Stem Op Mijn BUS in de "Telegraaf"!
Ik heb me bus in de Telegraaf gezet en ben gekozen tot de laatste 10 om een paar kaartjes te winnen voor de AutoRai.
Hier is de Link. http://nieuwsbeeld.telegraaf.nl/aut...eilige_Koe.html Cool. :D |
done
|
Ik ook :D
|
:thumbup: Me 2
|
Ook
|
gedaan ikke!! :D
|
Ook mijn stem uitgebracht.
René (tiefleger) |
is gebeurt :thumbup:
|
Mijn stem heb je ook.
|
idem, mooiste uit het rijtje iig:D
|
done
|
Bedankt...ik ben benieuwd! ;)
|
gedaan
|
en nog een stem erbij ;) !!
gr. Martijn |
klaarrrrrr....
|
Done!!!!! ;)
|
Check! :thumbup:
Hoewel ik wel moet toegeven even gewijfeld te hebben om op de Tatra te stemmen... :redface: |
gestemd!
|
Hoewel ik zou willen stemmen op jou bus, doe ik dat niet omdat ik niet zit te wachten op SPAM van de Telegraaf. Die verkopen je e-mail adres door aan anderen.
Succes met de verkiezing, er zijn vast mensen die dit geen bezwaar vinden. |
done
|
Alex ik heb ook gestemd op je bus!
Ben benieuwd |
done ;)
Je hebt trouwens meer dan 10 kaartjes nodig om alle stemmers te bedanken! :P :D |
Quote:
Je kunt ook stemmen zonder je gegevens in te vullen, Rico. Ik heb dat ook gedaan. |
Idd, gewoon klikken op stem uitbrengen oid. :thumbup:
|
Quote:
Ok, dan ga ik alsnog stemmen!!! ***** EDIT: ****** Bedankt...! Bedankt voor uw inzending! U kunt dit venster nu sluiten. :D |
weer een erbij.
|
en nog 1 erbij.
|
en nog 1
|
Jup...nog een :tongue:
|
Zal morgen bij mijn ouders ook nog een keer stemmen... :D... en heb ook al vanaf mijn werk gestemd en thuis... gaat goed!
|
done
|
gedaan :)
|
:D En de Winaar is ....... (trommols) ..........
IKKE..............en wou even iedereen bedanken die op mijn bus gestemd heeft en natuurlijk heb ik gevraagd om meer dan 2 kaarten voor iedereen op dit forum, maar helaas! Ze hebben de website weer ge-up-date en kan je zien wie er 2de en 3de geworden zijn....... http://nieuwsbeeld.telegraaf.nl/aut...eilige_Koe.html :D BEDANKT ALLEMAAL. HTTP://WWW.AUTORAI.NL ;) |
Quote:
Tja, als ook de Telegraaf het zegt, dan zal het toch wel waar zijn :tongue: Quote:
:D Gefeliciteerd knul, misschien kom ik je nog wel tegen op de RAI !! |
was je natuurlijk nooit geworden zonder de support van de Volksforum-community :rock:,
gefeliciteerd kerel ;) |
dat is natuurlijk mooi meegenomen deze uitslag. gefeliciteerd! veel plezier daar.
|
Gefeliciteerd. :thumbup:
René (tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |