7th VW&Audi meeting,VW Club Zuid-Limburg
29-07-2007 hebben we weer onze 7de VW& Audi meeting,op onze vertrouwde plaats Hornbach in kerkrade. De entree is 10 euro voor een auto ongeacht de inzittende,en 2 euro voor een voetganger. Voor het entree geld mag je aan alle wedstrijden meedoen,en we bieden een dag vullend programma,we hebben clubspelen,voor de kids een springkussen,en bijna voor elke klasse een beker..... Voor de eerste 300 bezoekers is er een gratis lunchpakket,en voor elke bestuurder een goed gevulde draagzak. We hopen dat jullie er zin in hebben,wij in ieder geval wel ...... Check binnenkort voor alle verder infos www.vwclubzuidlimburg.com
|
miss even kijken....
|
Ja hoor das mooi weer oud en vertrouwd bij de hornbach. :thumbup:
Ik zal er zeker bij zijn. groet patrick. |
Ik zal er ook zeker zijn....
Lekker dichtbij... |
Zeker aanwezig :D, auto van Rico staat altijd bij het politiebureau in stein :redface:
|
Ja we gaan weer terug naar ons vertrouwde hornbach,het is alleen jammer dat we geen weekeinde meer hebben,maar we hebben liever een super dag meeting,dan een mindere weekeind meeting.......Toch???
|
Ja dat is het werkterrein van rico.....
|
Waarschijnlijk aanwezig.
|
Zeker aanwezig !!
|
Zeker weten aanwezig was altijd super daar.......
En de rest van de vw outlaws crew zal ook wel mee gaan. :thumbup: |
Quote:
ikke wel in iedergeval!! is altijd een mooie meet en vaak ook erg mooi weer!!! :cool: |
Hmmz...
Lijkt me wel leuk, maar misschien iets te ver weg... Nog meer mensen uit t noorden? (groningen, drenthe?) |
Flijer is klaar nu kan het feest beginnen........ |
ben zeker aanwezig lekker om de hoek :D zeg maar
|
Info voor Bezoekers:
Als je komt als bestuurder van een auto dan kost het 10 €,ongeacht het aantal inzittenden. Kom je als bezoeker (Voetganger) zonder auto dan kost het 2 €. De eerste 500 autos ontvangen een geschenk en een gratis ontbijt.!! Info voor de Tuners: Als u met uw bedrijf aanwezig wilt zijn op ons evenement,en u bent in het bezit van een eigen stand dan kost het u niks,(u kunt gratis gebruik maken van stroom en water ) Ook is het mogelijk dat u een stand bij ons huurt,hiervoor betaalt u een bedrag van 25 €,dit is incl stroom en water. Er is ook de gelegenheid om een of meerdere autos naast u stand te plaatsten,er is genoeg ruimte. Voor alle vragen kunt u terecht op, meeting2007@vwclubzuidlimburg.com Groetjes VR6-Girl |
Quote:
Ben er niet bij. Ga naar vw blasen. |
Quote:
jammer sebas, hoop je auto binnenkort eens van dichtbij te bekijken samen met Rico :) |
Quote:
Zal toch regelmatig met rico in de loods zijn en dan ben je van harte welkom. GR |
Ich bin er bie!
|
Helaas...
Ik zit op de Zwarte Cross! :rock: |
Goede doel!!!
Even een oproep aan jullie,
We gaan op 29 july een lotery doen ,waarvan de opbrengst naar het goede doel KIKA gaat. En nu zijn we op zoek naar bedrijven of particulieren die hier een steentje aan willen bij dragen. We zoeken spullen die we mogen weggeven bij de lotery,en van ieder verkocht lot gaat het voledige bedrag naar KIKA. Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die ons,maar vooral kika willen steunen,want er moet gewoon meer onderzoek komen naar ****** :thumbup: Dus mensen hebben jullie spullen,mail me dan even vwclub.zuidlimburg@gmail.com Groetjes Wilma |
All times are GMT +1. The time now is 16:38. |