Warm he !!
Wat heb ik het warm niet meer normaal !
Tis hier binnen nu 26 graden , eigenlijk geen weer om te werken . Maar goed nog een paar reparaties en dan kan ik het vandaag iets rustiger aan doen !! Vanavond maar rap mijn balkon vergroten !! |
Quote:
Post nou maar gewoon het filmpje van die grotere leidingen en kleppen in actie :rock: :D |
kzit gvd van 8:30 tot 17:00 op kantoor met airco, kheb t liever warm en ben lekker buiten, dan dit gedoe.... :mad:
|
hahaha net klaar hihi :cool:
|
ja die zitten er nog niet in ik hoop dat morgen avond te doen !
|
kom net van m'n airco kantoor weer thuis en binnen is het een comfortabele 26 graden... snel naar buiten dus:)
|
ben om 12u m`n bedje uitgerold en ga zo lekker zwemmen :cool:
|
lamzak;)
|
Quote:
man man man, dat duurt en dat duurt :D |
vanmiddag lekker varen in de biesbosch :D:D
|
Moest vandaag van 11 tot 12 naar school, ga zo eventjes naar het strand, Werkse jongens :tongue:
|
Kantoor is precies 20 graden! Heerlijk dus..
En vanochtend heb ik lekker de kever gepakt dus ik rij vanmiddag met 't vouwdak open naar huis!! :rock: |
pff rene je openede me ogen, normaal heb ik t zoals jij maar nu....
student zijn is heeeeeerlijk maar niet als je stage loopt :mad: |
jajajaja ! Tis hier inmiddels een graadje warmer geworden en ik ben zo goed als gestopt met werken ! Sweet me de pleuris !
Lees net dat jarno er morgen avond is dus kan ik het er daar onder zetten ! |
Quote:
Schiet nou eens op man, springende bus willen we zien. Pff tis in me hok 28graden. Lekkâhh :gives: |
Quote:
Hier mijn hok ist 31 graden, en in de werkplaats tussen de 30 en 32 (hangt er net vanaf waar je staat) Wordt dus geen sleutelavondje vanavond ... veuls te warm !! |
Ik rij nu al een paar daagjes in een (leen) drof KA :eek:
Niet voor het een of ander, maar als ik de airco aanmaak dan moet ik er een kleiner verzet erop knallen anders doet ie et niet :D :woowoo: |
Quote:
Ja en als hij niet doet springen komen er gewoon weer 2 ventielen bij :D:D Leiding genoeg iig !!! Zal het nog maar een x zeggen BEDANKT !!!!!! |
Quote:
|
:d :d :d :d
|
je zult ook altijd zien dat wanneer je net 3 weken tentames hebt er een ***** hitte golf neerstrijkt in nederland :mad: .
en wanneer al het tentame geweld af is gelopen zal dan ook nog wel het weer slechter worden :( :( WIE HEEFT SCHOOL UITGEVONDEN !!!! :chair: |
Nog een uurtje werken, picknickmandje en handdoekje pakken en een heerlijke midsummernight cruise met de cabrio :D
|
werken?werken?
m'n vader werkt! |
HJ had je nog gekeken voor me ??
|
Quote:
ja.maar kan niet zo.zie pm |
Hebben we eens mooi weer is 't weer te warm om te werken... 't is ook nooit goed... Bij mij op 't werk was 't ver in de 30 graden, maarjah, lekker belangrijk :chair: . Na 't werk kan je er alsnog fijn van genieten, dus laat maar komen al dat goddelijke warme weer :D
|
Quote:
daarom plak ik er ook maar een HBO-opleiding aan vast.....werken vind ik maar niets....en helemaal niet met dit weer ;) lang leve school |
Quote:
Ik zit met hetzelfde probleem :D Paar weken geleden toen het ook warm was had ik tentamens. Nu net een paar weken vrij gehad met nogal matig/slecht weer. En nu heb ik examens en is het in 1 keer 30+ graden :eek: |
Ik heb stage nu en herkansingen. Dus zo maar weer naar buiten, leren :(
Maar op mijn stage heb ik het goed. Regelmatig ff de fiets pakken, ijsjes halen enzo. Vind ik niet erg. Binnen is het zeer goed uit te houden. Mijn kantoor zit gelukkig altijd in de schaduw. En zit daar nou pak uhm beet halve dagen. De rest van de tijd zit ik momenteel in het magazijn en de werkplaats. Bezig met herindeling ervan. Veel werk maar zeer goed te doen. Het gebouw is hoog dus op normale hoogte is het best lekker. Maar stage niet leuk? Dan heb je zeker een hele verkeerde stageplek. Ik ga niet klagen als ik gratis remschijven en blokken van mijn baas krijg! Maar nu nog die verrekte remankerplaten van mijn achterschijven los kan krijgen. Kan die tenminste met nieuwe schijfjes door de APK :chair: |
ik doe International business dus zit je hele dag achter de pc met excell te werken en op dit moment heb ik gewoon geen fuck te doen dus zit ik wat te internetten, maja 8 uur per dag internetten is ook niet echt leuk he....
en vooral niet met dit mooie weer en als je ook niet betaalt krijgt en alleen maar 2 weken vakantie int vooruitzicht hebt :mad: dus als ik uitkijk naar t einde van me stage dan is de zomer alweer bijna voorbij en heb k2 weken en dan begint school weer.... ach t wachten tot de audi terug komt van de spuiter houd me wel bezig.... :redface: |
Quote:
Het is bij mij idd niet snel goed ! :tongue: |
Ah dat is wel beroerd, ik krijg gelukkig wel een beetje stage vergoeding. Zou anders zaterdag ook nog moeten werken... Normaal niet erg maar als je alle dagen pas om 6 uur aan het eten zit enzo.
Maar dat herkansingen leren valt nu wel erg tegen :( |
De hele dag in een kantoor met airco, naar huis in een auto met open dakje die ook nog eens de halve dag in de schaduw staat.
Kom je thuis; is 't 28 graden binnen, pfff... :eek: |
hier waait nu lekker alle ramen open om alles even goed fris door te laten waaien...ben blij dat het morgen weer 10 graden minder warm word is toch een wat aangenamer temperatuur :D
|
Zoom Zoom, Mazda?
Ik snap helaas nog geen hout van die "wiskunde" word dus helemaal niks morgen :mad: |
Quote:
En nog steeds warm? :tongue: Ik wel. |
Pfff ben het onderhand kots hoor :chair:
Wat een weer.... Gelukkig vrij vanmiddag dus dat scheelt :tongue: |
woohoo bij mij op stage gaan ze vandaag en morgen staken en dus heb k 2 dagen vrij.... :D
superkut voor die mensen maar wel lekker voor mij... |
pfffff....ik zweet hier de ballen uit mun broek :egg:
Helaas heb ik hier op mijn stage in duitsland geen airco.. hier werken ze alleen met arco -> alle ramen constant open :chair: Greetz Ruud |
Vanochtend lekker met het snorfietsje naar het werk gegaan, cabrio gevoel pur sang! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:11. |