens voor dat (k*t)programma opgeven, maar toen heb ik hem even duidelijk gemaakt dat ik daar op zn zachtst gezegd niet van ben gediend.
Maar...als ik het eindresultaat zo zie: het valt nog mee. Normaal worden er prullenbakken op motorkappen gelast, lichtgevende paardjes tegen de binnenste wielkasten geplakt en weet ik wat voor rare stommiteiten allemaal. Maar de cabrio hebben ze toch nog redelijk in zijn waarde gelaten. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Vroeg me al altijd af hoe een verchroomde auto uit zou zien. Dus relatief gezien: t gaat niet langer meer bergafwaarts met dit programma! Nu Jorinde de Snol nog kicken en t gaat misschien ergens op lijken...:D |
tja.... beetje jammer. eigelijk zou het mishandelen van auto's ook strafbaar moeten worden, dit levert ons toch ook emotionele schade op.
|
en altijd van die mietjes kleuren op de auto's spuiten, velgen in kamperkleuren... ziet er toch niet uit...
;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:04. |