Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Nieuw lid + wagen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19174)

boy.schouten 16-03-2006 16:58

Golf 1 GX

na een tijdje rondt te zwerven op dit forum, dacht ik mezelf maar eens aan te melden.

Ben boy 18 jaar en kom uit wervershoof (nh).
heb 14 jaar in winterslaap gelegen tot ik wakker werdt, ben toen met brommer gaan kloten, en nu me eerste auto aan het opknappen.
En voor de kost ben ik autospuiter.

en hier wat foto's van me wagen. Een golf 1 1.5 gx uit 15 aug 1983
En hier de foto's.

Hoe ik hem kocht:

Het demonteren:

het plaatwerk:

strak maken + spuiten:

tot zover ben ik nu, heb trouwens nu alle ramen erin. en blijf foto's posten als ik verder ben!

golf mkII 16v 16-03-2006 17:08

welkom en lekker bezig
blijft het een 1.5 of wordt er motories nog wat aangedaan

karretje 16-03-2006 17:30

Hallo,

Welkom hier! :)

Ziet er goed uit,mooie kleur!!

Professionele aanpak,ook de binnenkant helemaal meegespoten..... :rolleyes:

Veel succes nog verder met jouw auto!

Groeten Jurjen.

Erwin G60 16-03-2006 17:35

Welkom!Er melden zich hier veel golf 1 drivers aan de laatste dagen!
Goed bezig zo blijft er weer eentje bewaart apart kleurtje btw.

boy.schouten 16-03-2006 20:59

Dank jullie wel voor de reacties!!

Ik ben er nu al zo'n beetje 5 maanden mee bezig en schiet al lekker op zo!
Alleen me motorruimte is niet gespoten, want volgende winter wil ik er een 1800 16v kr blok inhangen en rondt om schijven.
Maar eerst maar zo even!

Ruud 16-03-2006 20:59

lijkt wel mijn oude kleur.
is het van honda s2000 soms.

gr ruud

René 16-03-2006 21:03

welkom op dit prachtige forum ;)

mooi karretje en superkleur!

boy.schouten 16-03-2006 21:08

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
lijkt wel mijn oude kleur.
is het van honda s2000 soms.

gr ruud

Nee het is een volvo c70 kleur

corrado-usa 16-03-2006 21:18

Welkom op het forum, ziet er goed uit.
Mooie kleur trouwens.

chris 16-03-2006 23:05

Nou,voor een mannetje van 18 ben je lekker bezig zo!!Net als toen ik 18 was,en toen me 1e...eh 2e...eh..ok,mn 4e GTI over ging spuiten...en nu alweer 30,en ben nog steeds met die hokken bezig..

Klein beetje commentaar.....waarom niet de moeite nemen om je slotpennen,bumperplasticjes en andere rubbertjes te demonteren?Het afplakken is meer werk...en het eindresultaat is als je demonteert echt mooier..

Ok,ik ben denk een zeikerd... :rolleyes: .kijk maar naar mijn topic..http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3366

Sponze® 16-03-2006 23:57

Welkom hier :)

je verricht goed werk aan de golf :)
Persoonlijk niet mijn kleur, maar laten we
eerst maar eens het eindresultaat zien!

Superproject iig!

trouwens, je hebt pm...

DeNB3rt 17-03-2006 01:28

welkom, en zoals de rest zegt, good job!

airy 17-03-2006 08:13

Welkom, superprojekt, zullen we je nog wel eens tegen komen bij een treffen. Succes met je projekt

Timmetje20 17-03-2006 17:04

Hallo, ziet er zeker donders goed uit! Ben zelf ook wel een grote fan van die kleur. Ga als ik genoeg geld heb om de auto te laten spuiten ook ff goed na denken over de kleur, maar ik denk dat die van mij een originele GTI kleur wordt. Veel succes ermee, ik blijf het zeker volgen.

boy.schouten 18-03-2006 01:18

Quote:
Originally Posted by chris
Nou,voor een mannetje van 18 ben je lekker bezig zo!!Net als toen ik 18 was,en toen me 1e...eh 2e...eh..ok,mn 4e GTI over ging spuiten...en nu alweer 30,en ben nog steeds met die hokken bezig..

Klein beetje commentaar.....waarom niet de moeite nemen om je slotpennen,bumperplasticjes en andere rubbertjes te demonteren?Het afplakken is meer werk...en het eindresultaat is als je demonteert echt mooier..

Ok,ik ben denk een zeikerd... :rolleyes: .kijk maar naar mijn topic..http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3366

Ik heb je topic al een paar keer gezien, en hij ziet er echt super uit!, kwa rubbers heb ik alles verwijdert, alleen die eene slotpen kreeg ik niet los, dus heb ik maar mooi laten zitten, en ik wist niet zkr of die bumperplasticjes te hergebruiken waren!

maar jou wagen zier er topper uit!!

golf1g40 26-03-2006 20:08

he boy ziet er goed uit waarneer rijd hij . die van mij met een week of 2 als de spuiter een beetje opschiet haha kom nog wel een keertje langs om te kijken

boy.schouten 28-03-2006 20:21

Quote:
Originally Posted by golf1g40
he boy ziet er goed uit waarneer rijd hij . die van mij met een week of 2 als de spuiter een beetje opschiet haha kom nog wel een keertje langs om te kijken

Je spullen zijn nu toch klaar, kom maar een keertje langs met de golf :tongue: wil wel een rondje mee!

golf1g40 28-03-2006 21:26

Quote:
Originally Posted by boy.schouten
Je spullen zijn nu toch klaar, kom maar een keertje langs met de golf :tongue: wil wel een rondje mee!

ja de spulen ziten er al op mooi kleurtje kom wel ff langs als ik de moter uit zijn nood programa krijg

Moroder 29-03-2006 21:43

Ziet er best uit kerel :)!! Doe je alles zelf, of helpen je collega's ook een handje (of big hand) mee ;)???

(wask elke dag maar wat anders, de ene dag spuiter, de andere dag straler/coater ''droom droom'')

boy.schouten 01-04-2006 16:13

Quote:
Originally Posted by Moroder
Ziet er best uit kerel :)!! Doe je alles zelf, of helpen je collega's ook een handje (of big hand) mee ;)???

(wask elke dag maar wat anders, de ene dag spuiter, de andere dag straler/coater ''droom droom'')

Alleen me scherm is er ingelast door een collega, voorderest heb alles zelf gedaan! :)

defxs 01-04-2006 19:09

sow jij bent lekker aan de gang, graag willen wij je projecten ook volgen op www.vw4u.nl. dus meld je daar ook maar aan met zonne dikke wagen!

golf1g40 08-04-2006 22:29

he boy de mijne is af vandaag op de bank geweest 130 pk maar waar neer ga je es een rondje mee

boy.schouten 09-04-2006 13:45

Quote:
Originally Posted by golf1g40
he boy de mijne is af vandaag op de bank geweest 130 pk maar waar neer ga je es een rondje mee

skoftig man, meines skiet ook al lekker op, straks ff nieuwe foto's posten
lkkr veel vermogen trouwens!!
maar kom maar een keer langs :D

boy.schouten 09-04-2006 13:56

ik ben alweer lekker opgeschoten met me golf, hij is nu dicht, dus ramen erin.
me bumpers zitten er nu ook al op
nu alleen nog verlagen, en omdat ik laatst niets te doen had, ging ik ook ff me motor opknappen, dus heb alvast me kleppendeksel gespoten, en binnenkort ga ik nog meer dingetjes spuiten!!

Sorry voor de slechte foto's binnenkort ga ik ff knappe foto's maken!!

airy 09-04-2006 14:16

Cool projekt wat zal ie er nog cooler uitzien als ie de grond kust, goed bezig suces met je projekt

RonPolo 09-04-2006 14:33

Ziet mooi uit zo boy, lekker kleurtje ook trouwens.
Enkelt het kleppendeksel zou ik persoonlijk gewoon zwart laten, maar je moet natuurlijk gewoon doen wat jezelf mooi vind.

Veel suc6 verder met de opbouw ervan, en met de tijd een 16v erin is natuurlijk nog mooier.

mk1owner 09-04-2006 14:44

Hey boy,

Ziet er goed uit je golfje ben zelf even oud als jij en ook werkzaam in de schadeherstel mijn golfje ligt ook helemaal uit elkaar tot nu toe alles zelf gedaan behalve het laswerk aan mn achterschermen hoop dat mijne ook snel op de wielen staat en dat we elkaar eens op een meeting tegen komen! Sucses verder groetjes arjan

gooigolf 09-04-2006 15:14

hallo ,

mooie auto , en supper kleur vint ik,
ben benieuwt naar het totale plaatje zo alls hij klaar is ,
groeten gooigolf en succes ,,

nogwel 2 ,type 1 ,voor de handel,

Sponze® 09-04-2006 22:35

Ziet er mooi uit :)

Doet me wel een beetje denken aan een
andere Golf die ik ken...

Alleen jammer dat de typeplaatjes er
niet achterop komen ;)

René 09-04-2006 22:41

als ie zo word! dan wordt ie mooi!

Sponze® 09-04-2006 22:42

Quote:
Originally Posted by René
als ie zo word! dan wordt ie mooier!

Hij is al mooi, zo lijkt t ;) :tongue:

millie 09-04-2006 22:59

Vakmannetje ;)

boy.schouten 10-04-2006 20:09

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Ziet er mooi uit :)

Doet me wel een beetje denken aan een
andere Golf die ik ken...

Alleen jammer dat de typeplaatjes er
niet achterop komen ;)

die lijkt er trouwens verdacht veel op haha :D

maar ik ga meschien van sticker type plaatjes maken, want meines zijn niet meer mooi!

Quote:
Originally Posted by mk1owner
Hey boy,

Ziet er goed uit je golfje ben zelf even oud als jij en ook werkzaam in de schadeherstel mijn golfje ligt ook helemaal uit elkaar tot nu toe alles zelf gedaan behalve het laswerk aan mn achterschermen hoop dat mijne ook snel op de wielen staat en dat we elkaar eens op een meeting tegen komen! Sucses verder groetjes arjan

O netjes, heb je ook foto's van jou project? meschien leuk om ook te posten, ben wel benieuwd hoe jouwes eruit zien!!
succes verder

golf1g40 07-05-2006 19:39

he boy waar blijft dat ding nou van aleen maar binnen staan wordt hij ook niet beter hij moet af en toe ook worden uitgelaten

Timmetje20 08-05-2006 18:26

Precies en ff een paar fotootjes van de vorderingen :P Hoe langer ik elke keer naar zulke pirelli velgen kijk hoe mooier ze worden!

Erik 09-05-2006 08:13

zo zo, je bent al een eind in de goede richting met je waggie,
kleur bevalt me wel, (tip: misschien wat meer chroom op de wagen doen??) dat ie misschien dan NOG mooier wordt ;)
je bent zeker goed bezig, wou dat ik dat allemaal zo strak kon :)
suc6 ermee

boy.schouten 09-05-2006 16:35

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
zo zo, je bent al een eind in de goede richting met je waggie,
kleur bevalt me wel, (tip: misschien wat meer chroom op de wagen doen??) dat ie misschien dan NOG mooier wordt ;)
je bent zeker goed bezig, wou dat ik dat allemaal zo strak kon :)
suc6 ermee

er komt ook meer chroom op de wagen hoor ;)
En zal vanavond weer ff wat foto's posten van wat vorderingen :)

Pedaalemmer 09-05-2006 17:02

mooie golf ben benieuwd naar het eind resultaat!

boy.schouten 09-05-2006 20:47

hier wat nieuwe foto's ( knappe kwaliteit ) heb ondertussen klemmetjes voor me sierlijsten binnen dus die kunnen er ook op :), en als het een beetje meezit heb ik binnenkort me rijbewijs en dan gaat hij te keuren, en moet nog steeds de chroome biezen in me raam doen 8-)

nieuw intrieur :D ( en golfbal pookknop!!!! )

De cross auto gesponderd door de baas nartuurlijk ;) is alleen wel aan ze laatste seizoen toe, maar heeft al pittig wat meemaakt

editionn94 13-05-2006 16:54

zie er goed uit dan in het begin mischien zie ik je wel eens rijden in de buurt
zal nog wel even duren voor dat de mijne klaar is

All times are GMT +1. The time now is 18:50.