2e paasdag ??
Is er 2e paasadg ergens nog wat te doen ??
|
eieren rapen....
|
sleuteldag bij ons thuis... kom maar langs hoor :D
|
Eerste is toch oval race in Ter Apel? Daar ben ik te vinden...
Tweede paasdag = (rauwe) Eierwerpen (en weer vangen) :tongue: (jaja, bestaat echt) Meubelboulevardje een idee? ;) :tongue: |
Opendag huize/appartement koebrugge en de gehele dag Fietsenshow??????:D :chair: :D :hug:
|
Quote:
Ik zou haast niks willen zeggen :D Ovalrace is de eerste paasdag (16 april)... Zie ik je daar wel ff ;) Maar moet wel goed opletten, want een kameraadje doet dit jaar ook mee :woowoo: In een vette polo3 coupe |
of autocross in baarle nassau.. ook altijd een succes!
|
3e paasdag circuitdag @ Zandvoort, dus dat word 2e paasdag de auto nog wat prepareren.
|
Quote:
Van Eekad toch? Met zijn groen en blaauwe bolide? Ik ben bezig ook een racer te kopen, maar daarover ben ik nog in onderhandeling |
Quote:
WTF is Eekad???? En hoe weet jij dat ie groen blauw wordt :confused: :redface: |
Quote:
Eekad racing... :rolleyes: Enne, gast! Ik weet toch alles :D (heb de laatste tijd alleen maar racers gezien, want iedereen wil hem nog voor de 16e klaar hebben, hahaha! Maar deze auto kende ik via Koppie-kapot ;) ) |
Quote:
ik zal je helpen lex ! :chair: Je mag natuurlijk altijd langs komen :hug: |
hmm puzzelrit van HyperTuning! Heb k wel zin in :D
|
We kunnen ook gewoon zelf wat regelen? Gewoon een Meet&Greet ergens...
|
Moet werken 2e paasdag...beurs afbreken....
Maar wat Jopie zegt...Ist een beetje weer cruise ergens naartoe en meet mekaar...beetje ouwehoeren over veewees met bakkie erbij is altijd goed toch.... grtz...Vic.. |
Quote:
www.vwshows.info .. zou als het goed is bij je favorieten moeten staan ;) |
Quote:
Hmmmz :confused: Lijkt me een beetje raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb :redface: Anyway, die van Jan wordt ook blauw/groen :D :tongue: En who the f*ck is Koppie-kapot :D Of bedoel je die jongens die altijd in de schuur zitten bij BB Engeneering? |
;) |
daar ga ik heen !!!
|
oldtimer festival in venhuizen op beide paasdagen er is ook een hal met luchtgekoelde auto's !
ik ga daar heen elk jaar weer leuk |
tuning day zonhoven belgie dat is ook een gave meeting.
|
Kom op maandag 2e paasdag 17 april weer als een haas naar de paasshow van VW Classics. De koffie staat klaar. U bent welkom van 10:00 tot 16:00u.
|
Quote:
is er ergens een site met meer info over deze meeting..? |
in tongeren is er ook een meeting op 2e paasdag
|
weet zo niet maar komt wel veel voor in tuninglectuur
|
Voor de mensen uit "Het Hoge Noorden":
http://www.martinihal.nl/nieuws/oldtimerbeurs.html Kan interessant zijn............ Grtz............ LRR |
ik ga waarschijnlijk naar de nordschleife, effe knallen met de 1300 :rolleyes:
|
kunnen miss n mini-meet organiseren....?
|
2e paasdag
Heyy allemaal
Misschien een leuk idee om inderdaad 2e paasdag iets leuks te organiseren. Het is wel kortdag maar valt wel te regelen.. Groetjes Vanessa |
sorry 2e paasdag al volgeboekt....
autospeedway in venray :D :D :D |
interieur ophalen in vinkeveen, dat gaan we doen 2e paasdag, verder eigenlijk niks
|
Overdag ff sleutelen, en s'avonds Paasparty in Bentelo. Feest in een grote tent met ongeveer 5000 man en zéér veel bier. :D
|
Ik ben altijd wel te porren voor een meeting :) .
Heb morgen nog niks te doen, dus waarschijnlijk ben ik toch met mijn auto te vinden ergens. Maar als er mensen zijn die ergens een meet en greet willen houden roep maar :D |
Morgen maar naar Zeewolde dan, want er is niemand die erop reageert om morgen een meet te houden.
Hoop dat ik meer mensen van VolksForum tegenkom in Zeewolde. Hoe meer VW's hoe beter. |
2de paasdag...fijn thuishangen, lekker niets doen.....gaaaaaap. Bijna weer werken. hahaha.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:58. |