![]() |
anderhalve Jetta ....
|
Leuke Jetta....alleen zo'n aanhangertje vind ik voor mensen met teveel vrije tijd en te weinig aandacht......
|
Ik zou die aanhanger van een Golfje gemaakt hebben, qua laadruimte veel praktischer :)
|
Quote:
Wat zeg jij nou??? "De aanhanger (halve jetta) is in de zomer van 2006 met veel zorg door ons gebouwd." |
:D..precies...teveel vrije tijd.....
Kunstig gedaan hoor...maar je rijd er wel mee voor lul...(ok,ieder zn smaak en mening...en dit is die van mij...) |
beetje geld verkwisting, dikke RM's erop leggen op een aanhangertje :rolleyes:
vind het ook nog niet mooi uitzien, zijn wel leukere dingen te maken als een aanhanger van een jetta als je zo veel vrije tijd hebt :) |
Quote:
Kijk als het nu een BBQ was dat was het enigsinds nog zinvol :) |
BBQ roosters zijn aanwezig, moet alleen nog een bak voor gemaakt worden.
En idd we hebben teveel vrijetijd en teveel geld :D . Groeten Jan. Reaktie's graag via marktplaats is nml niet mijn auto maar wel mijn aanhanger :thumbup: |
Jetta stond volgens mij ook op de mk1 meet in assen. Jetta ziet er goed uit maar die halve jetta heb ik niks aan want ik heb geen E-rijbewijs :D
|
Quote:
Deze mag zonder E rijbewijs hoor ;) Stond inderdaad op onze meeting... Zag er wel netjes uit :) ![]() ![]() ![]() |
Uber vette jetta.....
|
staan ook wat foto's in het mania album... vind het super... loop al jaren met het idee van een jetta hanger,.. alleen dan vanaf de achterklep plaat naar de b-stijl... enorme klep zeg maar
|
niet zo negatief over mijn oude halve jetta.
veel lol van de voorkant nog gehad, reed zelfs nog een paar meter mee |
hey,topper eindelijk een beetje een normale reactie.....
|
:iamwithst ;)
|
wat is een normale reactie?
ik zie het nut er ook niet van in... geinig gemaakt, maar beetje zonde van de tijd idd :) |
Bod geplaatst....
|
en als het op een kever zit, is het dan wel mooi?
![]() ![]() ![]() (mijn ding is het ook niet, daarniet van maartoch ;)) |
op die kever kan ik het dan weer wel waarderen, zal misschien ook door de kleur komen.
|
Aan die aanhanger kun je nog een aanhanger hangen. Die heeft nog een trekhaak.
Zou wel een leuke stoet zijn! |
Quote:
Fietsenrek achterop de aanhanger :) |
Ik liep ooit met idee om aanhanger te maken van een have caddy(achterkant weliswaar) of van taro met korte laadbaak. Heb daar al eens foto's van gezien.
l |
Mag een slotje op Jetta en aanhanger zijn verkocht.
Gr Jan. :) |
All times are GMT +1. The time now is 22:40. |