![]() |
Nederlandse golf 1 in de vw-scene deze maand
De Golf 1 van een vriend van me staat in de Vw-Scene deze maand !
Het gaat om een rode golf 1 (retro-look) met een 150 pk tdi motor erin. William bij deze van harte gefeliciteerd ! Ik heb helaas problemen met mijn digitale camera en scanner en dus kan ik de foto 's niet plaatsen. Is er iemand die deze VW-Scene heeft en ze hieronder kan plaatsen ? Lijkt me leuk voor de golf 1 liefhebbers en natuurlijk voor William groet, |
Is het deze misschien?
|
ff een idee om welke auto het gaat:
![]() |
Denk inderdaad ook dat het Retro Hans is.
|
Nee is niet Rerto Hans
|
Nee is retro william !
|
Maar wel de auto op de foto's hierboven.
|
Lijkt niet eens op die van Hans...
Wel mooi bakkie zo. Zal binnenkort es ff in de Speed kijken ;) |
Quote:
Was dat maar zo :( |
Komt allemaal goed Hansie...
|
kan er iemand de foto uit vw scenen posten aub :redface:
|
Quote:
Vanavond wel even !! ;) |
tis avond :redface: ;)
|
Staat zelfs op de cover... Gaaf hoor :cool:
|
Gaaf, ben jalours op de TDI in een Golf 1 :redface: De rest trouwens ook ;)
|
|
Zie hier alvast de cover
![]() |
1 Van de eerste dikke foxen :D
|
Quote:
Ik bedoelde het niet eens zo zeer negatief richting jou eigenlijk :redface: Vind de jouwe een mooi ding! Deze van de VW Scene ken ik niet.... |
Net ff de VW Scene @ benzinepomp gehaald.
Ziet er goed uit! Net golfje! Wel slordig dat je een kapje in je middenconsole mist :tongue: |
Op elke auto is wel wat aan te merken als je hem goed bekijkt zelf als een project net een uur klaar is.
Maar ga ze zo maar eens zoeken....... Ik wilde hiermee een vriend in het zonnetje zetten die hard gewerkt heeft om dit project zo te krijgen. Ik wordt dan ook af en toe een beetje moe van het kommentaar van anderen over een kapje hier en een rubbertje daar. :chair: Zucht ,zucht ! Maar goed ieder zijn mening daar is een forum voor. No hard feelings verder ;) |
Euhm...
Heb je de ":tongue:" van Edrik gemist Marco? ;) Anyway: :hitit: Heb jij trouwens de repo geregeld voor hem? Wil ook graag zoiets doen voor een kennis van mij :) |
Was ook absoluut niet zo bedoeld!
Vind het een supervette bak! En nog gaver dat hij in de VW Scene staat! Viel me gewoon op toen ik de foto bekeek. Mis er zelf ook zo'n kapje :tongue: En tuurlijk is er op elke auto wel wat te zeuren, kijk maar naar die van mij :D |
@ edrik :hug:
@sponze nee heb ik niet geregeld.De foto's zijn dit jaar in oostenrijk genomen En nee ik heb de :tongue:niet gemist,maar moest het even kwijt. Ik denk dat ik ongesteld moet worden of zo. :chair: |
Boeit toch ook niet echt, wat een ander er van vindt?! Ik vind het al super dat hij het voor elkaar heeft gekregen, om er zo'n blok in te leggen!
|
Quote:
Precies ! on topic mode on. Wie o wie kan de foto's inscannen en uploaden ? Groet |
zal is kijken of de scanner het doet
|
1ste deel
beetje slechte kwaliteit maar heb je een idee |
Vandaag even gecheckt...ziet er zeer netjes uit :cool:
|
indd mooi alleen jammer van de gele platen, maakt het echt een stuk minder mooi...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:01. |