Sleetje rijden....
|
Die is best leuk! moet alleen niet te veel heuvels bouwen.... :D
|
hahaha, bij mij probeerde hij net superman na te doen :D
|
dit is GAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFF
|
je kan de baan opslaan, maar ook op zo'n manier dat je hem kan linken oid?? lijkt me wel leuk om andermans creaties te zien ;) :D
|
Quote:
dat zou zeker vet zijn ik heb dr net een gemakt die duurde meer dan drie minuten met vluchten en schansen en de hele muk |
print screen
|
boomje erin is ook leuk..:D
|
Geniaal dit :D
|
hmm die van mij duren meestal 2 sec.
ben ik dan heel slecht? schermpje is ook maar heel klein... |
slee in de boom |
ik dacht dat ik slecht kon tekenen!!!!!!!!! WAHAHAHAHA
|
met een potlood kan ik veel maar met dit niet..:D
|
ik probeer steeds een zig zag erin te krijgen.
maar vaak vliegt hij dan dwars door de lijn heen... |
:D :D |
Quote:
Volgens mij is dat niet mogelijk, luukje!! Of ben ik gewoon een slechte tekenaar! :D |
Loopings gaan ook!
Onderkant van looping open laten..... Moet tie wel hard genoeg gaan om er bij het ingaan van de looping over heen te springen. |
gelukt!!!!!!
|
hey luuk hoe kom jij vanaf die kant de looping in????
|
Quote:
SWEEEEEEEEETTT!!!! :tongue: |
Quote:
Zo onderscheiden de creatievelingen zich weer van de rest.... Je bent zonet weer behoorlijk in aanzien gestegen gozâh!!! ;) |
Quote:
Quote:
:rolleyes: :D Ik kon hem ook al!! ;) |
Dit is pas een looping!
Met vrije val! :rock: :giggle: |
Gaaf is zoiets je krijgt de gekste creaties:D
|
:d:d:d:d
|
Jammer dat er geen gum is, bij mijn zwarte piste krijgt tie op een gegeven moment net iets te veel airborne time en klapt tie onderuit. Soms onderste boven met slee en al :D Erg leuk dit!
|
Quote:
Ben wel mans genoeg om toe te geven dat t mij niet lukt... Kom wel de looping in, maar blijf gruwelijk verongelukken!! :mad: |
maak de looping mooi rond!
en zeker niet te groot... je moet snelheid houden... eitje! :D |
OMG :D erg leuke creaties dit :D hahahaha
|
vooral blijven zitten!! :D :D |
looping was een van de eerste dingen die ik deed.. probeer hem maar eens het sleetje vast in de boom te krijgen
|
Quote:
;) edit: daarvoor moet je natuurlijk wel de standalone versie hebben, die kun je hier downloaden: http://www.deviantart.com/deviation/26674594/ (heeft ook hogere framerate en is rezisable) |
Quote:
:eek: :eek: Holy :cow:! |
|
|
|
Zo, die kan goed rechte lijnen maken!
|
hmm nog maar even oefenen :D
|
dit is vet!
|
Rechte lijnen maken: een keertje klikken met je rechtermuisknopje, dan naar punt toe gaan waar je je lijntje wil hebben. Da keertje met links klikken. En voila...een recht lijntje :).
|
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |