![]() |
?
:mad:
|
ik ben er niet bij, ik kan dan niet :D
|
grappige flyer
|
Quote:
haha, weet je dat nou al. :D |
dan heb ik t ook druk.... :rolleyes:
|
Quote:
hahaha ja ik ga dan met Berserker aan z'n auto werken, die is dan net uit de spuiterij... :D |
Misschien een stomme vraag maar waar ligt westerhaar eigenlijk?
|
Links van Oosterhaar
|
@ airtime: hahaha ik had het verwacht, en zuiderhaar heet dan streepjehaar of geenhaar?? :D:D:D
@ sexygirl: nee, maar het klinkt erg ver weg ;) |
Quote:
Konthaar.... ;) |
Maar goe, ONTOPIC:
Wat zijn 'american events'? :dunno: |
Afghanistan :D
|
@ Airtime: Amerikaanse sjoelbak wedstrijd :D
nee geen idee, maar dat vroeg ik me ook al af! :) |
Quote:
dat moet je elke dag toch flink wat kilometers afleggen als je elke dag in venlo moet werken ;) |
Quote:
Hoe lang is je vriend? ;) :D |
Quote:
gewoon antwoord geven is toch niet cool :redface: |
boeiend, dit was een heel serieus antwoord...
Ik hoef niet elke dag vanuit afghanistan naar venlo, maar wel af en toe van venlo naar afghanistan... :D |
Laat nog eens die foto zien van jezelf dat trekt vast mensen....
|
haha...of schrikt af :hitit:
|
Quote:
Originally Posted by lwin gewoon antwoord geven is toch niet cool Lol :D :D :D |
Hotdog-gevechten?
|
Quote:
![]() Je zou ook even vriendelijk kunnen vragen of een mod de off-topic even wil verwijderen... :rolleyes: |
Quote:
Mensen, doe nou niet zo moeilijk.... je hoeft niets te plannen want ze WOU het doen... dus ze doet het niet meer.... of wel ? |
Ik lees maar 3 of 4 lolbroeken hoor .. de andere 4696 leden hier reageren niet of blijven serieus :D
En ik ben totaal niet roomser dan de paus maar het g*********e woord is wat kort door de bocht als je het mij vraagt . Er zit ergens een knoppie waar je een Mod of Admin kunt vragen of ze wat willen schonen als je het gepiemel in de ruimte vindt . En op mijn keyboard zit een shift knop en ook de , en de . ontbreken niet . Dit is grappig bedoeld maar toch ook weer serieus . Krijg je als je dorpoudste ;) Gewoon blijven .. leuk initiatief hoor en vooral doorgaan zou ome Barry Stevens hebben gezegd !! |
Waarom staat er dan WOU ? dat geeft namelijk aan dat je het niet meer wilt gaan doen ;)
Sorry, verveel me vandaag maar het bovenstaande is toch echt niet te lezen. --------- Jawel, ik doe het nog wel en alles is daarvoor al geregeld. Ik wil alleen vriendelijk tegen de mensen zijn. Ik weet het, ben er een beetje vroeg bij maar ik wil gewoon alles goed geregeld hebben. Waarom doen ze hier nou zo moeilijk, het wordt hopelijk een groot evenement met van alles erbij, zoals amerikaanse auto's, oude tractoren en een vwmeeting (je bedoelt volkswagens maar ik keur het even goed) dus ik heb gisteren zelfs nog 4 sponsoren daarvoor geregeld. Ik ben er druk zat mee, maar als de mensen het hiet niet interessert dan sluit ik dit topic en dan ga ik wel op vwforum en vwteamspyke(waar ik zelf lid van ben) ????????????????????????????????? |
Daar hebben we het al eens uitgebreid over gehad. :D
zie hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23336 |
Dus we mogen niet vragen om punten, komma's en hoofdletters?
Het leest een stuk makkelijker hoor, sterker nog, ik wil ze niet de kost geven die bij het zien van zo'n lap tekst zonder punten en komma's en hoofdletters de tekst helemaal niet meer lezen. Jij typt het toch ook niet voor Jan met de korte achternaam in? Je wilt dat een bericht dat je typt gelezen wordt? Zorg er dan ook voor dat het leesbaar is... :hug: |
Quote:
Weet ik, maar ik heb een beetje tijd nuttig besteed door het even te vertalen voor jullie. :hug: |
Toppertje!
Ik wist wel dat er hier behulpzame forumleden zijn! :hug: |
Nou nou een beetje een overdreven reactie sorry, maar als jij je zo laat kennen op een forum.
Schelden kun je achterwege laten dat is nergens voor nodig dame... |
Dit heeft NIETS met plat te maken, dit heeft te maken met hoofdletters en leestekens. Vriend van mij kan ook niet typen/schrijven maar kan wel leestekens plaatsen.
En ik weet zeker dat jij minimaal 1x adem moet halen om het uit te kunnen spreken wat je net zelf hebt getypt. Dan kom ik tot een conclusie, er moet ergens een komma ;) |
zoals ik al zei, je hoeft niet te schelden.
Als het je niet in Nederland bevalt ga je toch verhuizen, probeer dan je kinderen eens naar school te krijgen zoals je dat hebt kunnen regelen... |
Lieve schat, uiteraard weten wij dat niet iedereen even goed in de Nederlandsche taal is, maar ik weet zeker dat ook jij "dacht" in plaats van d8 kunt typen en dat ook jou toetsenbord is voorzien van een punt <punt>
Jij kunt toch ook niet aan één stuk door praten? Raad eens wat! Dat lukt met lezen ook niet!. En twee toetsen tergelijkertijd indrukken moet jou ook lukken om een hoofdletter te genereren op het beeldscherm. ;) |
Quote:
je leest het niet goed, jij roept dat nederland een K**ker land is... je hebt die hulp hier kunnen regelen wat prima is en wat je goed recht is! vind het super voor je! Maar dat zul je niet in het buitenland geregeld krijgen dus is het dan een k**ker land?? Spreek dan ook niet zo alsjeblieft, het gaat nergens over... :hug: |
Quote:
ik had me voorgenomen niet te reageren op dit topic.. maar ik kan het nu echt niet meer laten. zelfs mensen die slecht zijn in de nederlandse taal kunnen hier en daar wel een punt of komma plaatsen, in de eerste post van dit topic kon je het nog wel. of ben je daar 1,5 uur mee bezig geweest? over je woordkeuze zal ik het helemaal maar niet over gaan hebben, want die is al helemaal over the top. op dit moment kom je ronduit asociaal over. gevalletje aandacht tekort? maarja.. vooral lekker blijven happen, ergens is het wel grappig dit allemaal te lezen. |
Nounou..
Als het je idd niet bevalt pak je je knapzakje toch in en ga je lekker naar een ander land.. en Forum.. Maar ik kom bij nader inzien toch maar niet op de meeting;) als het op een forum al zo aan toe gaat wil ik niet weten hoe de meeting is.. |
Quote:
ok |
Quote:
Psst, enige. ;) Sorry te moeten horen dat je vervelende dingen hebt meegemaakt, maar moeten wij het op dit forum daarom ontgelden? |
Ik heb ook veel rotdingen meegemaakt, wil niet zeggen dat ik me op zo'n vreemde manier ga uitlaten op een forum...
Je laat hier in ieder geval niet een indruk achter van "yes daar gaan we met het hele forum naartoe" Alhoewel dat misschien ons gemis is... wie weet, ik hoop dat jullie meeting geweldig wordt en heel veel bezoekers trekt! Ik haak bij deze af, heb er niet bijster veel trek in, sorry! |
Jammer Francien dat je nu al je posts wist.
Nu laat je je wel heel erg kennen imho. |
All times are GMT +1. The time now is 16:27. |