kleine fotosessie van men golfje
Vandaag mijn wagen goed gepoets voor mania. En achter wat lager geschroefd . En toen ik klaar was kreeg ik het idee voor een kleine fotosessie te houd :D
hier komen de foto's opstakel nummer 1 de oprit :tongue: moet er behoorlijk schuin vanaf anders raak ik men kokerbalken :cool: dan rijdt men naar de haven toe en maakt foto's :tongue: zow da was het weer nu ga ik men spullen inpakken voor een weekend mania :D laat jullie meningen maar komen owja de trekhaak verdwijnt na mania :chair: |
Verdorie Mark dat ziet er goed uit. ik moet binnenkort toch maar eens ff langs rijden om dat golfje eens in het echt te bewonderen. Lekker laag zoals het hoort !!!!
Have fun op Mania en we komen ons nog wel eens tegen in Stein :D Grtz Erik |
ziet er goed uit!
prachtig zo met die ATS'en |
Ziet er goed uit, lekker laag.
|
Heel mooi zo met die velgen en die laagte!
|
chapeau chapeau!
die ATS-jes staan ook erg mooi, nette shoot! |
Mooie bak!
Zo zie je maar dat je met de velgen echt een auto kan maken of breken... Lekker oldschool,zo moet ie zijn! |
dank u dank u :tongue:
less is more zeggen ze wel eens |
Quote:
Heerlijk die stoepkrijt achtergronden :rolleyes: Lekker golfje wel...nu erik nog eentje aansmeren :) |
heel mooi, g2 staat dus ook super op ats'n :)
|
Quote:
Daar doe je niks aan hierzow Sommige jeugd hier is aardig ontspoort zal ik maar zeggen :chair: |
super! helemaal mijn stijl!
|
Quote:
Tja, zo krijgt je bij zo´n Iron Cross sticker op de zijruit ook meteen een ander idee..... vooral als je een leek deze foto´s laat zien Maar supermooi golfie :woowoo: |
Ziet er goed uit daar kun je wel mee voor de dag komen:D
|
Quote:
de meeste mensen vragen wat dat kruis betekent dus zo snel trekken ze geen conclussie |
Zo! mooi laag is niet lelijk :D
|
Quote:
Mooi laag is idd NIET lelijk, ziet er vet uit met die ATSjes, helemaal met kleur. ;) :D :cool: |
Riesig!!!!
|
Mooie auto hoor,niks mis mee.
Ik zou die trekhaak lekker laten zitten,die heeft bijna niemand. Bijna iedereen heeft die er denk ik al afgehaald,dus dit is weer eens wat anders.Even mooi poetsen,en het ziet er nog deftig uit ook! |
Quote:
Als die nog verder poets, poetst die z'n lak eraf, dat ding glimt al als ik weet niet wat |
Quote:
ghehe :hug: maar de trekhaak gaat er toch af steekt af van het geheel dus.... Eraf met dat ding ga hem nu komende dinsdag eens goed onderhanden nemen ,denk daarbij aan nieuwe distrubtie riem nieuw v snaartje koelvloeistof remmen ff smeren enz olie enz is al vorige maand al gedaan Nog ff zoeken naar bumpers met chrome bries erop en nog wat kleine dinge gaat helemaal goed komen met de ketel :D mzzl mark |
is echt een leuk ding! heb hem een paar keer voorbij zien schuiven op mania.. complimenten hoor! leuk dat je ook ff bij ons langs kwam!
|
Quote:
Ik had het over de trekhaak,en het ziet er niet naar uit dat hij die ook gepoetst heeft. :tongue: |
strak golfje! velgjes zijn uberbreed...heerlijk!
|
mooie golf man
hier in de buurt liggen nog nieuw bumpers met chrom bies staan wel op mp onder zwaagwesteinde o ja ff dat deukje laaten uit rollen bij een uitdeuker zonder te spuiten |
niet mijn smaak maar ziet er wel netjes uit
|
All times are GMT +1. The time now is 07:28. |