golf1 20v turbo quattro
:woowoo:
http://www.xtreme-tuning.nl/images/...1-1/golf1-1.jpg http://www.xtreme-tuning.nl/images/...1-2/golf1-6.jpg http://www.xtreme-tuning.nl/images/...1-8-kleiner.jpg http://www.xtreme-tuning.nl/images/...-12-kleiner.jpg http://www.xtreme-tuning.nl/images/...-13-kleiner.jpg Wel netjes toch. www.xtreme-tuning.nl gr ruud |
mag ok wel zijn ze al 6 jaar mee bezig.
|
Zo, die word wel even extreem aangepakt, Mooi hoor :D
|
Quote:
als je ze tussen [img]...[/img] zet krijg je direct de foto's en ik je link aangepast het moet zijn www.xtreme-turning.nl |
Gave bak!! WOEI :D
|
Alleen die achterlichten... waarom?
|
Quote:
Wilde het net zeggen... Hahah |
Quote:
Die achterlichten vallen in het niet bij de rest van de auto. Maar ik begrijp je punt. Had het ook liever anders gezien. |
Auto is nog niet af zo te zien... Wie weet komt die tot ze verstand :tongue:
|
|
Quote:
FF offtopic maar wat heb jij een geil onderschrift!! :D :rock: |
Quote:
:confused: ja en? goed werk heeft tijd nodig. we hebben niet allemaal een low butget projekt ;) |
gaat erom dat hij zelf al 6 jaar roept dat hij dat jaar op de sprint zal zijn op drachten..
dus na 6 jaar een begin.. |
WoW daar zit erg veel werk in, nog meer foto`s? Link naar de pagina werkt niet?
|
Quote:
Extreem turnen :confused: Leuke sport of niet ? :D |
Das dik in orde 4x4 in een golf1, en over de tijd......het kost ook de nodige duiten zo"n ombouw, en in aanpassen gaat enorm veel tijd zitten.
Maar van deze kant...petje af. :) |
Quote:
Yeah Baby :Turn me on !! |
Duurde wel lang voordat iemand de fout ontdekte zeg, ik vroeg me al af waarom ik de verkeerde site kreeg... :D
|
zeker wel een leuke wagen. en hoelang je er mee bezig bent? agg maakt dat uit is een project toch.
ben benieuwd naar verdere foto's |
word een eye catcher en een met een boel gripppppp super mooi werk
|
Nog nooit eerder gezien dit project.
Erg gaaf! |
Quote:
:D waar hadden wij t laatst over ik had ook wat in gedachten toch. Echt supervette auto was dit ook van plan :rolleyes: maarja 6 jaar :( |
Duurt even maar dan heb je ook echt wat !! :eek:
6 jaar zal ik ook absoluut niet vol kunnen houden eerlijk gezegt..duurt mij veelste lang :D |
Kijk,dit is pas een doorzetter!!!! :hitit: :rock:
Wat nou kan niet,als je maar wilt! Wel een gele gave golf zo,wij zijn allemaal bezig met veel pk,s en koppel,maar nu nog naar de weg zien te brengen.. :rolleyes: Respect. :eek: |
Is dit geen haldex systeem van een 4-motion golf 4? dik project, das zeker!!!
|
In dat ding heb ik nog heel wat uren gestoken...strakmaken...(voornamelijk de ellende van een ander opknappen...)schuren...schermen omkloppen enz enz...
Helaas geen duidelijke afspraken met meneer X gemaakt...en ben ermee gestopt..weegschaaltje klopte niet echt.... Zover mij is bijgebleven....APX 225pk TT blok als basis (nieuw) ,Rallye achterophanging,TT Quattro aandrijflijn..17" BBS RC |
idd chris baasje is een aparte een
|
@Richard...
Ga hem niet zwart maken hoor...heb gezellig tijd gehad met hem...maar ik zou iets anders met 'vrienden' omgaan... |
Alles is van een Audi S3..
En 6 jaar mee bezig is een beetje overdreven, hij is mischien 3 jaar echt met die wagen bezig. Want toen hij met mijn motor begon, toen stond de Mk1 daar nog niet. |
in 2000 dus 6 jaar geleden zou hij een golf 1 met s3 onderstel en motor klaar hebben
|
Quote:
Ok, als hij dat zei, dan was hij idd iets te voorbarig. Jullie kennen hem al wat langer dus, jammer dat het al zo lang duurt weet wel dat het er erg netjes uitziet en erg dik gaat worden. Denk dat je met zo,n project ook niet teveel kan en moet haasten. |
ai ook jammer van de velgen! vind de foto`s wel erg mager, zoveel werk erin en dan zo weinig foto`s. |
@Patrickmk1...
Auto is die al zeker 6 jaar mee bezig ja.....3 jaar geleden stond die of thuis,of bij de spuiter denk ik....4 jaar geleden heb ik er heel wat uren aan zitten schuren enz enz.. |
Ben er wel eens geweest vond het een aardige gast met kennis van zaken. Dat hij er 6 jaar over doet is helemaal niet erg, anderen hebben na 6 jaar nog steeds een sloper en zitten hele dagen op internet af te geven op andermans auto's.
|
En hij heeft in 6 jaar een bedrijfje opgebouwd :rolleyes:
Dus heeft hij zijn tijd misschien beter besteed. :D |
Quote:
Klopt helemaal,Steef heeft in de tussen tijd een eigen zaak opgebouwd ,en geloof mij ,dat kost tijd veel tijd. Mijn vr6 staat ook in de hoek en ik ga niet zeggen wanneer hij af is :) |
mij gaat het niet dat iemand 6 jaar over een project doet, al doe je 100 jaar.. gaat me om de verhalen die hij zelf in de wereld brengt..
volgens hem was hij 6 jaar geleden al klaar.. dus vandaar mijn opmerking. |
Quote:
Regel 1: vertel nooit wanneer een project klaar is,anders krijg je dus dit soort topic vullers;) |
Quote:
ghehe, toen ik mijn audi kocht zei ik tegen mijn ouders dat t me maar een paar maanden zou duren om hem helemaal te restaureren... Alleen de spuiter doet er al 10keer zolang over :tongue: .. Best wel schijt eigenlijk :( |
Inderdaad best wel jammer Berserker ben wel benieuwd hoe het nu eens word!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:01. |