165/45-15 op 8J ???
|
mooi man!
|
I like stretch, but damn:D
|
Levensgevaarlijk en fucking lelijk !
|
Lelijk en aardig debiel
|
dit is wel erg overdreven :eek: ??
|
op een 7J vind ik het al eng :)... laat staan op een 8J !!! ..
idioten !! |
En 195/50 op een 15x8 of 185/55 op dezelfde velg. Beetje veilig? Moet op een 16V komen, wel winterbandjes. volgende winter dus...
|
Quote:
Ik heb 195/45x15 op een 8,5 j ,geen probleem hoor! Maar even Ontopic,ik vind het ook best stoer! :woowoo: |
Je kunt ook te ver gaan... en daar is dit nou een voorbeeld van. :confused:
|
ding is best stoer, maar enorm vernaggeld... dit was een van m'n favo's toen ie er nog ZO
uitzag |
Dat meen je niet!! Dat is dezelfde auto???!! WHY!! :stick:
|
Maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat die champagnekleur op het laatst een beetje gaat vervelen!
|
Quote:
Helemaal mee eens. Is toch geen porum?? Maar omdat een sletta is schijnt men het mooi te vinden :confused: :confused: :confused: Quote:
En dat is met zwart of alle andere kleuren niet zo?? Ieder zijn smaak he. |
Ja Domi, op een Jetta is alles mooi:
:thumbup: |
Quote:
Mwoah, weet het niet, kracht schuilt hem vaak in eenvoud. :) PB me nog es wat van die coole pics Bernd! :thumbup: Edit: of hier aanvullen... :D |
Quote:
Ook mee eens :thumbup: Quote:
ieder zijn smaak kerel. |
kan er wel lucht in die banden, damn die is levensmoe.
op het corradoforum was er ook 1 die had geloof ik 195/40-16 om 9,5j gedaan, nou daar is hij gauw op teruggekomen. |
Hehe mooi werk(@ Sanderz)!
|
Quote:
Zou mun jetta er zo voor omruilen denk ik. Fantastische stijl. Enige reden om het niet te doen is dat ik andermans project niet wil :D |
Ik vind t ook best goed staan:eek: ...maar als het verstandig is is een tweede:)
Van de zijkant ziet het er vaak dik uit maar aan de achterkant lijken het vaak van die fietsbandjes ;) |
Ik vind de velgen superdik. En ik hou ook wel van een getrokken bandje, maar je moet er nog wel mee door de bocht kunnen.
|
Ik vind het geen gezicht meer. Ik hou wel van een getrokken bandje, maar het moet wel een beetje leuk blijven... Als je dikke velgen koopt moet je gewoon zorgen dat je ook geld over houd om genoeg rubber te kunnen kopen ;)
|
Klein maar fijn:
En even voor Arnaud: |
Yes sir! :rock: Ook nog maar es aan de Jetta. :eek:
|
Dit was ooit mijn inspiratie toen ik de Jetta nog had..
Toen had ik hem voor een paar weken zo.. Later iets anders :D Had toch wel wat aparts. Maar die strakke bandjes vind ik echt helemaal niks Lennart! |
:eek:
|
groen en goud oogt altijd lekker |
dit is ook mijn favorietje richard: superding!
|
Dat ziet er wel erg goed uit ja .. maar het blijft een Jetta :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:21. |