Hulp bij kleurkiezen 16v project
Wie kan mij helpen bij het kiezen van een kleur voor mijn 16v project?
Na het doorbladeren van de galery ben ik er nog steeds niet uit! Wordt het donkerblauw metallic donkergroen metallic antraciet metallic zilver metallic een originele kleur van een gti of MX?? (weet iemand deze, liefst met links/voorbeelden) Hij moet opvallen maar niet om aandacht schreeuwen. :) Ik was eerst gevallen voor een ontzettend mooie diep donkerblauwe kleur maar.. ach ik weet het niet meer HELLUP!! :confused: |
heliosblau
|
Quote:
|
Sand metallic
|
Quote:
idd sand metallic |
|
alpinweiss uiteraard!
|
Quote:
Inderdaad!! |
Oakgrün mettalic... boeie dat het een golf2 kleur is.. (nou trap ik op veel teentjes :P)
|
Quote:
Ook mijn mening! |
LA3A aka Marsrood :tongue:
|
Quote:
dit is geen oakgrün mettalic ;) |
als ik mijn auto zou spuiten zou het donkerbruin worden.
en dan mooi met chrome opbouwen. |
Quote:
Of iets lichter, en niet metallic... Beetje chocolademelk-bruin zeg maar :) |
|
Manila- of lido- grun René?
(Lido zekers :D ) |
geen flauw idee Arjan... wel een ubergeil kleurtje
|
zwart metallic....................
|
omg alex....dat is ook weer super!
|
oak grun....helios blau... allebei jumjum :) Iemand een lijstje van de ori kleuren??
|
|
die golf 2 dati taft grun of niet?
|
Een Pirelli Golf kleur: Lhasagrün moet die worden.
|
weet wel een kleur maar verklap ik niet..
|
Quote:
:goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: Wat is de originele kleur ?? Dat bordeaux-rood van je avatar ?? Zoja, dan zekers marsrood, want dan hoef je dat in ieder geval niet te wijzigen op je kenteken !!! Grtz............ LRR |
LA5Y Helios Blauw natuurlijk!
|
Quote:
Pak jij de kleur ik de velgen? Deal? Deal! Verdamme, bbs e50 is zooo vet |
ik zeg KOPER kleurig :D
|
he die tom.
wat dagt je van metalic donker paars? of als je echt wilt op vallen appeltjes groen. of diep zwart ook mooi. zijn zeer mooie kleuren. groetjes gijs |
Quote:
Het is niet alleen een Golf 2 kleur, ook de mkI en mkIII waren in deze kleur leverbaar (ik weet niet welke bouwjaren) en bij Porsche was het ook beschikbaar. DIT is eikeltjesgroen metallic, dat van Constant (CPP) is anders (lichter en met een parelmoer effect erin) : |
kennis van mij heeft een oakgrean mk4.. was ook op de meeting met de porsche velgen
|
die van constant is taftgroen..lijkt me..exact mijn lupo kleur..ook parelmoer
|
Ik zou voor HELIOS BLAUW gaan, toch origineel.
|
gewoon mooi wit
|
donkergroen zal ik doen
|
licht beige van de mk2
|
Quote:
en ik altijd maar denken dattie hem altijd vol in de zon parkeerde :confused: :redface: porsche wist ik ja! stond er een keer naast eentje bij het stoplicht.. de chauffeur zat me zo maar een beetje scheef aan te kijken, die dacht dat ik mijn golfje in een (zijn) porschekleur had gespoten ofzo :chair: |
Quote:
nee, ik wil het toch wat neutraler houden, heb een rvs roll cell (dus geen beugel/kooi) op het oog. moet wel lekker matchen natuurlijk. :cool: |
iemand een voorbeeld van monaco blau metallic, azorenblau en bahama blau??
kleurcodes zijn resp(VW code): LA5D (J3) va 1981 LA5V (W3) va 1979 L99F (Y3) va 1977 |
Iedereen heeft een eigen smaak, Zoek op gevoel ! en je vind wat je mooi vind :)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:25. |